اکتبر 20, 2021 توسط sobhan 0

بهترین تگ جاسوئیچی (امنیت ، کیفیت ، زیبایی)

گاهی مشتریان در مورد خرید بهترین تگ جاسوئیچی سوال می پرسند تا انتخاب صحیحی داشته باشند . بهترین تگ جاسوئیچی را باید با پارامترهای امنیت ، کیفیت و زیبایی ارزیابی کرد.

امنیت تگ جاسوئیچی : اگر قرار باشد تگ جاسوئیچی نقش کلید را ایفا کند و آن هم برای یک درب مهم و محافظت نشده ، امنیت دستگاه اکسس کنترل و مدل فرکانسی آن تگ جاسوییچی اهمیت ویژه ای خواهد داشت . در این حالت بهترین تگ جاسوئیچی آن تگی خواهد بود که بیشترین امنیت را داشته باشد . امن ترین تگ جاسوئیچی ، تگ nfc غیرقابل کپی از نوع کارت های اعتباری است.

کیفیت تگ جاسوییچی : تگ جاسوییچی دارای یک سیم پیچ و یک آی سی داخلی است که روی آن پلاستیک مات یا شیشه‌ای قرار دارد . وقتی کیفیت تگ جاسوییچی بالاست که هم فرستندگی بالایی داشته باشد و هم جنس آن مرغوب باشد که دیر تر ساییده شده و زشت شود. از این دیدگاه بهترین تگ جاسوئیچی آن است که کیفیت ساخت بالا هری داشته باشد .

زیبایی تگ جاسوییچی : تگ های جاسوییچی شیشه‌ای از تگ جاسوئیچی پلاستیکی زیباتر است . البته قیمت تگ پلاستیکی حدود نصف قیمت تگ جاسوئیچی شیشه‌ای است . برخی تولیدکنندگان مرتبه دوم ، روی تگ پلاستیکی روکش چرمی تعبیه می کنند که ظاهر آن شکیل شود البته قیمت بسیار افزایش می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید : «قیمت و انواع تگ جاکلیدی»