می 20, 2023 توسط sobhan 0

تازه های کیفیت | جدید ترین مقالات کیفیت و مجلات جدید کیفیت | کیفیت و امنیت

تازه ترین مطالب در خصوص کیفیت با چکیده مقالات جدید کیفیت و مجلات خارجی و داخلی .

فناوری ابری در ارتقا کیفیت : با استفاده از پلتفرم‌های بومی ابری، توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند برنامه‌های مقیاس‌پذیر، انعطاف‌پذیر، چابک‌تر و ارتجاعی بسازند( همگام با تغییرات سریع فناوری) مزیت پلتفرم‌های بومی ابری نسبت به روش‌های سنتی افزایش و جابجایی این است که آنها مزایای رایانش ابری را به حداکثر می‌رسانند و تعمیر و نگهداری را ساده می‌کنند.  لازم نیست نگران هزینه های هنگفت پیاده سازی، ارتقاء و پشتیبانی باشید.  علاوه بر این، راه‌حل‌های مبتنی بر ابر به سازمان‌ها – بزرگ یا کوچک – این امکان را می‌دهد تا سیستم‌ها و فرآیندهای داده خود را به هم متصل نگه دارند، حتی اگر تیم‌هایشان از نظر جغرافیایی پراکنده باشند.  کسب و کارهایی که برای نوآوری ارزش قائل هستند، قبل تر نیز به راه حل های ابری روی آورده اند.  آیا تا به حال تفاوت ابر را تجربه کرده اید؟ 

افزایش هوش تصمیم گیری : سازمان ها می توانند با استفاده از هوش تصمیم گیری، تصمیم گیری را بهبود بخشند. در این مدل، هر تصمیم در مجموعه‌ای از فرآیندها ادغام می‌شود که با بهره‌گیری از هوش و تجزیه و تحلیل اطلاعات داده می‌شود.  هوش مصنوعی مبتنی بر تجزیه و تحلیل، شبیه‌سازی و AI می‌تواند تصمیم‌گیری انسانی را پشتیبانی، مشارکت و خودکارسازی کند. لذا توصیه می شود که از پتانسیل فناوری های عصر جدید برای بهبود قابلیت تصمیم گیری به طور قابل توجهی استفاده کنید. بهتر است راه حل نسل بعدی را برای تبدیل سیستم مدیریت کیفیت موجود به یک موتور تصمیم گیری با کیفیت پیاده سازی کنیم.

عناصر اساسی مدیریت کیفیت : تأثیر روندهای مختلف برای سایر سازمان ها متفاوت خواهد بود. به دلیل ادغام نزدیک اکثر آنها، احتمالاً باید فناوری‌های متنوعی برای  هر یک از روندها در زمان‌های مختلف چرخه رشد تجاری با همدیگر ترکیب شوند. درک اهداف کوتاه مدت و بلندمدت تجاری سازمان ها برای انتخاب اولویت های مناسب بسیار مهم است.  

مدیریت کیفیت مبتنی بر ابر نسل بعدی : یکی از راه حل هایی که حتی با وجود انتظارات مشتری رو به رشد و تغییر روند بازار به تمام الزامات مدیریت کیفیت وفادار است، Qualityze EQMS Suite  می باشد.  این یک راه حل مدیریت کیفیت مبتنی بر ابر نسل بعدی است که به ساده سازی فرآیندهای کلیدی با اهداف کیفیت و بهترین شیوه های صنعت کمک می کند. این راه و حل  انعطاف پذیری، امنیت، قابلیت اطمینان و عملکرد مورد نیاز برای یک نرم افزار مدیریت کیفیت را فراهم می نماید.

مطلب تازه دیگر در خصوص تغییرات کیفیت ، استفاده از طوفان فکری برای دگرگونی و پیدایش نگرش های متنوع به بخش های ختلف محصول و کیفیت آن است. طوفان فکری مثل یک مشعل سوزنده اما تابان و روشن کننده راه است که می تواند کیفیت را بهبود و راه رسیدن به اهداف را با تغییرات نزدیک سازد.