مارس 17, 2024 توسط sobhan Off

برد کدینگ آسانسور ( کدینگ آسانسور با رمز و تگ و کارت )

کدینگ آسانسور یک دستگاه محدود کننده دسترسی به آسانسور است که استفاده از آسانسور را محدود به داشتن رمز ( کد مجاز ) با کارت و تگ و با اثر انگشت می کند. کدینگ آسانسور دارای مدل های متنوعی است که بصورت امنیتی یا روی پنل کلیدهای داخل کابین آسانسور با کلیدهای احضار نصب می شود.

کدینگ آسانسور در حالت اختصاص رمز یا کد به هر یک از ساکنین به این صورت است که با وارد کردن رمز ، پنل آسانسور یا کلید احضار آسانسور فعال می شود و کاربر می تواند به همه طبقات یا فقط طبقه خودش تردد کند.

کدینگ آسانسور در حالت اختصاص کارت یا تگ rfid به ساکنین به این ترتیب خواهد بود که با قرار دادن کارت جلو دستگاه ( خود دستگاه یا تگریدر) آن طبقه یا همه طبقات باز خواهند شد و کاربر تردد خواهد کرد.

مزیت استفاده از دستگاه کدینگ کارتی برای آسانسور از این جهت است که بصورت توکار و زیر پنل یا بالای کابین آسانسور نصب می شوند و از تعرض و دسترسی دور می باشند. این مدل کدینگ آسانسور امنیت بالایی دارد

مزیت استفاده از کدینگ رمزی برای آسانسور این است که تردد برای مهمان یا پیک آسان می شود و نیازی نیست برای هدایت مهمان یا پیک به آسانسور مراجعه شود .

کدینگ آسانسور ترکیبی از رمز و کارت که قابلیت های کاملی برای مدیر ساختمان و نیز ساکنین دارد مدل دستگاه کدینگ SH460 است که هم مدل ۱۶ کانال و هم ۸ کانال دارد .

کدینگ آسانسور هم به منظور افزایش امنیت ساختمان به کار می رود و هم به منظور اجبار به پرداخت شارژ ساختمان .

خرید کدینگ آسانسور : همیار امنیت تولید کننده دستگاه های کدینگ آسانسور در انواع مختلف کارتی و رمزی می باشد که از بخش زیر همکاران گرامی می توانید خرید نمایید

بهترین کدینگ آسانسور : اینکه کدام دستگاه کدینگ آسانسور بهترین است بستگی به انتظارات و قابلیت ها دارد و نیز اینکه هدف امنیت است یا پرداخت شارژ. برای امنیت ، مدل های توکار مناسبند و برای پرداخت شارژ هم توکار و هم رمزی روکار