می 5, 2021 توسط sobhan 0

نصب و تنظیمات اکسس کنترل ACM-226

نصب و تنظیمات اکسس کنترل مدل ACM-226 که با فرکانس 125khz کار می کند به شرح زیر می باشد :

علائم مربوط به چشمک زدن قرمز و سبز :

چشمک زن آهسته قرمز: حالت آماده به کار
چشمک زن سریع سبز: آماده برای دریافت دستور و یا کارت
چراغ قرمز: انجام برنامه ریزی و ثبت عملیات
چراغ سبز: عملیات تایید
چشمک زن سبز و قرمز: راه اندازی مجدد دستگاه و تغییر پسوورد برنامه ریزی
بوق کوتاه: ورودی مجاز
3 بوق کوتاه: ورودی غیر مجاز
بوق ممتد: انجام برنامه ریزی و ثبت عملیات
3 بوق ممتد: راه اندازی مجدد دستگاه و تغییر پسوورد برنامه ریزی
پسوورد برنامه ریزی پیش فرض: 123456

نحوه اضافه کردن تگ :

برای اضافه کردن یک کارت ابتدا کلید # را فشار داده و پسوورد را وارد کنید(به صورت پیش فرض 123456 می باشد). سپس دوباره کلید # زا فشار داده و  سپس 1 را فشار دهید. چشمک زن به رنگ سبز درآمده و منتظر کارت مورد نظر شما است. کارت را به سیستم نزدیک کنید تا شناسایی شود در صورت انجام موفق بودن عملیات شناسایی دستگاه یک بوق ممتد زده و با فشار دادن دوباره # عملیات ثبت کارت به اتمام می رسد. در صورتی که می خواهید بیش از یک کارت را به سیستم اضافه کنید نیازی به طی چندین باره مراحل بالا نیست و در هنگام شناسایی کارت همه کارت ها را پست سر هم به سیستم وارد کرده و در نهایت # را فشار دهید تا عملیات اضافه کردن کارت به پایان برسد.

نحوه حذف کردن تگ یا کارت کاربر

برای حذف یک کارت ابتدا کلید # را فشار داده و پسوورد را وارد کنید. سپس دوباره کلید # را فشار داده و سپس 41 را وارد کنید. کارت خود را به سیستم نزدیک کرده و بعد از شنیدن صدای بوق ممتد با فشار دادن کلید # عمیات به پایان می رسد. در صورتی که می خواهید بیش از یک کارت را از سیستم حذف کتید نیازی به طی چندین باره مراحل فوق نیست و در هتگام شناسایی کارت همه کارت ها را پست سر هم به سیستم وارد کنید و در نهایت # را فشار دهید تا عملیات حذف کارت به پایان برسد. برای حذف همه کاربران می توانید پس از زدن # و پسوورد برنامه ریزی و زدن دوباره # و وارد کردن مقدار 40000 و در نهایت زدن # همه کاربران موجود که از طریق کارت یا پسوورد شناسایی می شدند حذف می شوند.

بازگردانی تنظیمات کارخانه :

برای ریست دستگاه و بازگردانی سیستم به تنظیمات کارخانه پس از زدن # و پسوورد برنامه ریزی و زدن مجدد # مقدار899 را وارد کرده و کلید # را فشار دهید در اینصورت تمامی تنظیمات به حالت اولیه بازگردانی می شود. مد نظر داشته باشید که با این روش پسوورد برنامه ریزی تغییری نمی یابد.

فراموشی پسورد اصلی :

در صورتی که پسورد اصلی را فراموش کرده اید دستگاه را خاموش کرده و سپس پین open را به Gnd اتصال کوتاه (وصل) کنید . سپس دستگاه را روشن کرده و پس از مشاهده 3 بوق ممتد و چشمک ، دستگاه را خاموش کرده و اتصال open به GND را قطع کنید. حال پسورد 123456 می باشد.

سیمکشی اکسس کنترل مدل ACM-226:

سیم کشی و نصب اکسس کنترل مدل ACM-226

ابعاد اکسس کنترل لمسی مدل ACM-226 :

ابعاد اکسس کنترل لمسی ACM226