جولای 23, 2022 توسط sobhan Off

کنترل تردد آسانسور | ۳ تا ۲۰ طبقه | کارتی ، هوشمند ، رمزدار ، اثر انگشت

کنترل تردد آسانسور خرید و نصب برای آسانسور های با هر تعداد توقف . کنترل تردد آسانسور ۵ طبقه ، ۳ طبقه ، ۸ طبقه تا ۱۶ طبقه . رمزی کردن آسانسور ، کنترل تردد هوشمند ، کنترل تردد سیمکارتی ، کنترل تردد رمزی ، کنترل تردد اثر انگشت ، کنترل تردد تشخیص چهره ، کنترل تردد کارتی ، کنترل تردد تگی . کنترل تردد آسانسور پیشرفته ، کنترل تردد لمسی تاچ ، نصب کنترل تردد آسانسور ، قیمت کنترل تردد آسانسور و نصاب کنترل تردد آسانسور . تیر 1402 رمزدار کردن آسانسور

کنترل تردد آسانسور : وقتی دستگاه کنترل تردد آسانسور مجهز به wifi باشد و بتوان از طریق وای فای آن را کنترل یا مدیریت کرد اصطلاحاً این دستگاه کنترل تردد را هوشمند می گویند . البته در مبحث هوشمندسازی آسانسور ، استفاده از تکنولوژی gsm و کنترل از راه دور آسانسور نیز آن را کنترل تردد آسانسور هوشمند می گوییم.

کنترل تردد سیمکارتی : اگر دستگاه کنترل تردد آسانسور مجهز به سیستم پیامکی و کنترل تردد سیمکارتی باشد به آن کنترلر تردد سیمکارتی آسانسور می گویند. مزیت سیم‌کارت ، به شرط آنتن دهی ، کنترل از راه دور آسانسور و بخصوص کنترل از داخل خانه است که هنگامی که مهمان می آید به راحتی می توان آن را هدایت کرد.

کنترل تردد ریموتی : دستگاه کنترل ریموتی آسانسور نیز یک دستگاه کنترل تردد از راه دور تا فاصله حداکثر ۵۰ متر است. وقتی دستگاه کنترل تردد ریموتی روی کلید احضار نصب می شود با زدن ریموت ، آسانسور به آن طبقه هدایت خواهد شد. وقتی که کنترل تردد ریموتی روی پنل داخلی نصب شود می توان آسانسور را به هر طبقه هدایت کرد یا صفحه کلید را برای مدتی فعال یا غیر فعال کرد.

کنترل تردد کارتی آسانسور : متداولترین دستگاه کنترل تردد آسانسور ، از نوع کارتی یا تگ است که با استفاده از تکنولوژی rfid کار می کند. اگر کنترل تردد کارتی روی پنل داخل کابین آسانسور نصب شود کلیدها در حالت عادی غیرفعال بوده و با قرار دادن کارت مجاز و تعریف شده کل کلیدها یا کلید آن طبقه فعال می شود. کنترل تردد مایفر ۱۳/۵۶ مگاهرتز و کنترل تردد ro-125 کیلوهرتز از جمله دستگاه های کنترل تردد کارتی آسانسور هستند.

کنترل تردد فول اسمارت : اگر ارتباط آسانسور با آیفون و داخل خانه برقرار باشد و کنترل بصورت اتوماتیک باشد آنگاه کنترل تردد فول خواهیم داشت. مثلا با زدن آیفون ، آسانسور به مدت ۵ دقیقه در مد معمولی باشد یا از طریق مشاهده دوربین آسانسور و وجود کلید داخل واحد، بتوان آسانسور را فراخواند.

کنترل تردد رمزی آسانسور : برای رمزی کردن پنل داخلی آسانسور هم می توان از دستگاه کنترل تردد رمزدار استفاده کرد و هم با استفاده از کدینگ، رمز را روی کلیدهای خود آسانسور پیاده‌سازی نمود.

کنترل تردد اثر انگشت آسانسور : استفاده از تکنولوژی بیولوژیکی مانند اثر انگشت برای ایجاد محدودیت استفاده از آسانسور نیز نوع دیگری از سیستم کنترل تردد آسانسور است. دستگاه کنترل تردد آسانسور اثر انگشت خود دارای مزایا و معایبی است که در بخش امنیت آسانسور ذکر کرده ایم

کنترل تردد تشخیص چهره : قیمت دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره به نسبت بالاست و درجایی باید از آن استفاده کرد که محیط اطراف امنیت لازم را داشته باشد. استفاده از کنترل تردد تشخیص چهره برای آسانسور نیز یک انتخاب است که البته متداول نیست و گاها توصیه نمیشود.

قیمت کنترل تردد آسانسور : با توجه به امکانات و کیفیت دستگاه کنترل تردد ، قیمت آن نیز متفاوت است ( دی ۱۴۰۱ ):

  • قیمت کنترل تردد کارتی آسانسور ۷۵۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت کنترل تردد کارتی غیرقابل کپی ۹۵۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت کنترل تردد سیمکارتی آسانسور ۱/۶۵۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت کنترل تردد هوشمند آسانسور ۲/۳۵۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت اجرای هوشمندسازی فول آسانسور ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت کنترل تردد آسانسور اثر انگشت ۱/۴۵/۰۰۰ تومان
  • قیمت کنترل تردد تشخیص چهره آسانسور ۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت کنترل تردد رمزی آسانسور ۴۵۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ریموت کنترل تک کانال برای کلید احضار آسانسور ۳۲۰/۰۰۰ تومان
  • قیمت ریموت ۶ کاناله برای کنترل تردد آسانسور تا ۶ طبقه ۸۵۰/۰۰۰ تومان

نصب کنترل تردد آسانسور : هزینه نصب کنترل تردد آسانسور با توجه به نوع دستگاه و نیز مدل آسانسور تعیین می شود. هزینه نصب کنترل تردد آسانسور توسط همیار امنیت ۴۵۰/۰۰۰ تومان است.

بهترین کنترل تردد آسانسور : برای انتخاب بهترین کنترل تردد آسانسور اول باید نیاز خودتان را به درستی تعیین کنید . اگر هدف امن سازی ساختمان است قطعا انتخاب کنترل تردد توکار بهترین انتخاب خواهد بود. کنترل تردد آسانسور توکار در زیر پنل کلیدها نصب می شود. اگر قرار است که هدایت آسانسور توسط لابی من انجام شود استفاده از کنترل تردد ریموتی گزینه مناسب عرب خواهد بود. لذا قبل از هر اقدامی می توانید با کارشناسان همیار امنیت مشاوره کنید.

کنترل تردد توکار آسانسور : دستگاه کنترل ترددی که در زیر پنل کلیدهای آسانسور نصب می شود مدل توکار می گویند. کنترل تردد کارتی توکار گزینه اول برای تامین امنیت ساختمان است.

کنترل تردد روکار آسانسور : دستگاه های کنترل تردد آسانسور که دارای رمز هستند بصورت روکار نصب می شوند. البته برخی از کنترل تردد کارت خوان هم روی پنل نصب می شوند. ریموت کنترلر هایی که برای کنترل تردد آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند نیز بصورت توکار نصب می شوند.

کنترل تردد احضار آسانسور : وقتی دستگاه کنترل تردد روی کلید احضار طبقات ( کلید واقع در هر طبقه ) نصب شود کنترل تردد احضار آسانسور نامیده می شود. این کنترل تردد می تواند بصورت هوشمند ، کارتی ، رمزدار و یا ریموتی اجرا شود.

کنترل تردد آیفونی : دستگاه های کارت خوان rfid را می توان پشت پنل آیفون نیز نصب کرد که با یک تگ هم درب ورودی باز شود و هم آسانسور .

نمونه کارهای نصب شده کنترل تردد آسانسور (توسط همیار امنیت):

کنترل تردد کارتی و رمزی روکار آسانسور :

کنترل تردد آسانسور

کنترل تردد کارتی توکار آسانسور :

کنترل تردد توکار هوشمند آسانسور :

کنترل تردد سیمکارتی آسانسور :

کنترل تردد آسانسور

خرید کنترل تردد آسانسور : برای خرید انواع کنترل تردد آسانسور به فروشگاه آنلاین همیار امنیت بروید .

برای نصب کنترل تردد آسانسور با ما تماس بگیرید

کنترل تردد آسانسور مدل توکار روی شاسی

کنترل تردد احضار آسانسور

کدام کنترل تردد آسانسور برای امنیت بهتر است ؟ دستگاه کنترل تردد که بصورت توکار نصب می شود امنیت بیشتری را ایجاد می کند.

کدام کنترل تردد آسانسور برای کنترل پرداخت شارژ مناسب تر است ؟ دستگاه کنترل تردد کارتی مناسب است. اولین نکته این است که تگ ها یا کارت ها را بتوان حذف کرد . دومین نکته هنگام خرید کنترل تردد آسانسور ، غیر قابل کپی بودن تگ ها یا کارت هاست.

برای اینکه هنگام آمدن مهمان نخواهیم بیاییم کنار آسانسور ، چه راه کاری وجود دارد؟ کلید احضار طبقه خودتان را ریموتی کنید و از همان داخل خانه با ریموت آسانسور را هدایت کنید.

می خواهیم هر یک از ساکنین فقط بتواند به طبقه خودش تردد کند چه کنیم ؟ فروشگاه همیار امنیت دو دستگاه کنترل تردد در فروشگاه خود دارد که بصورت کارتی توکار نصب می شوند. این کار تا ۱۶ طبقه فراهم شده است.

دستگاهی وجود دارد که کد مهمان داشته باشد ؟ بله ، کلیه دستگاه های روکار کلیدی دارای کد مهمان هستند. البته باید در فواصل کوتاه کد مهمان را عوض کنید تا امنیت حفظ شود.

درب راه پله را می توان تگ دار یا کارتی کرد ؟ بله ، می توان با استفاده از قفل مگنت و دربازکن کارتی و یک دستگاه ups درب سکوریت یا فلزی راه پله را مجهز به قفل کارتی نمود.

آیا آیفون را می توان کارتی کرد ؟ بله ، می توان دربازکن کارتی توکار برای آیفون نصب کرد بطوریکه که با همان تگ آسانسور بتوانید درب ورودی را هم بدون نیاز به کلید باز نمایید.

کارتی کردن آیفون چقدر امنیت دارد ؟ امنیت آیفون بطور کلی پایین است . با نصب دربازکن کارتی روی پنل آیفون ، امنیت آن بالا می رود. افزایش پیچیدگی معادل افزایش امنیت است.

آیا می توان کلید آهنی را بطور کلی حذف کرد ؟ بله با استفاده از دستگاه برق اضطراری ups و دربازکن کارتی می توان کلید آهنی را حذف کرد. با این کار امنیت درب منزل بطور قابل توجهی افزایش می یابد.

آیا برای کنترل تردد آسانسور می توان از دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره استفاده کرد؟ بله ، به شرطی که نگران آسیب رساندن و یا سرقت دستگاه نباشید.

آیا خودمان می توانیم دستگاه کنترل تردد آسانسور را نصب کنیم؟ بله، اگر مقداری فنی باشید و با مولتی‌متر کار کرده باشید می توانی. آن را نصب کنید. البته پیشنهاد می شود از تکنسین آسانسور کمک بخواهید.

طول عمر دستگاه های کنترل تردد آسانسور چقدر است ؟ دستگاه های توکار فروشگاه همیار امنیت یک سال گارانتی دارند و حدود ۵ سال عمر می کنند. دستگاه های روکار رمزی کارتی اکثرا چینی هستند و کیفیت خوبی دارند. این دستگاه ها معمولا ۴ تا ۶ سال عمر می کنند.

دربازکن کارتی آیفون چند سال گارانتی دارد ؟ سه سال

تعمیر کنترل تردد آسانسور: برای تعمیر کنترل تردد آسانسور با ما تماس بگیرید.

پشتیبانی کنترل تردد آسانسور ؟ اگر دستگاه کنترل تردد آسانسور از فروشگاه همیار امنیت خریده باشید و توسط کارشناسان همیار امنیت نصب شده باشد، پشتیبانی شبانه روزی دارد.

کنترل تردد کارتی از داخل به خارج ساختمان
کنترل تردد توکار آسانسور
کنترل تردد با تگ و کارت – مدل توکار (امنیتی)

دستگاه کنترل تردد آسانسور با قابلیت رمز و کارت : این مدل دستگاه با توجه به قابلیت رمز آن ، بصورت روکار در بالا یا پایین پنل کلیدهای داخل کابین نصب می شود :


دستگاه کنترل تردد آسانسور مدل ۸ کانال : قابلیت کارت و تگ را دارد و بصورت توکار در زیر پنل کلیدهای داخل کابین آسانسور نصب می شود. این دستگاه قابلیت نصب بصورت فول کانال و تک کانال را دارد :

اکسس کنترل آسانسور توکار ۱۶ کانال : این دستگاه کنترل تردد دارای اپلیکشن جهت مدیریت تگ ها ، تغییر مد تردد فول کانال و تک کانال ، شناسایی تگ ، ضبط و مشاهده ترددها و … می باشد.

اکسس کنترل احضار آسانسور : این دستگاه کنترل تردد آسانسور هم روی کلید احضار هم کف و طبقات قابل نصب است و هم داخل کابین . اگر داخل کابین نصب شود با زدن تگ همه طبقات باز می شوند و بعد کاربر یکی را انتخاب می کند :

تگ دار کردن آیفون ( دربازکن کارتی ): بله ! با یک تگ هم می توانید درب ورودی را باز کنید و هم آسانسور را هدایت کنید. این دستگاه در زیر پنل آیفون نصب می شود که هم نیاز به کلید را کم می کند و هم امنیت آیفون را بالا می برد


[wpforms id=”10548″]