دسامبر 14, 2018 توسط 0

بهترین آنتی ویروس برای کسب و کار

با توجه به ویژگی های کسب و کار، هر یک از آنتی ویروس های معرفی شده در زیر به دقت انتخاب شده است. اهم ویژگی های یک کسب و کار عبارتند از نصب و راه اندازی از راه دور و مدیریت مرکزی آن. بهترین نرم افزار آنتی ویروس برای کسب و کار دارای حفاظت در برابر تهدیدات درسطح سازمانی است، اما این بدان معنا نیست که باید هزینه زیادی را برای داشتن آنها صرف کرد. گاهی اوقات قیمت هر نصب می تواند ارزان تر از حتی بهترین بسته های آنتی ویروس توصیه شده ما باشد.

1- Avast Business Antivirus Pro

یک مجموعه آنتی ویروس تجاری عالی که ابزارهای مختلفی مانند حفاظت از ویروس، فایروال، حفاظت از ایمیل، ضد هرزنامه و توانایی برنامه های کاربردی sandbox به منظور امنیت کامل را ارائه می کند. Avast Business Antivirus Pro (به عنوان استاندارد آنتی ویروس Avast Business Standard) نیز شامل محافظت از Sharepoint و Exchange و همچنین تعدادی از ابزارها برای سرورها است.

2- Symantec Endpoint Protection

اولین مزیت سیمانتک، تکنولوژی Insight file reputation این شرکت است که یک روش موثر برای تشخیص و جلوگیری از تهدیدات و حتی تهدیدات جدید نشده می باشد. لایه های حفاظتی دیگر آن عبارتند از حفاظت از ویروس، نظارت بر رفتار، حفاظت از نفوذ، فایروال و «پاک کننده برق» برای حذف تهدیدات خشن و تعمیر سیستم شما.

3- Bitdefender GravityZone Business Security

این پکیج حفاظت قابل اعتماد را اولویت اصلی خود قرار داده است. محصولات Bitdefender توسط آزمایشگاه های مستقل تحت تست، مورد توجه قرار گرفته و به شدت برای تشخیص، حذف، عملکرد و قابلیت استفاده از Malware توصیه و شناخته شده است. اکثر ویژگیها از جمله ضد تروجان، فایروال، مشاوره وب، فیلتر کردن URL به طور خودکار کار می کنند اما می توان این محصول را برای کنترل فعالیت های کاربر نیز سفارشی کرد.

4- Avira Antivirus for Endpoint

بهترین پیشنهاد برای کسب و کارهای کوچک، Avira است. این آنتی ویروس همه ویژگی های اصلی مورد انتظار شما نظیر آنتی ویروس، حفاظت از شبکه های مبتنی بر شبکه، فیلتر کردن وب سایت را داراست و آنها را با حفاظت از فایل های سرور و بهینه سازی، همراه با لیست سفید و لیست سیاه برنامه به بهترین نحو ارتقاء داده است.

5- Kaspersky Endpoint Security Cloud

یک محصول برای کسب و کار کوچک بوده که محافظت از رایانه های شخصی ویندوز، سرورهای فایل، دستگاه های Android و iOS را برعهده دارد. ورژن دسکتاپ آن تمام ماژول های کاسپرسکی معمولی از جمله آنتی ویروس، ضد اسپم، فایروال و سایر را دارا است. اما فن آوری های امنیتی تلفن همراه در این آنتی ویروس بیشتر چشمگیر هستند.

خرید آنتی ویروس