سپتامبر 5, 2021 توسط sobhan Off

اکسس کنترل درب اتوماتیک | درب برقی کشویی ، شیشه‌ای ، ریلی

اکسس کنترل درب اتوماتیک یا درب برقی ( درب کشویی شیشه‌ای یا ریلی ) که دارای چند حالت کاری است می تواند روی بخش ریموت ، بخش چشمی و یا بطور مستقل نصب شود . فروش اکسس کنترل درب اتوماتیک ( درب های کشویی شیشه‌ای یا سایر ) و تعمیر اکسس کنترل درب برقی اتوماتیک ، نصب اکسس کنترل بیمارستان ، تگ بیمارستان و هتل

اکسس کنترل درب اتوماتیک محافظت شده : اگر سمت خارجی درب اتوماتیک ، محافظت فیزیکی کافی را دارد می توان از اکسس کنترل یکپارچه ( RFID ، تشخیص چهره و یا اثر انگشت ) استفاده کرد . در این حالت اکسس کنترل می تواند روی شیشه یا کنار درب اتوماتیک نصب شود. در این حالت هدف از نصب اکسس کنترل درب اتوماتیک صرفاً کنترل تردد است و نه امنیت .

اکسس کنترل درب اتوماتیک محافظت نشده : اگر بیرون درب اتوماتیک امنیت فیزیکی کافی را ندارد بایستی از اکسس کنترل دوتیکه استفاده شود . در این حالت بخش پردازش و رله در داخل تعبیه می شود و بخش تگ ریدر ( آنتن اکسس کنترل ) در سمت بیرونی نصب می شود . تگ ریدر می تواند از داخل روی شیشه یا هر سمت بیرونی نصب شود . البته فاصله تک ریدر محدودیت دارد که بایستی مدنظر قرار گیرد .

خرید اکسس کنترل درب اتوماتیک : کلیه خدمات فروش ، نصب و تعمیرات اکسس کنترل درب برقی اتوماتیک با تیم همیار امنیت انجام می شود . پیشنهاد می شود قبل از هر اقدامی در خصوص اکسس کنترل ، با ما مشاوره کنید . برای خرید اکسس کنترل درب اتوماتیک به بخش فروشگاه مراجعه کنید . برای نصب و تعمیرات اکسس کنترل ابتدا به « نصب اکسس کنترل » و «تعمیرات اکسس کنترل» مراجعه کنید و سپس در صورت لزوم با ما تماس بگیرید .

تعمیر اکسس کنترل درب اتوماتیک : قبل از هرکاری ابتدا اتصالات را چک کنید . اگر قطعی وجود نداشت و اکسس کنترل روشن نمیشود آداپتور یا تغذیه ورودی اکسس کنترل را بررسی کنید . اگر اکسس کنترل از ۲۴ ولت درب اتوماتیک استفاده می کند اتصال مربوط را چک کنید . اگر اکسس کنترل روشن می شود اما فرمان صادر نمی‌شود اکسس کنترل را ریست فکتوری کنید . اگر با نزدیک کردن تگ یا اثر انگشت یا چهره به اکسس رله صدا نمی کند اکسس کنترل نیاز به تعمیر دارد آنگاه با ما تماس بگیرید .

بهترین اکسس کنترل درب اتوماتیک : بهترین اکسس کنترل درب اتوماتیک بستگی به محیط خارجی آن و امنیت فیزیکی اطراف بستگی دارد . همانطور که گفته شد باید امنیت فیزیکی اطراف را بررسی نمایید و سپس اکسس کنترل مناسب خریداری و بطور صحیح نصب شود .

برای درب برقی کشویی شیشه‌ای می تواند از اکسس کنترل های مایفر یا ۱۲۵ کیلوهرتز استفاده کنید .

اکسس کنترل بیمارستان ( دستگاه کنترل تردد درب برقی اتوماتیک بیمارستان ) : برای استفاده از اکسس کنترل برای درب های برقی بیمارستان که معمولاً مجهزبه آیفون نیز هستند ، می توان از دربازکن دوتیکه ( اکسس کنترل دوتیکه یا کنترل تردد دوتیکه ) یا یکپارچه استفاده کرد .

درب برقی بیمارستان که معمولاً توسط آیفون و زنگ آیفون اجازه کنترل تردد صادر می شود دارای سه مد کاری اصلی است . یک مد کاری توسط ریموت ، یکی توسط چشمی و دیگری بازبودن در حالت خاص . اکسس کنترل درب برقی بیمارستان را می توان روی آیفون و یا روی هریک ازین سه مد نصب کرد . همچنین می توان از سه نوع اکسس کنترل کارتی ، اکسس کنترل رمزی ، اکسس کنترل اثر انگشت و تشخیص چهره برای کنترل تردد درب برقی استفاده کرد .

تگ درب برقی ( تگ درب اتوماتیک یا کنترل تردد کارتی درب برقی اتوماتیک ) به اکسس کنترل Rfid می گویند که توسط تگ جاکلیدی ، تگ برچسبی و کارت کنترل می شود . نحوه عملکرد تگ درب ریلی شیشه‌ای یا اکسس کنترل rfid ، بدین صورت است که با نزدیک کردن تگ تعریف شده مجاز درب برقی بازمیشود یا وارد مدکنترل موردنظر می شود.

برای اطلاع از امنیت اکسس کنترل از بخش منو ، ببینید .

اکسس کنترل درب برقی اتوماتیک – ریلی بیمارستان
اکسس کنترل مناسب درب برقی اتوماتیک
دربازکن کارتی درب ریلی اتوماتیک
اکسس کنترل تگ و رمز

درب برقی ( اتوماتیک کشویی )معمولاً با ولتاژ ۲۴ ولت کار می کند . درنتیجه برای نصب اکسس کنترل درب برقی یا باید ولتاژ ۱۲ ولت رااز همین ولتاژ ۲۴ ولت با استفاده از مبدل ۲۴ به ۱۲ ولت تهیه کرد و یا با استفاده از آداپتور ۲۲۰ ولت شهر را به ۱۲ ولت تبدیل کنید .

اکسس کنترل کارتی رمزی درب برقی اتوماتیک در انواع مختلف موجود است . قبل از خرید با همیار امنیت رایگان مشاوره کنید .

دربازکن کارتی و رمزی لمسی