مارس 5, 2021 توسط sobhan 0

بهترین تگ ( RFID دربازکن و آسانسور ) بهترین کارت ( مایفر ۱۳/۵۶ و ۱۲۵ )

بهترین تگ RFID دربازکن و آسانسور مستقل از فرکانس آن ، تگی است که هم کیفیت ظاهری داشته باشد و هم مداومت کاری و نیز گیرندگی فرستندگی بالا. البته امنیت تگ یا سیستم RFID جایگاه ویژه ای دارد . از منظر امنیت ، بهترین تگ و بهترین اکسس کنترل مبتنی بر RFID تگ های با فرکانس مایفر nfc هستند غیرقابل کپی هستند. مرغوب بودن تگ و کارت ۱۲۵ کیلوهرتز و ۱۳/۵۶ مگاهرتز بر اساس تعداد دور سیم‌پیچ آن تعیین می شود.

بهترین تگ : بهترین تگ یعنی تگی که تعداد دور سیم پیچ داخلی آن بیش از ۱۲ دور باشد و نیز جنس آن نیز کیفیت مناسبی داشته باشد.

تگ و اکسس کنترل در برندهای متنوعی در ایران و تولیدات خارج وجود دارند . برای شناخت بهترین تگ ، بهترین تگ خوان ، بهترین تگ ریدر ، بهترین اکسس کنترل با توجه به کیفیت و امنیت ، مطالب زیر را مطالعه کنید.

بهترین برند تگ یا اکسس کنترل آسانسور یا دربازکن کدام است؟ پنل آسانسور تگ RFID یا پنل دربازکن تگ RFID و نیز اکسس کنترل ها که مبتنی بر سیستم های RFID هستند برای داشتن رتبه کیفیت و رتبه امنیتی بالا باید مشخصه های زیر را داشته باشند : مقاومت در برابر سرما و گرما (رنج عملکرد دمایی قابل قبول از ۱۵- تا ۵۵+) ، طول عمر بالا ، زیبایی قابل قبول ، امنیت قابل قبول ، ضد آب (در صورت لزوم) ، امکانات مورد نیاز .

البته در مورد امنیت تگ و پنل ها باید امنیت سیستم‌های RFID را بررسی کنیم که بصورت تخصصی بررسی خواهد شد .

بهترین دربازکن کارتی ساخت ایران مربوط به برندهای همیار ، لگزو ، تی پی آ و تی اس آ است . البته تگ ریدر چینی گلدبریپجز که روکار هستند نیز کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمت دارند . پنل آیفون تابا ، تگ خوان مستقل ندارد و بصورت مجموعه پنل تصویری که کلید، دوربین و تگ خوان توأمان وارد بازار کرده است. به عنوان مثال پنل درب ورودی محصول تابا در شکل زیر آورده شده است . تگ و کارت های مخصوص تابا از نوع nfc هستند

کنترل اکسس یا دربازکن های مبتنی بر RFID برند بهروید نیز در بازار ایران جایگاه خاصی دارد. با توجه به پشتیبانی و تولید داخل این تگ خوان ها، استفاده از این تگ ها نیز در حال پیشرفت است.

تگ خوان های چینی که در بازار ایران موجودند قیمت نسبتاً پایینی دارند که به همین دلیل مورد استقبال نیز قرار گرفته اند. یک نمونه این تگ خوان ها در زیر می بینید. البته این مدل تگ خوان با همین ظاهر به شرکت ZKteco نیز منسوب شده است.

بهترین تگ و بهترین تگ خوان RFID را بهتر است در تولیدات داخل جستجو کرد چون علاوه بر کیفیت ، خدمات پشتیبانی نیز اهمیت بسزایی دارد . پس بهترین تگ و بهترین کنترل اکسس تگ دار می تواند در هر زمان متفاوت باشد .

به عنوان مثال ممکن است کیفیت تگ خوان تولید شده در یک شرکت در سال گذشته خوب بوده اما در حال حاضر افت کرده باشد .از این رو هنگام خرید و نصب تگ خوان و کنترل تردد تگ دار با سکوریتی هلپر «همیار امنیت» مشاوره کنید .

برندهای خارجی تولیدکننده پنلهای تگ RFID مطرحی نیز وجود دارند که به سبب تولیدات خوب داخلی و پشتیبانی عالی آنها ، در رده کیفیتی مشابه با محصولات داخلی هستند. یکی از برندهای خارجی تولیدکننده اکسس کنترل برند ZKteco است که از کیفیت و قیمت مطلوبی برخوردار است. این تولید کننده اکسس کنترل و پنل های تصویری ، مدل های متنوعی هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ امکانات وارد بازار ایران کرده است . پنل های شرکت zkteco از قابلیتهای اثر انگشت، کارت و تگ، تشخیص چهره و کدینگ نیز برخوردار هستند. البته در سیستم های هوشمند گاهی برندهای خارجی توصیه می شوند که شامل تگ و پنل های هوشمند هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند .

در زیر نمونه هایی از دستگاه های کنترل دسترسی شرکت ZKTeco را مشاهده می کنید.

نمونه دیگر تگ خوان مبتنی بر RFID مربوط به شرکت هندی HL است که ظاهر قابل قبولی دارد. در مورد کیفیت و مداومت کاری این دستگاه بصورت تجربی اطلاعاتی در دسترس نیست.

بهترین تگ :

بهترین دربازکن کارتی :

بهترین اکسس کنترل آسانسور :