دسامبر 4, 2021 توسط sobhan Off

تگ زیر کار آسانسور | خرید ، نصب ، تعمیر

تگ زیر کار آسانسور همانطور که از نام آن پیداست یک دستگاه تگ خوان (کارت خوان) است که در زیر پنل آسانسور نصب می شود . ارزشمند بودن نصب زیر کار دستگاه تگ خوان این است که از دسترس مستقیم خارج بوده و امکان دستکاری وجود ندارد . خرید تگ زیرکار ، قیمت تگ زیرکار آسانسور و تعمیر تگ زیرکار آسانسور

انواع تگ زیرکار آسانسور : دو مدل تگ زیر کار آسانسور در بازار موجود است . مدل تگ زیرکار دوتیکه و مدل یکپارچه . در مدل دوتیکه ، تگ ریدر از برد پردازش جدا است و لذا سهولت نصب نسبتاً بالاتر است . در مدل تگ آسانسور زیرکار یکپارچه تمام اجزا در یک کیسه واحد قرار دارند و در نتیجه برای نصب باید در زیر پنل آسانسور جای مناسبی را یافت و برش داد. دستگاه تگ ریدر زیرکار قابلیت رمز را ندارد زیرا کاملا در زیر پنل نصب میشود.

امنیت تگ زیرکار (تگ ریدر زیرکار) : دستگاه کارت خوان زیرکار ( اکسس کنترل زیرکار آسانسور ) به دو دلیل امنیت بالایی دارد اول اینکه اجزای دستگاه از دسترس خارج هستند و دوم اینکه طراحی آنها به گونه ای است که بدون رله هستند و در نتیجه صرفا امنیت آن به امنیت فیزیکی رله بستگی ندارد.

قیمت تگ زیرکار آسانسور : ۵۵۰۰۰۰ تومان و ۳۸۰۰۰۰۰ تومان ( با توجه به قابلیت ها و برند)

نصب تگ زیرکار آسانسور : نصب تگ زیرکار در بخش نصب اکسس کنترل توضیح داده شده است . برای سفارش نصب تگ زیر کار با ما تماس بگیرید.

تعمیر تگ زیرکار : برای تعمیر تگ زیرکار آسانسور و دربازکن با ما تماس بگیرید.

خرید تگ زیرکار آسانسور: برای خرید تگ زیرکار به بخش فروشگاه «همیغر امنیت» مراجعه کنید.