سپتامبر 8, 2018 توسط sobhan 1

مشخصات آنتی ویروس قدرتمند مکافی (McAfee)

آنتی ویروس قدرتمند McAfee را بشناسید:

یکی از قدیمی ترین و معتبرترین نام ها در صنعت آنتی ویروس، McAfee نام دارد. آنتی ویروس قدرتمند McAfee دارای نرخ تشخیص بسیار بالا بوده و با قدرت و سرعت بالا از کامپیوترها و گوشی های هوشمند محافظت می کند. سال به سال، McAfee توانایی های تکنولوژیکی خود را به اثبات رسانده و نرم افزار خود را برای محافظت از جدیدترین تهدیدات آنلاین به روز می کند. مکآفی یک نرم افزار مزاحم نیست! به این معنی که عملکرد و سرعت کامپیوتر شما را تحت تاثیر قرار نمیدهد.

McAfee که در سال 1987 تاسیس شد، با ۳۰ سال تجربه، یکی از پیشگامان ارائه دهنده نرم افزارهای ضد ویروس در بازار برای محافظت از دستگاه ها است. علاوه بر قابلیت ضدویروس McAfee، همچنین مجموعه ای از اسکن ها، تنظیمات سیستم، رمزگذاری و یک فایروال را برای اطمینان از اینکه دستگاه شما در بهترین حالت و عاری از ویروس یا تهدید است ارائه می دهد. McAfee یک بسته کامل امنیتی است که فراتر از یک آنتی ویروس نقش ایفا می کند.

McAfee در واقع تقریبا تمام آزمایشگاه های مستقل، از جمله آزمایشات ICSA Labs و آزمایشات West Coast Labs را پاس کرده و دارای امتیاز مطلوبی است. در آزمونی که توسط West Coast Labs برای مقایسه آنتی ویروس ها انجام گرفت، McAfee به همراه سایر برنامه های پیشرو آنتی ویروس، با فایل های مخرب ارائه شده توسط WCL و McAfee آزمایش شد. McAfee توانایی های تکنولوژیکی خود را ثابت کرد و قادر به شناسایی 96 درصد فایل های مضر ارائه شده توسط WCL و 99 درصد از فایل های مخرب مجموعه McAfee بود. تنها Avira از میزان تشخیص McAfee پیشی گرفت. نرخ تشخیص آن نیز توسط AV-Comparatives تحت آزمون قرار گرفت و بالاترین امتیاز را دریافت نمود.

یکی دیگر از مزایای McAfee سهولت نصب و پیکربندی آن است. از دیگر ویژگی های آن می توان اسکن بلادرنگ، به روز رسانی خودکار و قابلیت تنظیم زمان و دوره زمانی اسکن کامپیوتر را نام برد.

سازگاری. مک آفی در هر دو کامپیوتر و مک بخوبی کار می کند، هرچند نرم افزار آنتی ویروس فقط برای رایانه ها نیست و برای دستگاه های دیگر مانند تبلت ها و گوشی های هوشمند نیز لازم است. خوشبختانه McAfee یک ویژگی امنیتی تلفن همراه دارد که در هنگام استفاده و دانلود برنامه ها، مرور آنلاین، پرداخت و یا استفاده از شبکه های اجتماعی، از دستگاه شما محافظت می کند. این نرم افزار با iOS و گوشی های آندروید سازگار است.

اسکن های جاسوس افزارها، تروجان ها و  Ransomware. تشخیص و حذف نرم افزارهای مخرب، جاسوس افزارها و Ransomware کار ساده ای نیست. تنها چند آنتی ویروس قادر به حذف همه آلودگی ها می باشند. با این حال، در مقایسه با سایر آنتی ویروس ها، McAfee بسیار حرفه ای است. در تست های انجام شده توسط مجله PC McAfee، این آنتی ویروس به میزان تشخیص تقریبی 75٪ دست یافت و توانست تقریبا تمام تهدیدات را پیدا کند. علاوه بر این، McAfee هنگامی که با یک نرم افزار مخرب برخورد می کند واقعا آن را مسدود می کند. McAfee قادر به جلوگیری از تهدیدات احتمالی در سطوح مختلف بوده و با مسدود کردن وب سایت های مخرب یا شناسایی آنها قبل از اینکه حتی روی یک لینک کلیک کنید شما را محافظت می کند. McAfee به طور متوسط 92٪ موفقیت را در مورد مسدود کردن تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی دارد، و با Exchange Exchange Threat Intelligence به سرعت Ransomware را شناسایی و حذف می کند.

اسکن ایمیل. اغلب اوقات، ویروس ها، کرم ها و سایر تهدیدات امنیتی از طریق ایمیل های معمولی نفوذ می کنند. برای شناسایی و مبارزه با این نوع تهدیدات، McAfee Security for Email Servers یک راه حل جامع اسکن ایمیل فراهم می کند. این شامل حفاظت از ورودی کامل برای مسدود کردن هرزنامه ها و دیگر ایمیل های ورودی مخرب است. ویژگی ایمنی ایمیل، ایمیل شما را از فیشینگ، ویروس ها، اسپم ها و حملات DoS محافظت می کند. در حقیقت، این سرویس دارای بیش از 99 درصد دقت بوده و این اطمینان را می دهد که از نفوذ هر گونه ویروس به دستگاه شما از طریق ایمیل، جلوگیری خواهد نمود.
با استفاده از McAfee می توان پیام ها را بر اساس اندازه، محتوا یا محتوای متصل شده فیلتر نمود. می توان پیام هایی که دارای کلمات خاصی هستند را مسدود یا قرنطینه کرده و با استفاده از فرهنگ لغت جامع پیش ساخته مک آفی، ایمیل های مخرب بالقوه را شناسایی و مسدود کرد. علاوه بر این، رمزگذاری ایمیل را برای جلوگیری از سرقت اطلاعات فراهم می کند.

حفاظت از دانلود. هر گاه برای دانلود فایلی روی لینک دانلود آن کلیک می کنید مکافی قبل از شروع دانلود آن را اسکن می‌کند و در نتیجه باعث عدم ورود ویروس و نرم افزارهای مخرب به کامپیوتر می شود. مک آفی بسته به تنظیمات سطح حفاظتی، یا دانلود را متوقف کرده و یا جهت ادامه دانلود درخواست مجوز می نماید. این قابلیت به وبسایت هایی که بازدید می کنید بستگی دارد. برای مثال، هنگامی که شما یک جستجوی Google را انجام می دهید، McAfee هر سایت را اسکن کرده و امتیاز می دهد تا شما بدانید که آیا روی لینک کلیک کنید یا خیر. این قابلیت روی سایت های رسانه اجتماعی نیز نظارت دارد تا به کاربر این اطمینان را بدهد که هرگز لینک های مخرب و یا محتوای مضر را دانلود نکند.

استفاده از منابع. بدون شک می توان گفت که اجرای هر آنتی ویروس در پس زمینه بر روی کامپیوتر تاثیر می گذارد. خبر خوب این است که McAfee به طور متوسط تنها 1 ثانیه سرعت کامپیوتر را کاهش می دهد. این مقدار کاهش، پیشرفت بسیار خوبی است زیرا اکثر آنتی ویروس ها پردازش یارانه را 3 ثانیه کاهش میدهند. علاوه بر این، McAfee فضایی حدود 22 مگابایت از حافظه رم یک رایانه با رم 2 گیگابایت را مصرف می کند و این یعنی آنتی ویروس McAfee بسیار کم مصرف و بدون مزاحمت در پس زمینه فعالیت می کند.

اسکن بلادرنگ. McAfee مانند سایر ارائه دهندگان آنتی ویروس پیشرو، جهت مقابله با تهدیدات، اسکن بلادرنگ ویروس را به منظور حفاظت از دستگاه انجام میدهد. با استفاده از این قابلیت اسکن بلادرنگ، هر بار که کاربر یا دستگاه فایلی را باز کرده یا به آن مراجعه نماید، از لحاظ ویروس بررسی می کند. به منظور تامین حداکثر امنیت، توصیه می شود که قابلیت اسکن بلادرنگ فعال شود. این ویژگی اسکن نیز قابل تنظیم است و می تواند با توجه به نیاز یا شرایط موجود تنظیم شود. به عنوان مثال، یک گزینه برای فعال سازی آلارم McAfee هنگامی که یک وب سایت از کوکی استفاده می کند، وجود دارد. گزینه های دیگر عبارتند از استفاده انحصاری از اسکن زمان واقعی برای اسکن های محلی یا شبکه.

سیاست حفظ حریم خصوصی. به منظور خدمت به مشتریان خود، McAfee اطلاعاتی از داده های غیر حساس شخصی کاربر را جمع آوری می کند که همه آنها به وضوح در خط مشی حریم خصوصی بطور مختصر مشخص شده است. این اطلاعات حداقل بوده و به منظور بهبود کلی تجربه کاربر و اطمینان از محافظت دستگاه جمع آوری می شود. McAfee همچنین از این داده ها برای کمک به پیش بینی تهدیدات و حفاظت بهتر از کاربر، دستگاه ها و اطلاعات استفاده می کند. مهم این است که در نظر داشته باشید که McAfee ترکیبی از اطلاعات شخصی و غیر شخصی را جمع آوری می کند که همه آنها به واسطه قوانین حریم خصوصی ایالت کالیفرنیا به طور ایمن ذخیره می شوند.

پشتیبانی مشتری. پشتیبانی ارائه شده توسط McAfee کامل، کارآمد و بسیار قابل اعتماد است. علاوه بر وجود پایگاه دانش قوی، که خدمات مشاوره به منظور پاسخگویی به سوالات کاربران را برعهده دارد، امکان تماس با پشتیبانی از طریق چت، ایمیل یا تلفن نیز وجود دارد. پایگاه دانش به منظور پشتیبانی فنی، خدمات مشتری و McAfee TechMaster سازماندهی شده است. هر یک از این دسته های پشتیبانی، متشکل از سوالات رایج و همچنین شامل برخی از آموزش های مفید دستی است. به منظور خدمات سریعتر، McAfee تکنسین مجازی ارائه می دهد که شما می توانید بر روی دستگاه خود دانلود کرده و اجرا کنید. در صورتی که تکنسین مجازی قادر به شناسایی و حل مسئله نباشد، تکنسین پشتیبانی McAfee می تواند از این اطلاعات برای حل مشکل استفاده کند.

با توجه به توضیحات بالا می‌توان گفت آنتی ویروس مکافی بهترین و کاملترین آنتی ویروس قابل اعتماد است. پیشبینی می‌شود مک‌آفی از بهترین آنتی ویروس های سال ۲۰۱۹ سال ۲۰۲۰ الی سال ۲۰۲۴ باشد.


از فروشگاه ابزارها و تجهیزات امنیتی ما دیدن کنید:

ابزارهای امنیتی موبایل و رایانه

تجهیزات امنیتی خودرو

تجهیزات امنیتی اماکن

از ما حمایت کنید

اگر بدنبال هاست و دامنه برای راه اندازی سایت تان هستید بخاطر کیفیت، امنیت، مقرون به صرفه بودن و پشتیبانی منحصربفرد هاست نگار را پیشنهاد می کنیم:

هاست نگار