فوریه 18, 2022 توسط sobhan Off

تگ سیماران | کارت سیماران | خرید تگ و کارت آیفون سیماران کارتی | ۲۹ بهمن ۱۴۰۰

تگ سیماران برای آیفون کارتی سیماران ( آیفون simaran ) تعریف می شود از نوع nfc، تگ ۱۲۵ کیلو هرتز سیماران و یا تگ مایفر ۱۳/۵۶ مگاهرتز سیماران است. آیفون کارتی سیماران از کارت های RFID از نوع کارت سیماران ۱۲۵ کیلوهرتز ، کارت مایفر سیماران ۱۳/۵۶ مگاهرتز و کارت آیفون سیماران nfc. تعریف کارت آیفون سیماران از طریق کارت اصلی ( مستر کارت سیماران ) انجام می شود. امنیت و هک کارت آیفون سیماران ، قیمت و خرید کارت سیماران ۲۹ بهمن ۱۴۰۰

پشت آیفون سیماران میکروسوییچ تعبیه شده است که از طریق آنها میتوان کارت را به آیفون سیماران کپی کرد. خرید و قیمت کارت و تگ آیفون سیماران

کارت آیفون سیماران : آیفون کارتی سیماران همانطور که از ظاهر آن پیداست دارای قسمتی به عنوان کارت خوان است که با گرفتن کارت در آن محل ، دربازکن برقی تحریک شده و درب باز می شود. کارت آیفون سیماران یا به اختصار کارت سیماران برای هر شخص منحصر به فرد است و کد داخل آن متفاوت می باشد.

کارت سیماران اکثر از نوع RO – 125khz هستند که به راحتی کپی می شوند. کپی کارت سیماران با استفاده از دستگاه کپی کارت ۱۲۵ انجام می شود. برای خرید دستگاه کپی کارت سیماران به بخش فروشگاه همیار امنیت مراجعه کنید.

اما اگر کارت اصلی سیماران یا مستر کارت آیفون سیماران را گم شود چه باید کرد ؟ زیر پنل آیفون سیماران دو عدد میکروسوییچ تعبیه شده است که با استفاده از آنها می توان مجددا کارت تعریف کرد.

کپی کارت سیماران ( آیفون simaran ) : اگر بخش کارت خوان آیفون Simaran از نوع ۱۲۵ کیلوهرتز باشد کپی کارت به راحتی انجام می شود اما اگر قسمت کارت خوان سیماران از نوع مایفر باشد بسته به مدل کارت ، کپی کارت سیماران مایفر دشوار بوده و به عبارتی عمومی نیست.

خرید کارت آیفون سیماران ( simaran ) : برای خرید کارت آیفون سیماران مدل یا عکس آیفون سیماران را از طریق واتساپ برای ما ارسال کنید. پس از مشخص شدن نوع آیفون کارتی سیماران ( آیفون تصویری و کارتی سیماران ) نوع کارت نیز مشخص شده و خرید شما ثبت سفارش و برای شما ارسال می شود. قیمت کارت سیماران بستگی به تعداد سفارش دارد.

قیمت کارت آیفون سیماران : با توجه به نوع و ظاهر کارت سیماران ، قیمت کارت سیماران نیز متغیر است. در حالت کلی قیمت کارت سیماران از ۵۰۰۰ تومان تا ۱۷۰۰۰ تومان متغیر است.

تگ سیماران : تگ آیفون سیماران با کارت تنها در ظاهر متفاوت هستند و بهتر است که هر کدام برای استفاده راحت تر است خرید شود. تگ آیفون سیماران نیز می تواند از نوع تگ مایفر ۱۳/۵۶ مگاهرتز سیماران ، تگ ساده ۱۲۵کیلوهرتر ، ویا تگ nfc سیماران باشد که هرکدام مزایا و معایبی دارند.

کپی تگ آیفون سیماران : کپی تگ سیماران نیز مشابه کارت آن بستگی به نوع مایفر یا ۱۲۵ دارد. کپی تگ سیماران مدل ro-125 با استفاده از دستگاه های کپی به راحتی انجام می شود. در این حالت دستگاه کپی تک سیماران را می توانید از فروشگاه همیار امنیت خریداری کنید. اگر تک سیماران از نوع مایفر باشد کپی کردن این نوع تگ ها دشوارتر است و جنبه عمومی ندارد.

خرید تگ سیماران : به منظور خرید تگ آیفون سیماران ابتدا عکس آیفون یا مدل پنل آیفون سیماران را برای ما از طریق واتساپ ارسال کنید. پس از تعیین مدل آیفون کارتی سیماران ، نوع تگ مشخص شده و خرید شما ثبت سفارش و ارسال می شود.

قیمت تگ سیماران : قیمت تگ سرکلیدی سیماران بستگی به نوع تگ و نیز تعداد سفارش دارد. تگ جاسوییچی سیماران دارای چند نوع با ظاهری متفاوت است که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. قیمت تگ جاسویچی سیماران از ۵۰۰۰ تومان تا ۲۵۰۰۰ تومان متغیر است.

کارت simaran یا کارت آیفون simaran : چون روی آیفون های کارتی سیماران نام آن بصورت simaran روی پنل آیفون درج شده است لازم دیدیم یادآور شویم که نوشتار فارسی همان سیماران می باشد.

امنیت آیفون کارتی سیماران : بطور کلی امنیت آیفون کارتی به اندازه فرصت برای باز کردن ۴ عدد پیچ است! البته درب ورودی لابی یا حیاط چون اکثرا مشترک هستند اهمیت امنیت کمتر است. بطور کلی امنیت آیفون کارتی و آیفون غیر کارتی تفاوت چندانی ندارد. امنیت آیفون کارتی سیماران نیز همینطور است . اینکه آیا کارت سیماران قابل هک است یا خیر ، دلیل امنیت بالای آیفون سیماران نیست. بنابراین از نظر «همیار امنیت» سطح امنیت آیفون کارتی و آیفون غیر کارتی یکسان است.

امنیت کارت سیماران : اینکه کارت از نوع مایفر یا ساده باشد سهولت کپی آن را تعیین می کند. اما می توان گفت که برخی کارت ها غیرقابل کپی برداری هستند و در نتیجه امنیت بالاتری دارند. در هر صورت باید از کارت مانند کلید مراقبت کرد که در دسترس بیگانه قرار نگیرد.

هک کارت سیماران : منظور از هک کارت سیماران یا هک کردن آیفون سیماران می تواند کپی تگ ( هک کارت سیماران ) یا دستکاری بخش کارت خوان سیماران باشد. به دلایل امنیتی از توضیح این بخش صرفنظر می شود.