اکسس کنترل ویلا (فروش ، نصب و تعمیرات)

اکسس کنترل ویلا برای درب ورودی محوطه ویلا و نیز ساختمان ویلا قابل استفاده است . دستگاه کنترل تردد درب های ورودی ویلا دارای سه نوع با قابلیت های فقط کارت یا تگ RFID ، رمز و تگ یا کارت ، اثر انگشتی و تشخیص چهره می باشند .

اکسس کنترل درب محوطه ویلا : با توجه به اینکه درب محوطه ویلا امنیت فیزیکی چندانی ندارد لذا استفاده از اکسس کنترل های اثر انگشت و تشخیص چهره پیشنهاد نمی شود . چون احتمال سرقت دستگاه وجود دارد . از اینرو اکسس کنترل مناسب درب ورودی محوطه ویلا از نوع RFID دو تیکه و یا یک تیکه پیشنهاد می شود (اکسس کنترل دو تیکه) که بخش آنتن یا ریدر در بیرون و بخش رله یا پردازش در داخل قرار می گیرد .

اکسس کنترل درب ساختمان ویلا : این اکسس کنترل باید امنیت بالایی داشته باشد . اگر محوطه ویلا امنیت بالایی دارد برای درب ساختمان ویلا می توانید از اکسس کنترل های اثر انگشتی و یا تشخیص چهره استفاده کنید . در ویلاهایی که در آنها از BMS (هوشمند سازی) استفاده شده اند این نوع اکسس کنترل ها به دلیل ارتباط امن پروتکل ویگند توصیه می شوند . استفاده از اکسس کنترل های دوتیکه نیز گزینه خوبی برای درب ورودی ساختمان ویلا می باشد .

برای خرید و نصب اکسس کنترل ویلا با ما تماس بگیرید . کلیه پروژه های اطراف تهران و شمال پذیرفته می شوند .