جولای 8, 2021 توسط sobhan 0

مبدل ویگند به usb ( ارتباط اکسس کنترل با کامپیوتر )

مبدل ویگند به usb مبدل ویگند به RS232 و مبدل ویگند به RS422 برای ارتباط اکسس کنترل های RFID ، اکسس کنترل های اثر انگشت و اکسس کنترل های تشخیص چهره با کامپیوتر یا سیستم هوشمند سازی مورد استفاده قرار می گیرد .

برای ثبت تردد اکسس کنترل از این مبدل ها استفاده می شود . شرط استفاده از مبدل ویگند weigand این است که اکسس کنترل پروتکل ارتباطی ویگند را داشته باشد . ارتباط اکسس کنترل به کامپیوتر محدودیت هایی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد .

مبدل Weigand به usb : کابل تبدیل پروتکل ویگند به USB برای برقراری ارتباط و ثبت تردد های دستگاه کنترل تردد به کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد .

مبدل weigand به RS232 : مبدل ویگند به rs232 بیشتر در هوشمند سازی مورد استفاده قرار می گیرد . با توجه به اینکه طول کابل سمت rs232 محدودیت دارد (حداکثر دو متر) به فاصله این ارتباط بایستی توجه کرد . پروتکل rs232 نویزپذیری بیشتری دارد .

مبدل weigand به Rs422 : مبدل ویگند به rs422 برای ارتباط های طویل‌تر نسبت به rs232 مورد استفاده قرار می گیرد . این مبدل بیشتر برای اتصال به سخت افزارهای پردازشی مورد استفاده قرار می گیرد

ارتباط اکسس کنترل به کامپیوتر و لپ تاپ : برای ارتباط دستگاه کنترل تردد به کامپیوتر یا لپ تاپ بهترین گزینه استفاده از مبدل ویگند به USB است به شرط اینکه فاصله بین اکسس کنترل و کامپیوتر زیاد نباشد . گزینه دو استفاده از مبدل weigand به rs232 است به شرط اینکه هم محدودیت فاصله در نظر گرفته شود و هم اینکه کامپیوتر یا لپ تاپ پورت rs232 داشته باشد .