جولای 23, 2021 توسط sobhan 0

سیباز | بازی استخدامی

سیباز ، یک بازی استخدامی است . بازی کنید استخدام شوید ! Hiring on condition of playing . این ایده ای از ادمین وبسایت همیار امنیت دات آی آر «securityhelper.ir» است . در گیم استخدامی ( بازی استخدامی یا بازی استخدام ) که در آن مراحل استخدام سنجیده می شود موفق به کسب جایگاهی خواهید شد که بتوانید بهترین علاقه و توانایی را در آن به نمایش گذارید و از کارتان لذت ببرید.

بازی کردن همراه با کسب منافع برای بسیاری از ما انسانها جذاب و لذت بخش است . چه خوب است قبل از استخدام به یک بازی هیجان انگیز هدفمند دعوت شویم! متوقف شدن در یک شاخه یا مرحله یعنی ورود به یک شغل درخور ما !

با بازی استخدام به شرط بازی ( بازی استخدامی ) که ما برای آن نام سیباز (Cbaz) را پیشنهاد می کنیم فرآیند ها و مراحل استخدام در این بازی نهفته یا آشکار است . با این بازی شما کلیه توانایی ها و نگرش های خودتان را به نمایش گذاشته و ارائه خواهید کرد .

بازی سیباز می تواند در شکل یک بازی آنلاین یا آفلاین گزارش دهنده و در مراحل زمانبندی شده یا زمانبندی نشده درختی باشد.

مراحل ارائه توانمندیها می تواند در یک گیم پیوسته ، ناپیوسته ، تکرار شونده متغیر ، مرحله ای ، شاخه ای و … باشد که فرآیند های گزینشی منابع انسانی ، تحصیلات ، مهارت ها ، تجارب ، هوش و استعداد ، پایداری ، خلاقیت را در خود جای دهد .

این ایده می تواند بصورت گلوبال بین المللی در دهکده جهانی اجرا شود و یا بصورت سرزمینی برای هر منطقه جغرافیایی اختصاصی شود. زیرا هر منطقه خصوصیات اجتماعی ، فرهنگی و … متفاوت دارد اما می تواند تغییر کند.