جولای 30, 2021 توسط sobhan Off

امنیت قفل برقی

امنیت قفل برقی چقدر است ؟ کدام قفل برقی امن تر است ؟ امنیت قفل مقابل برقی چقدر است ؟ قفل مگنتیک پشتی امنیت بیشتری دارد یا قفل مقابل برقی ؟ در ادامه امنیت قفل برقی و مقابل برقی و اتصال امن اکسس کنترل به قفل برقی مورد بررسی قرار می گیرد .

امنیت قفل برقی : وقتی قفل برقی امنیت بالایی دارد که باز کردن آن بسیار دشوار یا بسیار زمان بر باشد . امنیت قفل برقی وقتی به خطر می افتد که به راحتی بتوان له مدار فرمان آن دسترسی پیدا کرد . مثلاً از داخل پنل آیفون بتوان قفل را باز کرد . یا از طریق اکسس کنترل و دستیابی به رله آن ، قفل برقی را بازگشایی کرد. بنابراین اولین گام برای تامین امنیت قفل برقی ، ایجاد امنیت فیزیکی برای مدارها و دسترسی به خود قفل است .

نکات مهم برای تامین امنیت قفل برقی :

  • آیا از طریق نرده روی درب می توان به قفل دست زد ؟ این دسترسی را غیرممکن کنید.
  • آیا پنل آیفون به راحتی باز می شود ؟ یا آیفون را عوض کنید و یا مطمئن شوید ارتباط آیفون با قفل برقی بصورت کد شده است نه فرمان صفر و یک .
  • آیا اکسس کنترل متصل به قفل برقی یا قفل مقابل برقی از نوع یکپارچه است ؟ اکسس کنترل را تعویض کنید و مدل اکسس کنترل دوتیکه نصب کنید.
  • اگر تگ یا کلید خود را گم کرده آید توصیه می شود قفل را تعویض و کلیه تگ ها را مجددا تعریف نمایید .
  • رمز امنیت پایینی دارد . بهتر است برای درب ورودی از اکسس کنترل رمز دار استفاده نکنید یا رمز آن را غیرفعال کنید. یک راه دیگر نصب اکسس کنترل به گونه ای است که از اطراف دیدن کلید رمز ممکن نباشد (نصب افقی یا محصور شده)
  • امنیت قفل مقابل برقی و قفل برقی پشتی (مثلاً قفل کله گاوی الکترونیکی) عفونی ندارند در هر صورت باید دسترسی به سیم های قفل امکان پذیر نباشد.

نکات بالا پاسخی بود به اینکه آیا قفل برقی امنیت دارد یا چقدر امنیت دارد ، برای رفع شبهه ها در خصوص امنیت قفل برقی با ما تماس بگیرید .

برای نصب و مشاوره امنیتی قفل های برقی و اکسس کنترل ها با ما تماس بگیرید . «همیار امنیت» مشاوره امنیتی در خصوص سیستم های عمومی