فوریه 18, 2022 توسط sobhan Off

کارت آیفون تابا | تگ آیفون تابا | قیمت و خرید تگ تابا | کپی کارت تابا

تگ تابا ( تگ taba ) تگ جاسویچی برای آیفون تصویری تابا ( آیفون کارتی taba ) تعریف می شود از نوع nfc، تگ ۱۲۵ کیلو هرتز تابا و یا تگ مایفر ۱۳/۵۶ مگاهرتز تابا است. آیفون کارتی تابا از کارت های RFID انواع کارت تابا ۱۲۵ کیلوهرتز ، کارت مایفر تابا ۱۳/۵۶ مگاهرتز و کارت آیفون تابا nfc. تعریف کارت آیفون تابا از طریق کارت اصلی ( مستر کارت تابا ) انجام می شود. امنیت و هک کارت آیفون تابا ، قیمت و خرید کارت تابا . تیر ۱۴۰۲

تگ آیفون تابا : آیفون های جدید شرکت تابا اکثرا مجهز به تگ خوان rfid هستند که با استفاده از تگ یا کارت باز شدن قفل انجام می شود. تگ آیفون تابا از نوع nfc است که غیرقابل کپی بوده و امنیت بسیار بالایی دارند .

پشت آیفون تابا میکروسوییچ تعبیه شده است که از طریق آنها میتوان کارت را به آیفون تابا کپی کرد. خرید و قیمت کارت و تگ آیفون تابا

کارت آیفون تابا : آیفون کارتی تابا همانطور که از ظاهر آن پیداست دارای قسمتی به عنوان کارت خوان است که با گرفتن کارت در آن محل ، دربازکن برقی تحریک شده و درب باز می شود. کارت آیفون تابا یا به اختصار کارت تابا برای هر شخص منحصر به فرد است و کد داخل آن متفاوت می باشد.

تگ آیفون تابا اکثر از نوع RO – 125khz یا nfc هستند که به راحتی کپی می شوند. کپی کارت تابا با استفاده از دستگاه کپی کارت ۱۲۵ انجام می شود. برای خرید دستگاه کپی کارت تابا به بخش فروشگاه همیار امنیت مراجعه کنید.

اما اگر کارت اصلی تابا یا مستر کارت آیفون تابا را گم شود چه باید کرد ؟ زیر پنل آیفون تابا دو عدد میکروسوییچ تعبیه شده است که با استفاده از آنها می توان مجددا کارت تعریف کرد.

کپی کارت تابا ( آیفون simaran ) : اگر بخش کارت خوان آیفون Simaran از نوع ۱۲۵ کیلوهرتز باشد کپی کارت به راحتی انجام می شود اما اگر قسمت کارت خوان تابا از نوع مایفر باشد بسته به مدل کارت ، کپی کارت تابا مایفر دشوار بوده و به عبارتی عمومی نیست.

خرید کارت آیفون تابا ( simaran ) : برای خرید کارت آیفون تابا مدل یا عکس آیفون تابا را از طریق واتساپ برای ما ارسال کنید. پس از مشخص شدن نوع آیفون کارتی تابا ( آیفون تصویری و کارتی تابا ) نوع کارت نیز مشخص شده و خرید شما ثبت سفارش و برای شما ارسال می شود. قیمت کارت تابا بستگی به تعداد سفارش دارد.

قیمت کارت آیفون تابا : با توجه به نوع و ظاهر کارت تابا ، قیمت کارت تابا نیز متغیر است. در حالت کلی قیمت کارت تابا از ۵۰۰۰ تومان تا ۳۳۰۰۰ تومان متغیر است.

تگ تابا : تگ آیفون تابا با کارت تنها در ظاهر متفاوت هستند و بهتر است که هر کدام برای استفاده راحت تر است خرید شود. تگ آیفون تابا نیز می تواند از نوع تگ مایفر ۱۳/۵۶ مگاهرتز تابا ، تگ ساده ۱۲۵کیلوهرتر ، ویا تگ nfc تابا باشد که هرکدام مزایا و معایبی دارند.

کپی تگ آیفون تابا : کپی تگ تابا نیز مشابه کارت آن بستگی به نوع مایفر یا ۱۲۵ دارد. کپی تگ تابا مدل ro-125 با استفاده از دستگاه های کپی به راحتی انجام می شود. در این حالت دستگاه کپی تک تابا را می توانید از فروشگاه همیار امنیت خریداری کنید. اگر تک تابا از نوع مایفر باشد کپی کردن این نوع تگ ها دشوارتر است و جنبه عمومی ندارد. اما توسط متخصصان امنیت قابل انجام است.

خرید تگ تابا : به منظور خرید تگ آیفون تابا ابتدا عکس آیفون یا مدل پنل آیفون تابا را برای ما از طریق واتساپ ارسال کنید. پس از تعیین مدل آیفون کارتی تابا ، نوع تگ مشخص شده و خرید شما ثبت سفارش و ارسال می شود.

قیمت تگ تابا : قیمت تگ سرکلیدی taba بستگی به نوع تگ و نیز تعداد سفارش دارد. تگ جاسوییچی تابا دارای چند نوع با ظاهری متفاوت است که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. قیمت تگ جاسویچی تابا از ۵۰۰۰ تومان تا ۲۵۰۰۰ تومان متغیر است. البته تگ اکثر آیفون های کارتی تابا از نوع مایفر هستند که قیمت بالایی دارند.

کارت taba یا کارت آیفون taba : چون روی آیفون های کارتی سیماران نام آن بصورت taba روی پنل آیفون درج شده است لازم دیدیم یادآور شویم که نوشتار فارسی همان سیماران می باشد.

امنیت آیفون کارتی تابا : بطور کلی امنیت آیفون کارتی به اندازه فرصت برای باز کردن ۴ عدد پیچ است! البته درب ورودی لابی یا حیاط چون اکثرا مشترک هستند اهمیت امنیت کمتر است. بطور کلی امنیت آیفون کارتی و آیفون غیر کارتی تفاوت چندانی ندارد. امنیت آیفون کارتی تابا نیز همینطور است . اینکه آیا کارت تابا قابل هک است یا خیر ، دلیل امنیت بالای آیفون تابا نیست. بنابراین از نظر «همیار امنیت» سطح امنیت آیفون کارتی و آیفون غیر کارتی یکسان است.

امنیت کارت تابا : اینکه کارت از نوع مایفر یا ساده باشد سهولت کپی آن را تعیین می کند. اما می توان گفت که برخی کارت ها غیرقابل کپی برداری هستند و در نتیجه امنیت بالاتری دارند. در هر صورت باید از کارت مانند کلید مراقبت کرد که در دسترس بیگانه قرار نگیرد. اکثر آیفون های کارتی تابا از نوع nfc هستند و غیرفعال کپی برداری هستند.

هک تگ تابا : منظور از هک کارت تابا یا هک کردن آیفون تابا می تواند کپی تگ ( هک کارت تابا ) یا دستکاری بخش کارت خوان پنل آیفون تابا باشد. به دلایل امنیتی از توضیح این بخش صرفنظر می شود.

تعریف تگ مستر برای آیفون تابا : جامپر را به دو پین پایینی برد بزنید و کارت را به محل ریدر نزدیک کنید پس از شنیدن صدای بوق ، جامپر را بردارید.

تعریف و شناختن تگ های تردد به آیفون تابا : جامپر را به دو پین بالایی برد وصل کنید و کارت ها را پشت سر هم با شنیدن صدای بوق نزدیک تگ ریدر کنید . در انتها جامپر را بردارید.

تعریف کارت مستر و کارت تردد برای آیفون تابا taba