سپتامبر 27, 2021 توسط sobhan Off

دربازکن کارتی | آیفون ، ضد سرقت ، efef | خرید و قیمت دربازکن کارتی ( تگ خوان ) تگ ریدر rfid

دربازکن کارتی یک دستگاه rfid است که روی کلیه درب های چوبی ، فلزی ، ضد سرقت و پی وی سی که دارای قفل برقی ، قفل مقابل برقی ، قفل شفتی و مگنتی هستند نصب می شود و جایگزین جدیدی برای کلید می باشد. جدیدترین مدل های دربازکن کارتی ، پیشرفته و فول با قابلیت ضبط تردد ، قفل باز کن کارتی زیر پنل efef ( آیفون ) ، جنب در سرور ، درب مدیریت ، کنترل تجهیزات و … جانمایی می شود. خدمات نصب و فروش دربازکن کارتی و امن سازی کلیه درب ها توسط کارشناسان همیار امنیت. قیمت و خرید در باز کن کارتی برای کارتی و تگ خوان کردن تمام درب ها . نصب دربازکن کارتی با تضمین کیفیت و پشتیبانی خدمات . قیمت دربازکن کارتی بصورت کارتن ۳۰ عددی و عمده ، تگ ریدر rfid فرکانس ۱۲۵ کیلوهرتز و ۱۳/۵۶ مگاهرتز ، دربازکن کارتی هوشمند با موبایل – آبان ۱۴۰۲

دربازکن کارتی : دربازکن کارتی به منظور حذف کلید آهنی و سهولت باز کردن درب نصب می شود . این دستگاه مبتنی بر rfid بوده و امنیت قابل توجهی را برای درب ها بوجود می آورد. کیت دربازکن کارتی باعث طول عمر مغزی قفل نیز می شود. به اختصار به مجموعه دستگاه و قفل ، قفل بازکن کارتی یا قفل تگ دار نیز می گویند

تگ خوان : به بخشی از دربازکن کارتی که وظیفه انتقال اطلاعات تگ یا کارت را به برد رله برعهده دارد تگ خوان می گوییم . تگ خوان بصورت رو بردی با بصورت دو تیکه است. مدل تگ خوان دو تیکه امنیت بیشتری دارد . به تگ خوان ، تگ ریدر هم می گوییم

خرید کیت دربازکن کارتی ، خرید تگ آیفون | کارتی کردن آیفون | تگ آیفون | کارتی کردن قفل برقی | کارتی ، رمز دار ، ریموتی ، توکار | نصب روکار ، نصب توکار | کارتی کردن آسانسور | کارتی کردن درب ورودی راه پله . کارتی کردن درب ورودی که با نام های تگ درب بازکن ، دربازکن مایفر ، دربازکن کارتی هوشمند ، دربازکن الکترونیکی ، قفل کارتی ، دربازکن دیجیتال ، تگ خوان ، اکسس کنترل درب ورودی ، قفل کمدی تگ خوان نیز نامیده می‌شود.

خرید دربازکن کارتی : فروشگاه همیار امنیت علاوه بر نصب دربازکن کارتی ، انواع مدل های دربازکن کارتی برای خرید ارایه کرده است که با توجه به نوع درب و انتظار مشتری مشاوره خرید دربازکن کارتی انجام می شود.

دربازکن کارتی (سهولت و امنیت) : تغییر کلید به تگ و کارت با استفاده از دربازکن کارتی یا رمزی انجام می شود. دربازکن کارتی علاوه بر افزایش امنیت ، سهولت قابل توجهی بوجود می آورد. وقتی با استفاده از دربازکن کارتی و دستگاه برق اضطراری ، کلید را بطور کامل حذف کنیم دیگر نگران شاه کلید و سرقت نخواهیم بود.

قیمت دربازکن کارتی : قیمت دربازکن کارتی در پایین صفحه مشاهده می کنید و برای خرید هر یک به بخش فروشگاه همیار امنیت مراجعه نمایید. خدمات نصب و پشتیبانی نیز توسط متخصصان همیار امنیت انجام می شود

دربازکن کارتی مایفر : با توجه به اینکه کارت و تگ دربازکن های کارتی ۱۲۵khz عمومی تر کپی می شوند انتخاب دربازکن کارتی مایفر که دستگاه کپی کننده کارت و تگ آن در دسترس عموم نیست انتخاب خوبی برای امنیت دربازکن است. تگ و کارت دربازکن کارتی مایفر را می توان غیرقابل کپی دانست. از اینرو اگر نگران امنیت هستید دربازکن کارتی مایفر ۱۳/۵۶ مگاهرتز انتخاب خوبی است.

دربازکن کارتی و کارتی کردن آیفون (خدمات همیار امنیت) :

خرید تگ آیفون : اگر نیاز به تگ آیفون یا کارت آیفون چه نوع کاربری و چه کارت مستر دارید می توانید از فروشگاه همیار امنیت خرید کنید یا با ما تماس بگیرید. از دیگر خدمات ما، تعریف کارت مستر ، کپی کارت مستر آیفون ، کپی تگ آیفون ، کپی تگ آسانسور و تعمیرات دربازکن کارتی می باشد.

خرید دربازکن کارتی ( آیفون ، درب ورودی ) : به بخش فروشگاه همیار امنیت مراجعه کنید. انواع دربازکن کارتی و دربازکن رمزدار موجود است. هنگام خرید دربازکن کارتی به امنیت توجه کنید . دربازکن های کارتی که دوتیکه هستند امن ترند.

نصب و کارتی کردن : آیفون و انواع درب های اتوماتیک ، درب ورودی آهنی و سایر : با همیار امنیت تماس بگیرید.

دربازکن کارتی داخلی : گاهی به دلایل امنیتی تردد از داخل ساختمان به بیرون نیز لازم است کنترل شود. در این حالت دربازکن کارتی داخلی گزینه خوبی است. به جای کلید قفل بازکن داخلی، اکسس کنترل کارتی یا اثر انگشت نصب می شود.

اجرا روی کلیه پروژه ها (همیار امنیت):

  • دربازکن مایفر (کارتی- رمزی) درب ورودی راه پله
  • دربازکن کارتی درب ضدسرقت ( دربازکن کارتی دوتیکه )
  • دربازکن کارتی آیفون مشاهده ( کارتی کردن آیفون )
  • دربازکن کارتی درب آهنی ( مدل دو تیکه و ریموتی )
  • کارتی کردن درب راه پله و اتصال برق اضطراری
  • کارتی کردن انواع آیفون (سیماران ، الکتروپیک ، سوزوکی ، تابا ، آلدو و … )
  • دربازکن کارتی و ریموتی درب مدیریت
  • دربازکن کارتی موبایلی (قابلیت کارت و wifi) … خرید
  • دربازکن کارتی ورود مدرسه ( دو نوع )
  • دربازکن کارتی کمد رختکن استخری باشگاهی (آفلاین)
  • دربازکن کارتی هتل ، بیمارستان و .. تک دربازکن
  • دربازکن کارتی کلید احضار آسانسور
  • دربازکن کارتی رمزدار کدینگ
  • دربازکن هوشمند مناسب هوشمندسازی
  • دربازکن کارتی توکار دوتیکه … خرید
  • دربازکن سیمکارتی و کارتی ( نصب روکار )

راه های حذف کلید آهنی : حذف کلید آهنی و تبدیل قفل در بازکن برقی به دربازکن کارتی یا تگ خوان با روش های گوناگون قابل انجام است از جمله :

  • استفاده از دربازکن ریموتی و بکاپ ups ( برق اضطراری)
  • استفاده از دربازکن کارتی یا تگ ( اکسس کنترل )
  • استفاده از دربازکن اثر انگشتی و یا تشخیص چهره
  • استفاده از دربازکن هوشمند با وای فای
  • استفاده از درب بازکن بلوتوثی
  • نصب توأم دربازکن کارتی و قفل مگنتی

استفاده از بکاپ ( برق اضطراری ups ) برای کلیه موارد فوق پیشنهاد می شود . با این روش ها می توانید از شر ! کلید آهنی و پیدا کردن سوراخ مغزی قفل و همچنین اتفاقات و خرابی های مغزی در راحت شوید . حذف کامل کلید آهنی این امکان را از سارق می گیرد که با کلید بتواند وارد خانه شود. کلیه خدمات حذف کلید آهنی توسط همیار امنیت انجام می شود .

تگ دربازکن که قابل نصب روی انواع درب های ورودی اتوماتیک ، درب ورودی لابی ، انواع آیفون ، درب ضدسرقت سرقت و نیز درب های آهنی می باشد نیازمند نصب بودن قفل برقی و قفل مقابل برقی می باشد .

کارتی کردن آیفون : نصب دربازکن کارتی روی درب هایی که مجهز به قفل برقی هستند به آسانی انجام می شود . روش نصب بستگی به نوع اکسس کنترل یا تگ دربازکن دارد . البته به قدرت جریان لازم با توجه به سفت بودن زبانه دقت شود. نصب و امنیت دربازکن کارتی رابطه مستقیمی دارند.

دربازکن کارتی به دو شکل در بازار موجود است دربازکن یکپارچه و دربازکن دوتیکه . اگر محیط فیزیکی بیرونی دارای امنیت کافی باشد استفاده از هر دو نوع مشکلی ندارد اما اگر محیط خارجی امنیت فیزیکی ندارد اکیدا استفاده از تگ دربازکن دوتیکه توصیه می شود .

دربازکن های کارت خوان بعضاً مجهز به وای فای نیز هستند که به آنها دربازکن هوشمند نیز می گویند. قابلیت اصلی دربازکن های کارتی هوشمند یا دربازکن دیجیتال هوشمند این است که از داخل خانه با فاصله حدود ۵۰ متری می توان درب را باز کرد. اگر از هاب مرکزی استفاده شود برای هوشمندسازی، از راه دور نیز قابل کنترل خواهند بود.

دربازکن کارتی- سیمکارتی: نوع دیگری از دربازکن های کنترل از راه دور ، مدل سیمکارتی هستند که با پیامک کار می کنند. مدل های سیمکارتی در هوشمندسازی نیز کاربرد فراوانی دارند. دربازکن کارتی سیمکارتی از تکنولوژی gsm بهره می برند.

تگ دار کردن آیفون
کارتی کردن آیفون

نمونه کارهای نصب دربازکن کارتی و ریموتی (همیار امنیت) :

قیمت دربازکن کارتی :

قیمت تگ دربازکن دوتیکه مدل تسا : ۱۴۵۰/۰۰۰ تومان

قیمت دربازکن کارتی دوتیکه ۱۲۵۰/۰۰۰ تومان (مناسب آیفون و درب ورودی)

قیمت دربازکن کارتی رمزی لمسی ۱۳۵۰۰۰۰ تومان

قیمت تگ دربازکن کارتی رویال رمزی ۶۵۰۰۰۰ تومان و مدل دربازکن کارتی فلزی ۱/۷۵۰/۰۰۰ تومان

قیمت دربازکن کارتی آیفون توکار ۱/۲۵۰/۰۰۰ تومان

قیمت دربازکن کارتی رمزی با بدنه فلزی ۱/۷۵۰/۰۰۰ تومان

قیمت دربازکن کارتی و موبایلی ۱/۶۰۰ تومان

قیمت دربازکن کارتی هوشمند ۱/۸۵۰/۰۰۰ تومان

کارتی کردن آسانسور کل هزینه ۱/۶۵۰/۰۰۰ تومان

نصب دربازکن کارتی ( نصب حرفه ای دربازکن کارتی ) : برای تامین امنیت درب ورودی آپارتمان و اداره ها انتخاب صحیح و نصب حرفه ای اهمیت بسزایی دارد . مدل های نصب انواع تگ دربازکن ها را در بخش منو مشاهده کنید . برای حذف کامل مغزی قفل و حذف کلید آهنی به بکاپ دربازکن کارتی نیاز است که با استفاده از ups و باتری (تامین برق اضطراری) انجام میشود . از همیار امنیت بخواهید …

نصب دربازکن کارتی روی آیفون ۱۲ ولت و ac : در این حالت معمولا از دربازکن کارتی دوتیکه استفاده می شود . بخش پردازش در زیر آیفون و بخش ریدر یا روی آیفون و یا زیر آن درجای مناسب نصب می شود. برخی ماژول دربازکن کارتی هم با ولتاژ ۱۲ ولت و هم با ولتاژ متناوب (۱۲ ولت ac ) کار می کنند. اغلب دربازکن های کارتی رمزی با ولتاژ ثابت ۱۲ کار می کنند و نیاز به آداپتور دارند.

نصب دربازکن کارتی روی درب چوبی ، آهنی و ضدسرقت : برای درب های آهنی و چوبی هم می توان از دربازکن کارتی دوتیکه و هم دربازکن کارتی یکپارچه استفاده کرد . در این حالت اکسس کنترل مستقیما به قفل برقی یا مقابل برقی وصل می شود.

نصب دربازکن کارتی پارکینگ : درب پارکینگ را نیز می توان به دربازکن RFID مجهز کرد. البته منظور کنترل تردد دور برد نیست . در این حالت نیاز است که از ماشین خرج شوید و تگ یا کارت را جلوی دربارکن کارتی بگیرید. این روش بیشتر برای ضد سرقت کردن درب پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمات نصب دربازکن تگ دار ( تگ آیفونی و پشت دری ) : برای نصب دربازکن تگ خوان ، حذف کامل کلید (افزودن ups) ، نصب بکاپ اکسس کنترل درب ورودی آپارتمان ، نصب دربازکن اثر انگشت ، نصب دربازکن تشخیص چهره و کلیه خدمات کنترل دسترسی با همیار امنیت تماس بگیرید

دربازکن کارتی که با استفاده از تگ یا کارت rfid فرمان باز شدن درب آپارتمان ، درب شیشه ای برقی ، درب ضدسرقت و آسانسور را صادر می کند دربازکن کارتی rfid می گویند . قیمت دربازکن کارتی در حال حاضر از ۳۳۰۰۰۰ تومان تا ۱۷۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد . برای نصب دربازکن کارتی و نیز تعمیر دربازکن کارتی رمزی گام های زیر را دنبال کنید . دربازکن کارتی غیرقابل کپی و کپی شدنی موجود است.

دربازکن کارتی : دربازکن کارتی یک دستگاه الکترونیکی مبتنی بر Rfid است که دارای رله یا کنترلر ولتاژ خروجی می باشد . با نزدیک کردن تگ یا کارت rfid مجاز ، به آن رله عمل کرده و یا ولتاژ فعال می شود. آنها به دو صورت در فروشگاه موجود هستند مدلی که روی آیفون نصب می شود و مدلی که کنار آیفون یا مستقل از آیفون نصب می شود .

قیمت دربازکن کارتی : در جدول زیر لیست قیمت انواع دربازکن کارتی قابل مشاهده است . قیمت دربازکن کارتی به نوع ، مدل نصبی و برند آن بستگی دارد.

نصب دربازکن کارتی : به دو صورت انجام می‌شود : نصب روی آیفون بصورت موازی ناهمزمان ، نصب مستقیم به قفل مقابل برقی و برقی

امنیت دربازکن کارتی : اگر دربازکن کارتی درست انتخاب شود و نیز بطور صحیح نصب گردد امنیت قابل قبولی خواهد داشت . امنیت تگ و کارت دربازکن کارتی به سطح امنیت rfid مربوط می شود که در هر صورت باید از تگ و کارت مراقبت کرد که در دسترس افراد غیر مجاز واقع نشود . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امنیت دربازکن کارتی اینجا را ببینید : امنیت دربازکن کارتی

دربازکن کارتی اکتیو : دربازکن های کارتی دو تیکه که دارای آنتن اکتیو هستند فاصله ریدر تا برد پردازش می تواند تا ۵ متر فاصله داشته باشد. این خصوصیت باعث راحتی نصب و امنیت می شود (مدل اکتیو).

دربازکن کارتی هوشمند : اگر ماژول دربازکن کارتی علاوه بر کارت خوان به wifi نیز مجهز باشد آن را دربازکن کارتی هوشمند می نامیم. حذف و اضافه کردن کارت ، تنظیمات رله و واحدها از طریق ارتباط وای فای انجام می شود. همچنین در این نوع دربازکن ها می توان درب را با استفاده از آپ نیز باز کرد.

دربازکن مگنتی :

دربازکن مگنتی : دربازکن مگنت با قطع برق قفل را آزاد می کند . مجاورت درب بازکن کارتی و قفل بازکن مگنتی باعث افزایش امنیت و نیز اطمینان از قفل بودن می شود . فرض کنید بدون اطلاع شما ، کودک آیفون را بزند و درب باز بماند آنگاه امنیت آپارتمان به خطر می افتد. برای رفع این مشکل می توان از دربازکن مگنت بهره برد که بطور اتوماتیک بعد از ۹ ثانیه درب را قفل می کند و با این روش مشکل امنیتی آیفون را برطرف کرد .

قیمت دربازکن کارتی :

برند دربازکن کارتینوع کاربردقیمت (تومان)
Zkteco کارتی رمزیدرب ورودی محافظت شده
آسانسور
۱۵۵۰۰۰۰
Zkteco اثر انگشتدرب ورودی محافظت شده
حضور و غیاب
۲۶۵۰۰۰۰
Zkteco تشخیص چهرهدرب ورودی محافظت شده
حضور و غیاب
۹۸۰۰۰۰۰ به بالا
گلدبریدجز لمسیدرب ورودی محافظت شده
آسانسور
۱۳۸۰۰۰۰
گلدبریدجز کلیدیدرب ورودی محافظت شده
آسانسور
۷۵۰/۰۰۰
لگزو کارتی ریموتدرب ورودی محافظت نشده۱۲۵۰۰۰۰
تسادرب ورودی محافظت نشده۱۴۵۰۰۰۰
شاهدگستردرب ورودی و آیفون۱۲۵۰۰۰۰
سیماراندرب ورودی لابی آیفون۷۳۰۰۰۰۰
الکتروپیکآیفون درب ورودی۳۹۰۰۰۰۰
تاباآیفون دربازکن کارتی۲۵۰۰۰۰۰
تکنماآیفون دربازکن کارتی ۲۳۰۰۰۰۰
کوماکسآیفون دربازکن کارتی۲۹۰۰۰۰۰
دربازکن کارتی رمزی درب محافظت شده۷۵۰۰۰۰
دربازکن لمسیدرب محافظت شده ۱۳۵۰۰۰۰
دربازکن کارتی هوشمند کلیه درب ها۱۲۹۰۰۰۰
جدول قیمت دربازکن کارتی و رمزی

پرفروشترین دربازکن کارتی بازار ایران :

دربازکن کارتی شرکت zkteco : یکی از بهترین برندهای دربازکن کارتی ، برند چینی zkteco می باشد . دربازکن کارتی رمزی ، دربازکن کارتی اثر انگشت ، دربازکن کارتی تشخیص چهره ، دربازکن مغناطیسی برقی از جمله دربازکن های برقی این شرکت می باشند .

دربازکن کارتی شرکت گلدبریدجز با برند ACM : شرکت گلدبریدجز چین که فعالیت گسترده ای روی تولید دربازکن کارتی ، تگ و کارت rfid ، دربازکن کارتی رمزی کلیدی و لمسی ، ریدر های rfid برد بلند و … دارد از جمله تولید کنندگان مطرح دربازکن کارتی می باشند .

دربازکن کارتی تسا TSA : تسا یکی دیگر از تولید کنندگان دربازکن کارتی است که دربازکن کارتی دو تیکه ۱۲۵khz از جمله محصولات آن است . دربازکن کارتی دوتیکه مناسب درب های ورودی آپارتمان ، درب ضد سرقت و سایر درب های ورودی که خارج آنها امنیت فیزیکی ندارند مناسب است . بخش ریدر آن در خارج و بخش رله آن در کنار قفل برقی یا مکان مناسب دیگر در داخل ساختمان قرار میگیرد . امنیت و کیفیت بالا از جمله مشخصات این نوع دربازکن کارتی است .

دربازکن کارتی تکنما : برخی از آیفون های تک نما دارای ماژول دربازکن کارتی سرخود هستند که از کارت های nfc پشتیبانی می کنند . این برند تولید کننده آیفون است و ماژول مجزایی به نام دربازکن کارتی ندارد اما برخی از مدل های این برند ، به دربازکن کارتی مجهز شده اند .

دربازکن کارتی لگزو : لگزو یکی از تولید کنندگان دربازکن کارتی ریموتی است که دربازکن کارتی آن قابلیت کار با ریموت ۴۳۳ هم دارد . دربازکن کارتی لگزو که در دسته دربازکن های دو تیکه قرار دارد دارای کیفیت و امنیت بالایی است . این دربازکن کارتی برای آیفون ، درب ضدسرقت ، درب لابی و … مناسب است . از قسمت فروشگاه می توانید خرید کنید.

دربازکن کارتی شاهدگستر : از دیگر برندهای دربازکن کارتی برند شاهدگستر است که دارای تگ ریدر اکتیو است که فاصله آنتن نسبت به نمونه های پسیو چند برابر می تواند باشد. برای خرید به بخش فروشگاه همیار امنیت مراجعه کنید.

دربازکن کارتی بهروید : بهروید یکی دیگر از تولید کنندگان دربازکن کارتی است که محصولات آن در دسته محصولات دربازکن یکپارچه قرار دارد . محصولات این برند دربازکن کارتی با فرکانس ۱۳/۵۶Mhz ساخته شده اند که با کارت ها و تگ های مایفر کار می کنند . دربازکن کارتی آیفون ، کنترل تردد کارتی و وای فای آسانسور از جمله محصولات این برند هستند .

دربازکن کارتی هوشمند : دربازکن کارتی هوشمند از جمله دربازکن هایی است که با تگ و کارت و وای فای کار می کند. کنترل تردد هوشمند نیز از جمله تولیدات این برند است.

دربازکن کارتی نوین کیاتک : شرکت مطرح نوین کیاتک از جمله تولیدکنندگان داخلی محصولات دربازکن کارتی آسانسور می باشد.

دربازکن کارتی سیماران : سیماران بیشتر در زمینه تولید آیفون های صوتی و تصویری شهرت دارد . دربازکن کارتی یکی از آپشن های پنل آیفون برند سیماران است . بنابراین درحال حاضر سیماران ماژول مستقلی به نام دربازکن کارتی ندارد و این ماژول روی برخی از پنل های آیفون این برند تعبیه شده است .

دربازکن کارتی آلدو ALDO : آلدو در زمینه تولید آیفون های صوتی و تصویری فعالیت دارد که دربازکن کارتی یکی از قابلیت های این نوع آیفون ها می باشد . دربازکن کارتی آیفون آلدو دارای کیفیت و امنیت قابل قبولی نسبت به قیمت این آیفون ها دارد . روش تعریف کارت برای این مدل دربازکن کارتی آورده شده است. قیمت پنل آیفون آلدو مجهز به دربازکن کارتی برای مثلا ۲۴ واحدی حدود ۳/۵ میلیون تومان است.

دربازکن کارتی الکتروپیک : الکتروپیک برند شناخته شده ای در زمینه تولید آیفون های صوتی و تصویری کدینگ با قیمت مناسب است . دربازکن کارتی نیز یکی از قابلیت های این برند آیفون می باشد و ماژول مستقلی بنام دربازکن کارتی الکتروپیک در حال حاضر ندارد.

دربازکن کارتی سوزوکی suzuki : سوزوکی مانند اکثر تولید کنندگان آیفون تصویری و صوتی دارای دربازکن کارتی مجزا نیست بلکه ماژول دربازکن کارتی آن روی پنل آیفون تعبیه شده است .

دربازکن کارتی کوماکس Commax : کوماکس یکی از تولید کنندگان خارجی آیفون است که در برخی از پنل های آیفون آن ماژول دربازکن کارتی نیز وجود دارد . دربازکن کارتی کوماکس دارای کیفیت و امنیت بالایی است .

دربازکن کارتی تابا : دربازکن کارتی تابا ماژول تعبیه شده روی آیفون کارتی تابا است و وجود خارجی ندارد . دربازکن های کارتی تابا از کارت های مایفر nfc پشتیبانی می کنند . قیمت این کارت ها یا تگ ها حدود ۴ برابر قیمت تگ های ۱۲۵ و ۱۳/۵۶ هستند از اینرو با استقبال کمی روبرو شده است . در صورتی که قصد تعویض آیفون دارید آیفون کارتی کدینگ تابا گزینه مناسبی است ( البته با در نظر گرفتن قیمت کارت های NFC ) . این دربازکن کارتی قابلیت تعریف ۱۰۰۰ کارت یا تگ را دارد.

نصب دربازکن کارتی :

نصب دربازکن کارتی : نصب دربازکن کارتی در دوحالت مورد بررسی قرار می گیرد اینکه روی آیفون نصب شود و یا اینکه مستقیم به قفل برقی یا قفل مقابل برقی درب ورودی متصل گردد . بطور کلی دربازکن کارتی از دو بخش اصلی کارت ریدر و بخش رله فرمان تشکیل شده است . کارت تعریف شده مجاز فرمان عمل کردن رله را صادر می کند . بر این اساس برای نصب دربازکن کارتی بخش رله به دربازکن برقی متصل می شود و بخش کارت ریدر در خارج درب یا داخل آیفون قرار می گیرد . برای راهنمایی در خصوص نصب دربازکن کارتی اینجا را ببینید نصب اکسس کنترل

راه اندازی دربازکن کارتی آلدو : کلید پشت آیفون را در حالت فشرده نگه دارید و کارت ها را به بخش ریدر نزدیک کنید.

راه اندازی دربازکن کارتی رمزی : با استفاده از رمز اصلی وارد منو شوید و سپس با کلید مربع و فشردن کلید یک یا دو کارت ها را تعریف کنید .

راه اندازی دربازکن کارتی لگزو : کارت مثبت را جلوی ریدر قرار دهید تا بوق ممتد شود. سپس با نزدیک کردن هر کارت یا تگ ، دستگاه دو بوق ممتد میزند یعنی کارت تعریف شد. می توانید بصورت ممتد همه کارت ها را تعریف کنید. برای حذف هم ابتدا تگ منفی را جلوی کارت خوان بگیرید و سپس تگ مربوطه را.

راه اندازی و نصب دربازکن کارتی شاهدگستر: دستگاه دربازکن کارتی شاهدگستر دارای یک رله است که مانند دربازکن های کارتی یکپارچه می باشد . یک سر سیم ولتاژ مستقیم به قفل برقی وصل می شود و سر دیگر آن پس از گذر از رله ماژول دربازکن کارتی به قفل برقی می رود. یک کارت برای حذف و اضافه موجود است . این دستگاه دارای سه مد کاری است مد قطع و صل ، مد لحظه ای و مد ۵ ثانیه. از این دربازکن کارتی برای آسانسور نیز می توان استفاده کرد.

برای تمایز تگ های دربازکن کارتی می توان از تگ های با رنگ های متفاوت استفاده کرد . تگ قرمز ، تگ آبی ، تگ مشکی ، تگ زرد ، تگ بنفش ، تگ صورتی و تگ خاکستری از جمله رنگهای تگ جاسویچ هستند.

تعمیر دربازکن کارتی :

تعمیرات دربازکن کارتی : با توجه به برند دربازکن کارتی میتوان تعمیرات دربازکن کارتی را انجام داد اما بطور کلی برای تعمیر دربازکن ابتدا اتصالات دربازکن کارتی را مورد بررسی قرار دهید. سپس تغذیه آن را با استفاده از مولتی‌متر اندازه گیری کنید . اگر خرابی دربازکن کارتی مربوط به برد پردازش باشد گام های این لینک را انجام دهید : تعمیر اکسس کنترل

ریست کردن دربازکن کارتی :

ریست کردن دربازکن کارتی : هریک از برندهای دربازکن کارتی روش ریست کردن مخصوص خود را دارد . برخی دارای میکروسوییچ ریست روی برد هستند ، برخی دارای مستر کارت ریست کردن و حذف/اضافه کردن کارت هستند ، برخی با اتصال دو پین و روشن خاموش کردن آن ریست فکتوری می شوند ، برخی از دربازکن های کارتی رمزی دارای رمز مدیر برای ریست کارخانه می باشند . برای ریست کردن دربازکن کارتی ، دربازکن رمزی و انواع اکسس کنترل ها اینجا را ببینید : ریست کردن و تغییر رمز اکسس کنترل

اطلاعات لازم هنگام خرید دربازکن کارتی :

خرید دربازکن کارتی : برای خرید دربازکن کارتی به فروشگاه همیار امنیت مراجعه کنید. انواع دربازکن کارتی ، دربازکن رمزی ، دربازکن اثر انگشت و دربازکن تشخیص چهره در فروشگاه موجودند . برای آشنایی قبل از خرید انواع دربازکن های کارتی و اکسس کنترل ها به اینجا بروید : اکسس کنترل

بهترین دربازکن کارتی : هنگام انتخاب دربازکن کارتی مهمترین پارامترهای آن امنیت ، کیفیت و پشتیبانی قابل قبول است. از این رو بهترین دربازکن کارتی آن است که امنیت و کیفیت بالایی داشته و نیز پشتیبانی خوبی داشته باشد . با ما مشاوره کنید

ارزانترین دربازکن کارتی : در کنار امنیت و کیفیت ساخت دربازکن کارتی بایستی به قیمت آن هم توجه داشت . چون پایین بودن قیمت در کنار کیفیت آن مطرح است از نام بردن برندها خودداری می کنیم .

دربازکن کارتی آیفون : برخی از آیفون ها قابلیت نصب دربازکن کارتی به همراه کارت ریدر را در داخل خود را دارند و برخی خیر. با توجه به فضای پشت آیفون و چیدمان ماژول های خود آیفون دربازکن کارتی راه اندازی می شود. اگر ترانس آیفون جریان کافی برای تغذیه دربازکن کارتی را فراهم کند می توان از همان ترانس استفاده کرد در غیر اینصورت به آداپتور و سیم‌کشی نیاز خواهد بود.

دربازکن کارتی مناسب درب شیشه ای برقی اتوماتیک : اگر محیط بیرون دارای محافظت فیزیکی قابل قبولی است می توان از دربازکن کارتی رمزی ، اثرانگشت و یا تشخیص چهره استفاده کرد اما اگر محیط بیرونی درب اتوماتیک امنیت کافی ندارد بهترین گزینه سوار کردن دربازکن کارتی رمزی روی مد بعلاوه ریموت است . برای آشنایی و انتخاب صحیح اینجا را ببینید : اکسس کنترل درب اتوماتیک

دربازکن کارتی مناسب درب ضدسرقت : انتخاب دربازکن کارتی دوتیکه بهترین گزینه برای دربهای ضدسرقت هستند . استفاده از دربازکن ریموتی نیز در برخی مواقع پیشنهاد می شود.

دربازکن کارتی آسانسور : یکی از روش های اجرای محدودیت تردد آسانسور استفاده از اکسس کنترل های کارتی می باشد . آسانسور هوایی که دارای درب کشویی هستند کلید احضار هم کف یا طبقات را می توان مجهز به دربازکن کارتی ( اکسس کنترل احضار آسانسور ) کرد که اشخاصی بتوانند از آسانسور استفاده نمایند که کارت تعریف شده داشته باشند. برای انتخاب و خرید صحیح اینجا را ببینید : اکسس کنترل آسانسور

تعریف و حذف کارت در انواع دربازکن کارتی و اکسس کنترل : اینجا را مشاهده کنید

ساخت دربازکن کارتی : در بازکن کارتی از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است : بخش تغذیه ، بخش ریدر ، بخش کنترلر و بخش کیس . بخش تغذیه معمولا با ورودی ۱۲ ولت و یا رنج ۸ الی ۳۲ ولت طراحی می‌شود و ولتاژ های داخلی تراشه ریدر ، ولتاژ کنترلر ، بیپر و … تامین می شود. بخش ریدر RFID شامل یک آنتن و یک تراشه است که کارت را خوانده و اطلاعات آن را به میکروکنترلر انتقال می دهد. بخش کنترلر که شامل یک میکروکنترلر و معمولا رله یا تراشه RS است وظیفه ذخیره اطلاعات مجاز و صدور فرمان ثانویه را برعهده دارد. ماژول دربازکن کارتی می تواند دو تیکه و یا یکپارچه باشد .

یکی از پارامترهای مهم انتخابی هنگام طراحی دربازکن کارتی انتخاب فرکانس مایفر ۱۳/۵۶ مگاهرتز یا ۱۲۵ کیلوهرتز است که سخت افزار و قابلیت های خاص خود را دارد. مثلا دربازکن کارتی ۱۲۵ کیلو هرتز دو تیکه موجود است که امنیت بالاتری موجب می شود.

دربازکن کارتی دارای قابلیت ها و کاربرهای متنوعی است که در هوشمند سازی منازل و اماکن نیز قابل استفاده است .

دربازکن کارتی رمزی

برای خرید دربازکن کارتی از فروشگاه «همیار امنیت» اقدام کنید و به منظور خدمات نصب و تعمیرات و نیز مشاوره امنیتی قبل از خرید دربازکن کارتی با ما تماس بگیرید .

دربازکن کارتی کمد رختکن استخری و باشگاهی و دربازکن کارتی هتل : برای خرید و نصب و تعمیرات دربازکن کارتی کمدی با ما تماس بگیرید .

دربازکن کارتی پیشرفته هوشمند ( خرید ، نصب ، تعمیرات )

اجرای پروژه های rfid : پروژه‌های دربازکن کارتی هتل ، دربازکن کارتی رختکن و انواع طراحی و پیاده‌سازی پروژه های Rfid پذیرفته می شود.

دربازکن کارتی هوشمند و کارتی .

فروش و نصب تخصصی دربازکن های کارتی و ریموتی : فروشگاه و خدمات امنیتی «همیار امنیت»