تعویض کارت خوان پنل آیفون ( کارت خوان مایفر غیرقابل کپی ) آیفون کارتی

تعویض کارت خوان آیفون های ۱۲۵ کیلوهرتز به کارت خوان مایفر و nfc غیرقابل کپی . طرح جایگزین کردن برد تگ خوان پنل انواع آیفون های کارتی به مدل تگ خوان آیفون مایفر و nfc غیرقابل کپی و حافظه دار و دارای نرم افزار موبایل برای راحت حذف و اضافه کردن کارت و تگ های ساکنین . تگ غیرقابل کپی و کارت غیرقابل کپی کردن با بکارگیری برد sh720 ( تغییر دربازکن کارتی معمولی به دربازکن کارتی مایفر )

کارت خوان آیفون : برخی از پنل های آیفون دارای قسمت و ماژول کارت خوان هستند که اکثر آنها از کارت ها و تگ های EM با فرکانس ۱۲۵ کیلوهرتز استفاده می کنند. این کارت و تگ ها به راحتی قابل هستند.

کارت خوان مایفر برای آیفون ها : با توجه به امنیت پایین کارت های em ، طرح جایگزین ماژول کارت خوان کلیه آیفون ها و تغییر آن به مدل کارت خوان مایفر غیرقابل کپی توسط همیار امنیت امکان پذیر شده است .

تعویض برد دربازکن کارتی rfid پنل آیفون : برای تعویض بخش کارت خوان rfid کلیه آیفون های صوتی و تصویری با ما تماس بگیرید . ماژول rfid با فرکانس ۱۳/۵۶ مگاهرتز جایگزین کارت های ۱۲۵ کیلوهرتز خواهد شد. این عملیات روی کلیه آیفون های تصویری و صوتی الکتروپیک ، آیفون سیماران ، آیفون کوماکس ، آیفون کارتی تابا ، آیفون سوزوکی و آیفون آلدو و … قابل پیاده سازی است

پنل آیفون هوشمند : با تعویض برد تگ خوان آیفون با برد sh720 مایفر ، آیفون به یک پنل هوشمند تبدیل خواهد شد که دارای نرم افزار موبایل و ارتباط هوشمند برای مدیریت کارت ها و تگ ها خواهد بود. از طریق این اپلیکیشن می توان تک و کارت ها را با نام و بر اساس طبقه و واحد تعریف کرد و به راحتی یک واحد را حذف یا غیرفعال کرد

برد مایفر آیفون sh720 : دستگاه اکسس کنترل rfid با فرکانس ۱۳/۵۶ مگاهرتز است که زیر پنل انواع آیفون ها نصب می شود یا جایگزین برد کارت خوان آیفون می شود و کارت های غیرقابل کپی را ساپورت می کند که در نتیجه موجب افزایش امنیت ساختمان می شود.