جولای 30, 2021 توسط sobhan Off

تگ در چوبی ( اکسس کنترل مدیریتی )

تگ درب چوبی که اختصار شده اکسس کنترل درب ورودی چوبی می باشد به نام های تگ مدیریتی ، تگ در چوبی ، تگ برقی ، تگ در ، درب برقی تگ دار ، قفل تگ دار ، قفل تگ خور ، قفل کارتی ، در کارتی ، در چوبی کارتی ، درب چوبی ریموتی ، قفل الکترونیکی RFID ، قفل rfid ، دربازکن کارتی ، دربازکن تگ ریدر ، تگ دربازکن و … نیز نامیده می شود .

تگ درب چوبی یا قفل کارتی درب چوبی : قفل برقی یا مقابل برقی که با تگ یا کارت باز شود متشکل از دو قسمت اصلی است : بخش قفل برقی که با فرمان ۱۲ ولت ، ۲۴ ولت یا سایر ولتاژ ها باز می شود و بخش اکسس کنترل که با رمز ، تگ RFID ، اثر انگشت و یا تشخیص چهره فرمان بازگشایی درب ورودی را به قفل برقی می دهد.

برای داشتن دربازکن RFID برای درب چوبی یا مدیریتی ، قفل مقابل برقی جایگزین قفل قبلی شده و اکسس کنترل در خارج اتاق قرار می گیرد. با این کار تنها کسانی که تگ تعریف شده دارند مجاز به ورود هستند.

امنیت اکسس کنترل درب چوبی : اکسس کنترل های یکپارچه امنیت پایینی دارند و توصیه می شود اگر می خواهید قفل RFID تعبیه کنید که امنیت بالایی داشته باشد از مدل های دو تیکه استفاده نمایید .

بهترین قفل الکترونیکی درب چوبی ( بهترین قفل کارتی ) : بهترین تگ درب چوبی یا بهترین قفل کارتی در اولین مرحله باید امنیت داشته باشد . سپس کیفیت لازمه مهمی است که مداومت کاری و صحت عملکرد داشته باشد . اگر از لحاظ فیزیکی محیط بیرون امن است و از اکسس کنترل به منظور کنترل استفاده می شود نه امنیت ، اکسس کنترل های یکپارچه بهترین انتخاب هستند در غیر اینصورت و پایین بودن امنیت فیزیکی ، استفاده از اکسس کنترل های دو تیکه توصیه می شود.

قیمت قفل الکترونیکی تگ دار درب چوبی : برای داشتن قفل تگ دار ، باید قفل مقابل برقی و اکسس کنترل خریداری شود. قیمت قفل مقابل برقی از ۱۱۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰۰ متغیر است و قیمت اکسس کنترل ها از ۳۱۵۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰۰ تومان متغیر هستند . برای مشاهده انواع اکسس کنترل و قفل مقابل برقی به فروشگاه «همیار امنیت» مراجعه کنید.