جولای 8, 2021 توسط sobhan Off

اکسس کنترل لمسی ( ۸ و ۱۶ کاناله تاچ رمزی و‌ کارتی ) قیمت ، خرید ، نصب

اکسس کنترل لمسی چند کاناله ( ۸ ، ۱۰ و ۱۶ خروجی) ( تاچ پنل رمزی و‌ کارتی ) که با نام های دستگاه کنترل تردد لمسی ، اکسس کنترل طرح تاچ لمسی ، کنترل دسترسی تاچ ، کنترل اکسس لمسی ، تگ آسانسور لمسی ، دربازکن لمسی ، اکسس کنترل لمسی دو تیکه ، قفل بازکن لمسی ، اکسس کنترل لمسی دو تیکه ، اکسس کنترل لمسی مایفر ۱۳/۵۶ مگاهرتز و ۱۲۵ کیلوهرتز و تگ لمسی نیز معرفی می شوند . اکسس کنترل تاچ دارای ۳ مدل هستند که بصورت مولتی چنل و تک کانال تولید شده اند . قیمت اکسس کنترل تاچ لمسی ، قیمت اکسس کنترل ۱۶ کانال رمزی با صفحه کلید لمسی (مرداد ۱۴۰۲) touch access Control ، Multi Channel Access Control

همیار امنیت تولید کننده دستگاه های اکسس کنترل و سیستم های هوشمند سازی امن مدل های SH410 ، SH408 و SH720 مایفر ، اکسس کنترل رمزی و کارتی SH460 تاچ پنل

اکسس کنترل لمسی ( کنترل تردد لمسی تاچ پنل ) از دیدگاه فرکانسی به دو نوع فرکانس ۱۲۵ کیلوهرتز و فرکانس ۱۳/۵۶ مگاهرتز یا مایفر دسته بندی می شوند . اکسس کنترل مایفر لمسی برای تک های مایفر می باشد که سخت تر کپی می شوند و با توجه به حجم ذخیره سازی اطلاعات امکان رمزنگاری کد نیز وجود دارد.

اکسس کنترل لمسی – فرکانس ۱۳/۵۶Mhz یا اکسس کنترل لمسی مایفر : اکسس کنترل لمسی فرکانس ۱۳/۵۶ مگاهرتز مایفر ، از کارت ها و تگ های با همین فرکانس پشتیبانی می کند . اکسس کنترل لمسی اگر محافظت فیزیکی شود امنیت بالایی دارد . از این اکسس کنترل می توان بعنوان تگ خوان آسانسور و دربازکن استفاده کرد . این دستگاه نیز با نام های تک آسانسور لمسی ، کنترل تردد لمسی ، یا به اختصار تگ لمسی نیز خوانده می شود .

اکسس کنترل لمسی – فرکانس ۱۲۵khz : این اکسس کنترل لمسی دارای صفحه کلید لمسی بوده و قابلیت تعریف ۵۰۰ کاربر را دارد . اگر از این دستگاه محافظت فیزیکی شود امنیت قابل قبولی را ایجاد خواهد کرد . مهمترین ویژگی دستگاه کنترل تردد لمسی یا تگ لمسی ، زیبایی و قیمت مناسب آن است .

اکسس کنترل تاچ لمسی SH460 با قابلیت رمز مجزا برای هر کانال : اکسس کنترل تاچ پنل رمزی و کارتی SH460V16 دارای ۱۶ کانال خروجی و یک رله است که از آن می توان به عنوان دستگاه کنترل تردد آسانسور ، اکسس کنترل انواع قفل برقی ( مقابل ، بولت ، شفتی و مگنتی ) و نیز در هوشمند سازی استفاده کرد. دستگاه اکسس کنترل لمسی ۱۶ کانال یک دستگاه هوشمند است که دارای اپلیکشن و ارتباط wifi می باشد . این دستگاه علاوه بر ۱۶ کانال ترانزیستوری ، دارای یک رله ۳ آمپر نیز می باشد . مدل ۸ کانال اکسس کنترل رمزی و کارتی مولتی چنل با نام SH460V2 معرفی می شود که در زیر می بینید

لمسی نصب روی آسانسور (همیار امنیت) اکسس کنترل

از جمله مشخصات این اکسس کنترل های لمسی مذکور عبارتند از :

– قابلیت تعریف ۵۰۰ تگ یا کارت RFID- خواندن کارت تا فاصله 3 سانتی متری- امنیت بالا نسبت به ریموت ها و سیستم های متداول (به شرط محافظت فیزیکی)- قیمت مناسب – سهولت حذف کلیدها یا کارت های مجاز از طریق مستر کد یا کارت اصلی- سهولت استفاده نسبت به کلید- امکان تعریف یک تگ یا کارت برای چند قفل- ظاهر زیبا- امکان اتصال زنگ به پنل – قابلیت تعریف رمز و تگ برای هر کاربر ، زیبایی و شکیل بودن .

مشخصات درج شده در دیتاشیت اصلی اکسس کنترل لمسی :

(

– Model Number: ACM 226
– Special Features: Time &   Attendance, Waterproof / Weatherproof
– Product Name: RFID Card Reader – – Keypad Touch Access Control System
– Capacity: 10,00 user
– Communication: Wiegand
– RFID Card: 125KHz EM standard card
– Authentication: Finger/PIN/Card
– Work Voltage: DC12V/100mA
– Keywords: Keypad Access Control
– keypad rfid reader: 1-15cm
– Size: 112*72*22mm
– Weight: 110g

)

– زیبایی و شکیل بودن ، ضد آب
– امکان تعریف 500 کارت یا تگ
– خواندن کارت تا فاصله 3 سانتی متری
– امنیت بالا نسبت به ریموت ها و سیستم های متداول درصورت محافظت فیزیکی
– سهولت استفاده بجای کلید
– امکان تعریف یک تگ یا کارت برای چند قفل
قابلیت اتصال به زنگ ساختمان
– مناسب کنترل تردد آسانسور و دربازکن

این اکسس کنترل لمسی دارای پروتکل ارتباطی ویگند است که این امکان را میدهد که می تواند با سیستم هوشمند سازی ساختمان در ارتباط باشند

از جمله قابلیت اکسس کنترل های فروشگاه «همیار امنیت» امکان حذف تگ بدون نیاز به حضور خود تگ است و قابلیت تعریف کد مهمان ، حداقل ۱۰۰۰ تگ ، قابلیت رمز و کارت توأم و …

فرق اکسس کنترل لمسی و غیر لمسی : اکسس کنترل لمسی از لحاظ عملکرد با اکسس کنترل غیر لمسی کلید فشاری هیچ تفاوتی ندارد و تفاوت آنها فقط در لمسی بودن کلیدهاست . البته اکسس کنترل لمسی از برخی از اکسس کنترل های غیر لمسی شکیل تر است و در برخی مدل ها کیفیت المان ها بیشتر است.

بهترین اکسس کنترل لمسی : اکسس کنترل های لمسی چون در دسته اکسس کنترل های یکپارچه قرار دارند امنیت پایین دارند. بیشترین استفاده این اکسس کنترل ها در آسانسور هستند. با توجه به پایین بودن تنوع این اکسس کنترل ها در ایران ، بهترین اکسس کنترل لمسی معنی چندانی ندارد!

امنیت اکسس کنترل لمسی : این اکسس کنترل ها به شرطی امن هستند که امنیت فیزیکی آنها تامین شود. در غیر اینصورت به راحتی هک می شوند. برای توضیحات بیشتر در خصوص امنیت اکسس کنترل ها اینجا را ببینید : «امنیت اکسس کنترل»

خدمات نصب اکسس کنترل لمسی : برای نصب اکسس کنترل لمسی به بخش « نصب اکسس کنترل » مراجعه کنید و درصورت نیاز به نصب اکسس کنترل لمسی دارید با شماره مندرج در انتهای وبسایت تماس بگیرید .

تعمیر اکسس کنترل لمسی : اگر اکسس کنترل لمسی نصب شده دارید و تنظیمات یا سخت افزار آن به مشکل خورده است از دو قسمت «تنظیمات اکسس کنترل» و «تعمیر اکسس کنترل» استفاده کنید و در صورتی که موفق به تنظیم یا تعمیر اکسس کنترل لمسی نشدید با ما تماس بگیرید .

سایر اکسس کنترل ها و ویژگی های آنها :

برای خرید و اطلاعات سایر اکسس کنترل ها اینجا را ببینید : «انواع اکسس کنترل ها و قیمت آنها»

اکسس رمزی کارتی – کلیدی
اکسس کنترل لمسی
اکسس کنترل لمسی
اکسس کنترل لمسی (تگ لمسی)
اکسس کنترل لمسی مناسب درب ورودی
اکسس کنترل هوشمند لمسی
اکسس کنترل لمسی اثر انگشت و کارتی
اکسس کنترل لمسی
اکسس کنترل لمسی ضد آب
فروشگاه اکسس کنترل «همیار امنیت»
اکسس کنترل لمسی – درب پارکینگ به آسانسور
اکسس کنترل لمسی – بلوک ۱۴ طبقه
اکسس کنترل لمسی
اکسس کنترل لمسی – درب ورودی
اکسس کنترل لمسی – آسانسور
اکسس کنترل لمسی – آسانسور

نصب اکسس کنترل لمسی روی درب اتوماتیک شیشه‌ای کشویی :

اکسس کنترل لمسی – درب کشویی شیشه‌ای
اکسس کنترل لمسی
اکسس-کنترل لمسی ACT13
کنترل تردد لمسی – مناسب درب اتوماتیک و آسانسور
اکسس کنترل تاچ آسانسور

برای خرید اکسس کنترل لمسی در واتسآپ تعداد و مدل را ارسال کنید .

خرید اکسس کنترل لمسی :

نصب اکسس کنترل لمسی :