جولای 20, 2022 توسط sobhan 0

ریموت آسانسور | ریموتی کردن آسانسور | محدود کننده آسانسور (خرید و سفارش نصب)

ریموتی کردن آسانسور ( دستگاه محدود کننده آسانسور ) به دو صورت انجام می شود اول نصب ریموت روی کلیدهای داخل آسانسور و دوم نصب ریموت روی کلید احضار آسانسور در طبقات دلخواه . با استفاده از ریموت آسانسور ، می توان آسانسور را از فاصله ۵۰ متری کنترل کرد . خرید و نصب کنترل تردد آسانسور با ریموت کنترلر و دستگاه اکسس کنترل آسانسور ( تگ ، رمز ، کارت ، اثر انگشت ، تشخیص چهره )

دستگاه های محدود کننده آسانسور چند مدل هستند که هر کدام مزایا و معایبی دارند . محدودیت استفاده از آسانسور می تواند با کارت ، تگ ، رمز ، ریموت ، اثر انگشت و یا ترکیبی از آنها باشد.

ریموت آسانسور : کنترل تردد آسانسور با استفاده از ریموت ۳۱۵ و ۴۳۳ بصورت چند کانال و تگ کانال . ریموت آسانسور گزینه مناسبی برای مکان های اداری و ساختمان های دارای لابی من می باشد .

محدود کننده آسانسور : اینکه هر فردی نتواند از آسانسور استفاده کند و استفاده از آسانسور نیاز به تگ ، کارت ، رمز ، اثر انگشت و یا ریموت باشد محدود کننده آسانسور می گویند.

محدود کردن آسانسور با ریموت : در این حالت کنترلر ریموتی می تواند در داخل کابین و در زیر پنل کلیدها نصب شود یا روی کلید های احضار آسانسور واقع در خارج کابین . عملکرد به این صورت است که با زدن ریموت طبقه مربوطه باز می شود و اجازه تردد صادر می شود.

محدود کننده آسانسور با کارت و تگ rfid : دستگاه محدود کننده آسانسور هم می تواند زیر کلیدهای بیرون آسانسور قرار بگیرد و هم در زیر پنل کلیدهای داخل کابین آسانسور . وقتی محدود کننده روی کلیدهای احضار خارج آسانسور نصب شود فرد غیرمجاز نمی‌تواند آسانسور را فراخوانی کند. وقتی دستگاه محدود کننده آسانسور زیر پنل داخل کابین نصب شود دسترسی به طبقات برای افرادی امکان پذیر خواهد بود که تگ جاسوچی یا کارت rfid داشته باشند. این دستگاه های محدود کننده تردد آسانسور هم بصورت روکار موجودند و هم بصورت توکار مخفی

محدود کننده آسانسور مدل اثر انگشتی : اجازه تردد و استفاده از آسانسور برای افرادی امکان پذیر خواهد بود که اثر انگشت آنها برای این دستگاه محدود کننده تردد آسانسور تعریف شده باشد . مزیت نصب این دستگاه محدود کننده تردد این است که نیاز به همراه داشتن کارت و ریموت نیست و امنیت آن نیز بالاتر است.

وقتی مهمان آمد ، با استفاده از ریموت می توان آسانسور را فراخواند یا به طبقه مورد نظر هدایت کرد . ریموت فراخوانی آسانسور

ریموتی کردن آسانسور : وقتی ریموت کنترل زیر پنل و روی کلید ها نصب می شود در حالت عادی آسانسور با کلیدها کار نخواهد کرد و با زدن ریموت یا آسانسور مستقیما به طبقه خواصی هدایت می شود و یا پنل باز شده که کاربر طبقه مورد نظر خود را انتخاب نماید. روش نصب تعیین کننده مدل کاری ریموت آسانسور خواهد بود.

ریموتی کردن کلید احضار آسانسور : برای اینکه هر کسی نتواند از طبقه خارج شود و در واقع خروجی های طبقه تحت کنترل باشد می توان دستگاه ریموت کنترلر را روی کلید احضار آسانسور نصب کرد. ریموتی کردن کلید احضار طبقه باعث سهولت فرمان به آسانسور نیز می شود.

اکسس آسانسور : دسترسی به آسانسور را می توان هم از طریق ریموت و هم از طریق دستگاه های rfid که با تگ و کارت کار می کنند محدود و تحت کنترل قرار داد. این کار موجب امنیت بیشتر و اعمال اجبار پرداخت شارژ می شود.

دربازکن کارتی آسانسور هم می تواند روی کلید احضار طبقات نصب شود و هم داخل کابین رو یا زیر پنل . تگ آسانسور نام دیگر این روش است .

امنیت ریموت آسانسور : چون هر ریموت دارای کد منحصر بفرد است و احتمال یکسان بودن کد در دو ریموت متفاوت بسیار کم است لذا اگر از ریموت مراقبت شود که در دست غریبه قرار نگیرد آنگاه امنیت کافی است.

تماس جهت خرید و نصب : 09124604899