دسامبر 4, 2021 توسط sobhan Off

دربازکن کارتی زیرکار | تگ زیرکار آیفون | خرید ، نصب ، تعمیر

تگ زیرکار آیفون ( دربازکن کارتی زیرکار ) همانطور که از نام آن پیداست دستگاه تگ ریدر و کارت خوان است که در زیر پنل آیفون نصب شده و با استفاده از کارت یا تگ جاکلیدی درب باز می شود . اهمیت تگ زیرکار آیفون از آن لحاظ بالاست که هیچ بخشی در بیرون آیفون قرار نمیگیرد. برای خرید ، نصب و تعمیرات تگ زیرکار آیفونی ادامه را ببینید.

امنیت تگ زیرکار آیفون : دستگاه های دربازکن کارتی که در کنار آیفون نصب می شوند امنیت پایینی دارند و حتی ممکن است موجب ناامنی نیز شوند . از اینرو برای درب ورودی آپارتمان توصیه اکید می شود که از مدل دربازکن کارتی زیرکار استفاده شود. تگ آیفون زیر کار معمولا از دو بخش تگ ریدر یا کارت خوان و بخش برد پردازش تشکیل شده است . بخش تگ ریدر می تواند در خارج از آیفون و یا زیر بخش غیر فلزی پنل آیفون قرار گیرد . از اینرو نسبت به دربازکن های کارتی خارجی امنیت بسیار بالاتری دارد.

دربازکن کارتی زیرکار : برای مکان های که امنیت فیزیکی ندارند استفاده از دربازکن زیرکار کارتی توصیه می شود . دربازکن کارتی زیر آیفونی که تگ دربازکن کارتی زیرکار نیز نامیده می‌شود از دو بخش تگ ریدر و برد رله پردازش تشکیل می شود .

نصب تگ زیرکار آیفون : با توجه به نوع پنل آیفون و فضای پشت آن بایستی برد در زیر پنل جانمایی شود . تگ ریدر یا آنتن می تواند در بیرون یا در زیر آیفون بطوری که جلوی آن فلزی نباشد نصب شود. برای تنظیمات دسترسی به تگ ریدر کافی است.

تعمیر دربازکن کارتی زیرکار : برای تعمیر و راهنمایی در خصوص تعمیرات با ما تماس بگیرید . ابتدا سعی بر این است که خودتان عیب یابی کنید و در صورتی که ایراد از برد دستگاه باشد نیاز به حضور ما با ارسال آن است.

خرید تگ زیرکار آیفونی ( خرید دربازکن کارتی زیرکار ) : برای خرید دربازکن کارتی به بخش فروشگاه همیار امنیت مراجعه کنید . قیمت تگ زیرکار آیفونی نیز قابل مشاهده است.