سپتامبر 19, 2021 توسط sobhan Off

بکاپ ups اکسس کنترل | برق اضطراری دربازکن کارتی

بکاپ اکسس کنترل ، ups اکسس کنترل ، برق اضطراری اکسس کنترل ، باتری اکسس کنترل ، باتری دربازکن کارتی ، اکسس کنترل باتری دار ، دستگاه ups . بکاپ قفل برقی دربازکن کارتی از آن لحاظ اهمیت دارد که با رفتن برق بتوان با استفاده از تگ یا کارت درب را باز کرد . با یو پی اس اکسس کنترل که برق قفل برقی و اکسس کنترل ( دستگاه کنترل تردد ) را هنگام برق رفتن تأمین می کند می توان کلید را حذف کرد .

یکی از راهکارهای حذف کلید استفاده از اکسس کنترل است که به قفل برقی متصل شده و با استفاده از تگ ، کارت ، رمز ، اثر انگشت و تشخیص چهره درب باز می شود .

استفاده از اکسس کنترل این مزیت ها را دارد که مغزی دیرتر خراب می شوند ، در اکثر اوقات نیاز به کلید نیست ، از یک تگ برای چند اکسس کنترل و قفل می توان استفاده نمود و …

اما اگر برق قطع شود اکسس کنترل و قفل برقی از کار خواهند افتاد و در این مواقع باید کلید داشته باشید در غیر اینصورت درب را نخواهید توانست باز کنید .

راهکار استفاده از باتری بک‌آپ اکسس کنترل ( باتری بکاپ دربازکن کارتی ، باتری بکاپ دربازکن تگ ، باتری اکسس کنترل ، بکاپ کنترل تردد ، یو پی اس اکسس کنترل ) می باشد که هنگام رفتن برق بتوان با تگ در را باز کرد .

باتری مناسب اکسس کنترل : برای انتخاب مناسب باتری بکاپ اکسس کنترل ( باتری بکاپ دربازکن کارتی یا بیومتریک ) ابتدا باید مجموع مصرف آمپر ساعت اکسس کنترل ، مصرف قفل برقی ، تلفات و در صورت لزوم مصرف برق آیفون را بدست آورد . سپس باتری بکاپ مناسب را تهیه کرده و سیستم بکاپ اکسس کنترل و دربازکن را پیاده سازی کرد .

مصرف آمپر ساعت اکسس کنترل لمسی : جریان مصرفی اکسس کنترل لمسی حدود ۷۰ تا ۱۲۰ میلی آمپر است

مصرف آمپر ساعت اکسس کنترل دوتیکه : جریان مصرفی اکسس کنترل دوتیکه حدود ۷۰ تا ۱۲۰ میلی آمپر است

مصرف آمپر ساعت اکسس کنترل اثر انگشت : جریان مصرفی اکسس کنترل اثر انگشت حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلی آمپر است

مصرف آمپر ساعت اکسس کنترل تشخیص چهره : جریان مصرفی اکسس کنترل تشخیص چهره حدود ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلی آمپر است

جریان مصرفی آیفون و دوربین آیفون : مصرف آیفون به ازای هر طبقه ۳۰۰ میلی آمپر است

قیمت بکاپ ups و باتری اکسس کنترل درب ورودی : از ۴۵۰۰۰۰ تا ۸۵۰۰۰۰ تومان مناسب بکاپ قفل برقی هم می باشند

محاسبه آمپرساعت باتری UPS اکسس کنترل و دربازکن کارتی :

از UPS انتظار می رود تا در هنگام قطعی برق بتواند برق مورد نیاز اکسس کنترل و قفل بازکن برقی را تأمین کند تا همچنان بتوانیم با استفاده از تگ و کارت درب ورودی را باز کنیم .

نحوه محاسبه آمپرساعت باتری UPS اکسس کنترل و قفل برقی :

با استفاده از فرمول زیر می توان با داشتن میزان زمان پشتیبانی ، آمپرساعت باتری ، و با دانستن آمپرساعت باتری ، میزان ساعت پشتیبانی را محاسبه نمود:

محاسبه آمپر ساعت باتری اکسس-کنترل
مثال: توان مصرفی اکسس کنترل و قفل برقی برابر با ۵ وات و ۲ ساعت می خواهد هنگام قطعی برق دستگاه کار کند، به عبارتی دیگر به میزان ساعت پشتیبانی ۲ ساعت نیاز دارد؟

با توجه به مصرف ۵ وات مجموعه اکسس کنترل و قفل بازکن ، یو پی اس پیشنهادی می تواند ۸VA باشد اما در فرمول فوق فرقی بین این دو نیست چون ولتاژ باطری برابر ۱۲ ولت می باشد، بنابراین داریم :

۵W×۲H/۱۲V=۰/۸۴AH

در نتیجه با باطری ۰/۸۳AH ، می تواند ۲ ساعت از دستگاه هنگام قطعی برق استفاده کند اما از آنجهت که باطری ۰/۸۳AH نیست ، اولین آمپر بالایی که پیشنهاد می شود ، یعنی ۲AH

باتری اکسس کنترل
پک اکسس کنترل و بکاپ برق اضطراری
برق اضطراری اکسس کنترل لمسی