آوریل 16, 2021 توسط sobhan Off

نصب اکسس کنترل | دفترچه راهنما | تغییر رمز تنظیمات کنترل تردد ( کد دادن )

نصب اکسس کنترل و تنظیمات اکسس کنترل ، تغییر رمز اکسس کنترل ، اتصال قفل برقی به اکسس کنترل ، نصب اکسس کنترل روی آسانسور ، نصب اکسس کنترل درب پارکینگ ، نصب اکسس کنترل درب ورودی ، کاتالوگ اکسس کنترل مایفر ، لمسی و کلیدی ، اثر انگشت ، دفترچه راهنمای اکسس کنترل ، آموزش نصب و تنظیمات اکسس کنترل دربازکن و دستگاه کنترل تردد آسانسور RFID ( آموزش نصب تگ آسانسور ) . اگر به نصاب اکسس کنترل ( نصاب دستگاه کنترل تردد آسانسور و نصب دربازکن کارتی ریموتی ) نیاز داشتید با شماره های مندرج در انتهای صفحه تماس بگیرید .

  • تنظیمات اکسس کنترل رمزی کارتی
  • تنظیمات اکسس کنترل اثر انگشت
  • تنظیمات اکسس کنترل آسانسور
  • تنظیمات اکسس کنترل تشخیص چهره
  • نصب اکسس کنترل روی قفل برقی و مگنت
  • نصب اکسس کنترل آسانسور
  • نحوه کد دادن به تگ و کارت آسانسور

دفترچه راهنمای اکسس کنترل : عکس دفترچه راهنمای اکسس کنترل های مختلف در ادامه آورده شده است که در صورت گم کردن یا در دسترس نبودن دفترچه اصلی ، می توانید از این توضیحات استفاده کنید.

نصب اکسس کنترل آیفون سیماران ، نصب دربازکن کارتی تابا ، نصب اکسس کنترل آیفون تابا ، نصب اکسس کنترل آیفون الکتروپیک ، نصب اکسس کنترل تک نما ، نصب اکسس کنترل آیفون سوزوکی ، نصب اکسس کنترل کوماکس ، نصب اکسس کنترل درب کشویی ، نصب اکسس کنترل درب اتوماتیک ، نصب اکسس کنترل درب پارکینگ ، نصب اکسس کنترل آپارتمانی ، نصب اکسس کنترل آسانسور ، نصب اکسس کنترل لمسی ، نصب اکسس کنترل اثر انگشت و … ( برای نصب از توضیحات زیر استفاده کنید در غیر اینصورت با ما تماس بگیرید )

تغییر رمز اکسس کنترل لمسی ، تغییر رمز اکسس کنترل اثر انگشت ، تغییر رمز آیفون ، تغییر رمز آیفون تصویری سیماران ، تغییر رمز اکسس کنترل آسانسور ، تغییر رمز دربازکن کارتی ، تغییر رمز کنترل تردد آسانسور ، تغییر رمز اکسس کنترل کارتی

خدمات نصب اکسس کنترل :

نصب و تعمیر انواع دستگاه کنترل تردد ( اکسس کنترل ) و فروش اکسس کنترل RFID ، اثر انگشت و تشخیص چهره . تماس بگیرید.

نصاب اکسس کنترل آسانسور و دربازکن :

نصب اکسس کنترل آسانسور : نصب اکسس کنترل RFID یکپارچه و نصب اکسس کنترل دو تیکه (امن سازی ورود به طبقات)

نصب اکسس کنترل درب ورودی : بهتر است برای درب ورودی از اکسس کنترل دو تیکه امن استفاده کنید تا امنیت بالایی ایجاد شود.

نصب اکسس کنترل اثر انگشت : این نوع اکسس کنترل ها برای مکان های که به اندازه کافی محافظت فیزیکی شده اند بکار می روند. اکسس کنترل اثر انگشت را می توان روی هر قفل و با آسانسور نصب کرد . روش نصب مشابه نصب روی قفل برقی است . اما برای آسانسور باید ولتاژ منفی را تحت کنترل قرار داد

نصب اکسس کنترل تشخیص چهره : به دلیل قیمت بالای این نوع اکسس کنترل ها، حتما محیط بایستی امنیت فیزیکی داشته باشد. بیشتر برای شرکت ها و مراکز نظامی مورد استفاده قرار می گیرد. قبل از نصب اکسس کنترل باید ولتاژ ۱۲ ولت ( و در برخی موارد ۲۴ ولت ) را در کنار دستگاه داشته باشید. این ولتاژ را می توان از تجهیزات مجاور مانند آیفون گرفت و یا با استفاده از یک آداپتور برق شهر را به ولتاژ ۱۲ ولت تبدیل کنید. در آسانسور با استفاده از مبدل باید ولتاژ ۲۴ ولت را به ولتاژ ۱۲ تبدیل کنید ( اگر اکسس کنترل ۲۴ ولت برای آسانسور استفاده می کنید اگر جریان آسانسور کافی باشد می توانید از همان ولتاژ ۲۴ ولت آسانسور استفاده نمایید ) . این مبدل را می توانید از فروشگاه «همیار امنیت خرید کنید . (مبدل ۲۴ به ۱۲ ولت)

مشاوره رایگان : هر سوال یا ابهامی دارید با همیار امنیت تماس بگیرید یا در واتساپ بپرسید . با افتخار در خدمت شما هستیم .

نصب اکسس کنترل sh410 و sh408 :

نصب اکسس کنترل درب ورودی آپارتمان : در درب ورودی آپارتمان ، اکسس کنترل به منظور بازکردن درب بجای کلید آهنی و با استفاده از تگ یا کارت استفاده می شود. دو سیم به قفل بازکن درب ورودی می رود که یکی مستقیم و یکی از آیفون گذشته و سپس به قفل بازکن می رود. ولتاژ این سیم غیرمستقیم معمولاً AC ولت است. ما به سیمی که مستقیماً به قفل باز کن می رود کاری نداریم و کنترل روی سیم دیگر است که باید با استفاده از رله داخلی دستگاه تگ خوان قطع/وصل شود. بنابراین سیم دیگر که از ترانس آمده را از رله اکسس کنترل گذرانده و به قفل وصل می کنیم . لذا در اکسس کنترل های یکپارچه ، یک سر به پین com وصل کرده و سر دیگر با نام NO را به قفل بازکن وصل می کنیم. به این ترتیب، با مجاورت تگ به اکسس کنترل ، رله اکسس کنترل عمل کرده و قفل بازکن عمل می‌کند.

نصب اکسس کنترل قفل برقی :

پس از سیم کشی و اتصال تغذیه اکسس کنترل ، یک سر سیم قفل برقی را مستقیم به برق منفی ۱۲ ولت وصل کنید و سر دیگر را به پایه no رله اکسس کنترل . پایه com رله اکسس کنترل را به برق مثبت ۱۲ ولت وصل نمایید

نصب اکسس کنترل قفل مگنت :

پس از سیم کشی تغذیه اکسس کنترل ، سیم مشکی (تغذیه منفی) قفل مگنتی را مستقیم به برق منفی ۱۲ ولت وصل کنید و سر دیگر ( سیم قرمز یا مثبت ) را به پایه nc رله اکسس کنترل . پایه com رله اکسس کنترل را به برق مثبت ۱۲ ولت وصل نمایید

نصب اکسس کنترل قفل شفتی و بولت :

پس از سیم کشی تغذیه اکسس کنترل ، سیم مشکی (تغذیه منفی) قفل بولت با شفتی را مستقیم به برق منفی ۱۲ ولت وصل کنید و سر دیگر ( سیم قرمز یا مثبت ) را به پایه nc رله اکسس کنترل . پایه com رله اکسس کنترل را به برق مثبت ۱۲ ولت وصل نمایید

نصب اکسس کنترل دربازکن دو تیکه مدل لگزو : دو سر سیم که به قفل بازکن می‌رود را قطع کنید . دو سر آن که به قفل میرود را به پایه های lock بدهید و دو سر دیگر که از آیفون می آید را به پایه phone . برای تأمین تغذیه اکسس کنترل هم می توانید از ولتاژ ۱۲ ولت و هم AC ترانس آیفون استفاده کنید .

البته دقت شود که کانکتور اکسس کنترل هم دو سیم مستقیم دارد و هم یک رله آزاد . در نتیجه هم می توان مستقیما قفل بازکن را با ولتاژ داخلی اکسس کنترل کنترل کرد البته شاید دیود گذاری لازم باشد (عدم تداخل با ولتاژ آیفون) و هم از طریق رله . با توجه به اینکه ولتاژ کانکتور مستقیم در اکسس کنترل های گوناگون متغیر است لذا استفاده از رله داخلی اکسس کنترل توصیه می شود.

نصب اکسس کنترل آسانسور : برای نصب تگ خوان کنترل تردد آسانسور یا ( اکسس کنترل ) آسانسور ، اگر اکسس-کنترل با ولتاژ ۱۲ ولت کار میکند ، به ولتاژ ۱۲ ولت نیاز داریم. پس ابتدا باید این ولتاژ را یا از آسانسور و یا از طریق بکارگیری یک آداپتور یا مبدل ۱۲ ولت مهیا کنیم. این ولتاژ برای تغذیه دستگاه اکسس کنترل مورد استفاده قرار می گیرد. کنترل روی سیم منفی کلیدها و یا سیم فرمان کلیدهای آسانسور صورت می گیرد. اول روش کار را به خوبی درک کنید: ۱- ابتدا تگ خوان عمل می کند و سپس کلیدهای آسانسور و یا ۲- فرمان طبقات مستقیما توسط اکسس کنترل یا تگ آسانسور صورت می گیرد . پس با استفاده از رله داخلی دستگاه تگ ریدر، سیم منفی طبقات یا فرمان وصل می شود و سپس با فشردن کلید هر طبقه یا مستقیما، آسانسور به آن طبقه هدایت خواهد شد. بنابراین در اکسس کنترل های یکپارچه ابتدا ورودی ۱۲ ولت را به تغذیه دستگاه کنترل تردد وصل کنید سپس سیم منفی طبقات را برش داده و یک سر آن را به ورودی رله تگ خوان و سر دیگر آن را به خروجی رله اکسس کنترل وصل کنید (ترتیب مهم نیست). در برخی از مدل های اکسس کنترل مانند اکسس کنترل های دو تیکه ، باید خروجی کنترل از کلید طبقات را به پین های تعریف شده طبقات در اکسس کنترل وصل می کنیم . اکسس کنترل های مدل SH-800 و SH-720 به مبدل ولتاژ نیاز ندارند و از ۱۰ تا ۳۵ ولت کار می کنند

نصب اکسس کنترل روی آیفون سیماران : در آیفون سیماران و برخی دیگر یک سر ولتاژ ac مستقیما به قفل برقی و سر دیگر آن رله می شود و فرمان رله از گوشی آیفون صادر می شود . بنابراین هنگام استفاده از اکسس کنترل احتیاط کنید که ولتاژ ac به ولتاژ ۱۲ ولت وصل نشود که ترانس خواهد سوخت .

نصب اکسس کنترل درب اتوماتیک ( کشویی شیشه‌ای ) : قبل از خرید و نصب اکسس کنترل درب اتوماتیک ، محیط بیرون و داخل را بررسی نمایید . برای نصب اکسس کنترل درب اتوماتیک اینجا را ببینید : نصب اکسس کنترل درب اتوماتیک کشویی شیشه‌ای

نصب اکسس کنترل مایفر کیپد دار : ولتاژ ۱۲ ولت را به دو سیم تغذیه وصل کنید . پین های رله را به سیم دربازکن یا ولتاژ منفی طبقات وصل کنید . نصب و تنظیمات اکسس کنترل مایفر رمزی کاملا مشابه اکسس کنترل ۱۲۵ است .

تنظیمات اکسس کنترل کلیدی (دور نقره ای) :

تنظیم اکسس کنترل RFID کلیدی: در مبحث آموزش تنظیمات اکسس کنترل ، تنظیم اکسس کنترل رویال را بیان می کنیم :

تغییر پسورد (از چپ به راست) :

#پسورجدید#پسورد جدید…0#وارد کردن پسورد قدیم#

اضافه کردن کاربر جدید (از چپ به راست) :

#کشیدن تگ…1#پسورد#

در این حالت می توانید تگ ها را بصورت سری نیز تعریف کنید :

#کشیدن تگ بعدی …کشیدن تگ بعدی …کشیدن تگ…1#پسورد#

تنظیم پین عمومی :

#وارد کردن پین جدید…21#پسورد#

باز کردن با پین عمومی (از چپ به راست) :

#وارد کردن پین

تنظیمات اکسس کنترل لمسی ۱۲۵khz -مدل ۲۲۶:

تنظیمات اکسس کنترل RFID لمسی
تنظیم اکسس کنترل لمسی

تنظیمات اکسس کنترل لمسی مایفر 13.56Mhz:

اکسس کنترل لمسی مایفر
کاتالوگ فارسی تنظیمات اکسس کنترل لمسی مایفر ، صفحه اول
تنظیمات فارسی اکسس کنترل لمسی مایفر ، صفحه دوم

تنظیمات اکسس کنترل فلزی 1206 (مدل ۱):

دقت شود در دو مدل مختلف تنظیمات کمی متفاوت است:

نصب اکسس کنترل دوتیکه مدل لگزو روی آیفون سیماران : برای نصب اکسس کنترل روی درب آپارتمان که آیفون سیماران دارد مطابق مدار زیر عمل کنید . این کار را با دقت انجام دهید در غیر اینصورت آیفون یا ترانس آن آسیب خواهد دید . ولتاژ متناوب بین یکی از ورودی های پورت آیفون اکسس کنترل و آیفون قرار می گیرد.

تنظیمات اکسس کنترل ۱۲۰۴ (B1204) – مدل ۲ :

تنظیمات اکسس کنترل ۱۲۰۴
تنظیمات اکسس کنترل ۱۲۰۴ یا b1204
تنظیمات اکسس کنترل 1204
تنظیمات سریع اکسس کنترل ۱۲۰۴

اکسس کنترل فلزی ظاهر مشابه ۱۲۰۴ :

دقت کنید کدها با اکسس کنترل ۱۲۰۴ متفاوت است
ادامه تنظیمات فوق

تنظیمات اکسس کنترل ضد آب مربعی :

تنظیمات و افزودن کارت مادر به اکسس کنترل

تنظیمات اکسس کنترل ۱۲۰۴ (ترجمه فارسی):

حذف همه تگ ها و پین ها در مدل b1204 :

master code #2 …0000#*

اضافه کردن پین با شناسه کاربر در مدل b 1204 :

#Master code#1 User_ID#PIN*

رمز پیش فرض اکسس کنترل 1204 : ۹۹۹۹۹۹

رمز اولیه اکسس کنترل لمسی : ۱۲۳۴۵۶

حذف همه تگ های اکسس کنترل لمسی :

Master code#23 0000#*

رمز پیش فرض اکسس کنترل رویال طرح لمسی و … : ۱۲۳۴۵۶

تنظیمات اکسس کنترل لمسی ۱۲۵khz و طرح لمسی
اکسس کنترل رویال ۱۲۵
اکسس کنترل لمسی ۱۲۵

دانلود راهنمای نصب و تنظیمات اکسس کنترل اثر انگشت us10c : دانلود

راهنمای تنظیمات اکسس کنترل مربعی ضد آب
نصب تگ آسانسور – امن سازی طبقات

خرید اکسس کنترل و تگ – نصب اکسس کنترل ۰۹۱۲۴۶۰۴۸۹۹

برای خرید اکسس کنترل به صفحه فروشگاه مراجعه کنید .

فروشگاه خدمات و تجهیزات امنیتی «همیار امنیت»

نصب اکسس کنترل دو تیکه روی آیفون الکتروپیک
نصب اکسس کنترل دو تیکه امن – درب ورودی برج
نصب اکسس کنترل یکپارچه – کنترل تردد آسانسور
نصب اکسس کنترل روی آسانسور ایتالیایی – افزایش امنیت آپارتمان
نصب اکسس کنترل
نصب اکسس کنترل روی آیفون سیماران
نصب اکسس کنترل
نصب اکسس کنترل برای ویلا و خانه های ویلایی
نصب اکسس کنترل روی پنل ورودی آسانسور
نصب اکسس کنترل درب ورودی مجتمع مسکونی

نصب اکسس کنترل روی انواع قفل برقی ، انواع آسانسور ، انواع درب های ضد سرقت ، انواع آیفون و گیت های اداری و بیمارستانها ، هتل ها و ویلا .

نصب دو دستگاه اکسس کنترل دو تیکه امن و اکسس کنترل یکپارچه روی یک درب :

نصب اکسس کنترل دو تیکه با امنیت بالا – سمت آیفون
نصب اکسس کنترل یکپارچه رویال – سمت داخل محافظت شده (خروجی)

نصب اکسس کنترل آسانسور بصورت کاملا امن و غیر قابل رویت :

نصب تگ آسانسور غیر قابل رویت

نصب اکسس کنترل یکپارچه روی درب ورودی آسانسور (سمت خروجی محافظت فیزیکی شده است) :

نصب اکسس کنترل روی درب ورودی آسانسور
نصب اکسس کنترل دوتیکه – آیفون تک نما
نصب اکسس کنترل دوتیکه – درب چوبی لابی (قفل مقابل برقی)
نصب دربازکن دوتیکه روی اکسس کنترل تصویری تابا
نصب اکسس کنترل لمسی – ورودی پارکینگ به بخش آسانسور
نصب اکسس کنترل لمسی و اثر انگشت روی درب اتوماتیک

نصب انواع اکسس کنترل های کارتی ، اثر انگشت و تشخیص چهره … برای بهترین انتخاب ، با ما مشورت کنید (امنیت با کمترین هزینه)

مشاوره امنیتی با «همیار امنیت» .

اکسس کنترل لمسی آسانسور

نصب اکسس کنترل آسانسور زیر پنل مدل امنیتی

اکسس کنترل دو تیکه
اکسس کنترل لمسی نصب با برش
اکسس کنترل یکپارچه b1204

نصب تگ آسانسور زیر پنل – اکسس کنترل آسانسور

نصب کنترل تردد آسانسور زیر پنل

نصب اکسس کنترل آیفون کوماکس commax

نصب تگ آیفون – اکسس کنترل دوتیکه

نصب اکسس کنترل درب اتوماتیک شیشه ای :

اکسس کنترل درب اتوماتیک شیشه ای

اکسس کنترل ( فروش ، نصب ، تعمیرات ) – همیار امنیت

توجه: اگر پسورد اکسس کنترل را فراموش کنید نیاز به ریست سخت افزاری خواهد بود.

دربازکن کارتی دو تیکه امن