جولای 30, 2021 توسط sobhan 0

کلید تگ کامپیوتر | تگ کامپیوتر | اکسس کنترل کامپیوتر | تگ پاور pc

تگ کامپیوتر ( کارتی کردن کامپیوتر ) یا کلید تگ کامپیوتر ( تگ پاور کامپیوتر ) برای روشن کردن کامپیوتر بکار می رود . تگ کامپیوتر مبتنی بر تکنولوژی RFID می باشد که جایگزین کلید پاور کامپیوتر است و در نتیجه فقط اشخاصی که تگ دارند می توانند از آن کامپیوتر استفاده کنند . تگ PC مبتنی بر RFID در انواع جاسوییچی ، تگ برچسبی و کارت قابل استفاده هستند . تگ pc با قابلیت غیر قابل کپی طراحی و ساخت توسط همیار امنیت

برای افزایش امنیت کامپیوتر شخصی و اداری ، می توان اکسس کنترل RFID یا همان تگ ریدر را جایگزین کلید فشاری یا لمسی کامپیوتر کرد . در این حالت برای افراد مجاز تگ یا کارت rfid تعریف شده و فقط آنها می توانند از آن کامپیوتر استفاده کنند .

کارتی کردن کامپیوتر : کارتی کردن کامپیوتر می تواند در زمره اقدامات امنیتی امن سازی کامپیوتر باشد و در گروه الزامات امنیتی پدافندی و امن سازی فیزیکی نیز قرار گیرد.

خرید برد RFID کامپیوتر ( تگ PC ) : برد RFID پاور کامپیوتر یا لپ تاپ در واقع همان اکسس کنترل RFID است که در داخل و در جای قبلی کلید پاور کامپیوتر نصب می شود . این برد با ولتاژ ۱۲ ولت تغذیه می شود .

نصب تگ کامپیوتر ( جانمایی کلید تگ یا اکسس کنترل کامپیوتر ) : اینکه در کدام قسمت پاور اکسس را نصب کنید بستگی به اندازه برد و جنس کیس کامپیوتر دارد . اگر کیس یا جاهایی از آن پلاستیکی است میتواند جای مناسبی باشد . پشت کلید نیز اگر فضای لازم داشته باشد قابل نصب خواهد بود . تغذیه برد را مستقیماً از پاور بگیرید . پاور اکسس دوتیکه هم گزینه مناسبی است . برد در داخل نصب شده و آنتن در بیرون نصب می شود .

امن سازی کامپیوتر : برای اینکه فقط افراد مجاز بتوانند کامپیوتر pc را روشن کنند نیاز است که کلید پاور تحت کنترل قرار گیرد . این کار توسط اکسس کنترل انجام می شود . تگ پاور این امکان را بوجود می آورد فقط افرادی که تگ تعریف شده دارند بتوانند آن کامپیوتر را روشن کنند .

خرید و نصب تگ پاور کامپیوتر : برای خرید و نصب عمده تگ کامپیوتر ( دستگاه کارت خوان کامپیوتر ) برای شرکت ها و ادارات لطفاً با شماره مندرج تماس بگیرید . خدمات امنیتی همیار امنیت

۰۹۱۲۴۶۰۴۸۹۹