مارس 14, 2024 توسط sobhan Off

کنترل تردد دو طرفه درب ها ( اکسس کنترل با دو تگ ریدر )

دستگاه اکسس کنترل دو طرفه یا دو تگ ریدر این قابلیت را ایجاد می کند که ورود و خروج از درب بوسیله تگ با کارت و یا رمز باشد . محدود کردن باز شدن قفل درب از هر دو طرف یک نوع امنیت و از طرفی عدم سرعت سریع سارق را بوجود می آورد

دربازکن کارتی دو طرفه : این نوع دستگاه rfid مجهز به دو تگریدر است که یک نوع محدود کردن و کنترل کردن ورود و خروج از درب ها است. هم ورود و هم خروج را می توان با تگ و کارت و تنها با یک دستگاه محدود کرد.

اکسس کنترل با دو تگ ریدر ( دو کارت خوان rfid ) : همیار امنیت دو نوع دستگاه کنترل تردد برای امن سازی دو طرفه درب ها با هر نوع قفلی تولید می کند که با نام SH-720 و SH-460 معرفی شده است.

دستگاه کنترل تردد دو طرفه SH-720 : این دستگاه از دو نوع تگ ریدر مایفر ۱۳/۵۶ مگاهرتز و تگ ریدر ۱۲۵ کیلوهرتز پشتیبانی می کند. با توجه به کوچک بودن کیت کنترلر این دستگاه ، آن را می توان پشت آیفون یا داخل جعبه کوچکی پشت درب (سمت داخل) قرار داد و سپس یک تگ ریدر بیرون و یکی در داخل تعبیه کرد. دقت شود که تگ ورود با تگ و کارت خروج متفاوت است یعنی یکی از نوع مایفر و دیگری از نوع em می باشد. در صورتی که تگریدر مایفر در سمت خارج قرار گیرد امنیت بسیار بالایی ایجاد خواهد شد.

دستگاه کنترل تردد دو طرفه SH-460 : این دستگاه مجهز به دو تگریدر مجزا با فرکانس ۱۲۵ کیلوهرتز است که یکی را می توان در فاصله ۵۰ سانتیمتر از برد اصلی قرار داد و دیگری را تا فاصله ۳ متر افزایش طول داد. یکی از ریدر ها مجهز به پنل رمز نیز می باشد .

این دستگاه ها برای آسانسور و کلیه قفل های برقی و مگنتی نیز کاربرد دارند و هر دو از دو سال گارانتی همیار امنیت نیز برخوردار هستند.