ژوئن 27, 2019 توسط sobhan 0

امن ترین کیف پول ارز نانو NANO

همانطور که قبلاً در «امنیت کیف پول ارز دیجیتال» گفته شد، امنیت محل نگهداری رمز ارزها بسیار مهم بوده بایستی الزامات امنیتی ارز رمزها را رعایت کرد. امن ترین کیف پول ارز دیجیتال نانو NANO در گروه های سخت افزاری و نرم افزاری موجود هستند که در ادامه امن ترین و بهترین کیف پول های نانو NANO معرفی می شوند. شرکت Nano Wallet یک نهاد اختصاصی و متفاوت از تیم ارائه و توسعه رمز ارز نانو است که به بنیاد نانو متصل نیست. هر دو شرکت دارای پرسنل مستقلی هستند و بنیاد نانو هیچ بستر نگهداری یا کیف پولی ندارد و در واقع ارتباطی بین شرکت ارز نانو با شرکت Nano Wallet وجود ندارد. موسسه نانو، انرژی خود را روی کارکردهای اصلی مربوط به پروتکل محدود کرده است و گروه های نرم افزاری دیگری در حال توسعه نگهداری و پشتیبانی این ارز هستند. کیف پول های ارز دیجیتال نانو ( Wallets Nano )منبع باز بوده و امید می‌رود کاربران برای بهبود آن کمک کنند. از جمله کیف پول های سخت افزاری برای نگهداری NANO که بالاترین سطح امنیتی را دارد لجر نانو ای است. اما کیف پول های نرم افزاری مخصوص نانو که امنیت قابل قبولی دارند و از امن ترین کیف پول های رمز ارز NANO محسوب میشوند عبارتند از:

  • کیف پول لجر: لجر Ledger یکی از کیف پول های سخت افزاری است که برای نگهداری رمز ارز Nano نیز بکار میرود. همانطور که در «مقایسه امنیتی کیف پول های ارز دیجیتال» بیان شد کیف پول های سخت افزاری ارزهای دیجیتال بالاترین سطح امنیتی را دارا هستند.
  • NANO Wallet IOS کیف پول نانو مخصوص سیستم عامل IOS است که امنیت خوبی دارد. این کیف پول محتویات کیف پول کاربر را بصورت رمز شده ای در سرور نگهداری می کند.
  • NANO Online Wallet (NanoVault): تحت وب
  • Canoe Wallet: کیف پول Canoe از محبوبیت بسزایی در گوگل پلی برخوردار است. نقل و انتقال در این کیف پول Caneo بدون هزینه است و تاکنون مشکل امنیتی برای آن آشکار نشده است.
  • NANO Wallet Android: مخصوص اندروید. نانو والت در GitHub بصورت open source در دسترس عموم است و هرکس میتواند آن را مشاهده، بازبینی و بهبود بخشد. کیف پول و محتویات آن بصورت رمز شده در سرور ذخیره می شود در نتیجه اگر امنیت سرور به خطر افتد ارزها در امن و امان هستند. کیف پول NANO از محبوبیت بسزایی در گوگل پلی برخوردار است. نقل و انتقال در این کیف پول بدون هزینه است و تاکنون نیز مشکل امنیتی برای آن آشکار نشده است.
  • NANO Wallet Desktop: مخصوص دسکتاپ و با امنیت بالا.

برگرفته از کوین سوئیچ