کنترل تردد ریموتی آسانسور | ریموت آسانسور ( خرید و نصب ) ۱ تا ۸ طبقه

کنترل تردد ریموتی آسانسور ( ریموتی کردن و کنترل تردد آسانسور با ریموت ) بیشتر مناسب لابی من ، شرکت ها ، ساختمان های خاص و نیز ساختمان های مسکونی از یک طبقه تا ۸ طبقه می باشد . اکسس کنترل ریموتی آسانسور متشکل از یک ریموت کنترلر ، مبدل ولتاژ و ریموت است که در پک این دستگاه جهت نصب سریع قرار داده شده است. خدمات ریموتی کردن آسانسور ، هوشمند سازی آسانسور و قفل ها توسط همیار امنیت پذیرفته می شود. همچنین تعمیر و نگهداری آسانسور نیز در تهران پذیرفته می شود.

کنترل تردد آسانسور به طرق مختلفی انجام می شود : استفاده از تگ و کارت های rfid ( کنترل تردد های کارتی ) ، با استفاده از کدینگ و رمز ( مانند دستگاه SH-460 ) ، کنترل تردد های اثر انگشت ( مانند X9 ) و دستگاه کنترل تردد ریموتی تک کاناله و چند کاناله (مانند دستگاه های زیر)

کنترل تردد ریموت آسانسور (ریموت کنترلر آسانسور) به دو صورت قابل نصب است : نصب روی گراند ، نصب روی فرمان طبقات . وقتی رله ریموت کنترلر روی گراند (منفی کلیدها ) نصب شود پس از فشردن دکمه ریموت ، باید کلید مربوط به طبقه مورد نظر نیز فشار داد که آسانسور به آن طبقه هدایت شود. وقتی رله کنترل تردد ریموتی روی فرمان یک طبقه نصب شود پس از فشردن کلید ریموت بلافاصله آسانسور به آن طبقه هدایت می شود و نیازی به زدن کلید طبقه نیست.

نصب کنترل تردد ریموتی روی گراند طبقات: وقتی دستگاه اکسس کنترل ریموتی روی سیم گراند طبقات نصب می شود برای تردد ابتدا باید کلید ریموت مربوط به آن طبقه زده شود و سپس کلید طبقه را بزنیم .

نصب کنترل تردد ریموتی روی فرمان طبقات آسانسور : اگر دستگاه اکسس کنترل ریموتی روی فرمان طبقات نصب شود به فشردن کلید ریموت مربوط به آن طبقه ، آسانسور مستقیما به آن طبقه خواهد رفت .

نصب ریموت کنترلر روی گراند مرکزی طبقات : در این حالت پنل کلیدهای آسانسور با ریموت فعال می شوند و با زدن دکمه ریموت کاربر به هر طبقه بخواهد تردد می کند.

تعداد کانال کنترل تردد ریموتی که روی آسانسور نصب می شود بستگی به تعداد توقف تحت کنترل با ریموت بستگی دارد. معمولا کنترلر ریموتی موجود در بازار از یک کانال تا ۱۲ کانال موجودند که البته هنگام نصب علاوه بر توجه به جریان کشی رله ها ، باید به فضای موجود در پشت پنل آسانسور نیز توجه داشت.

ریموتی کردن یک طبقه : برخی مواقع ساکنین یک طبقه مایل به ریموتی کردن طبقه خودشان را دارند که ما این کار را بصورت امنیتی انجام می دهیم تا نفوذ سارق به آن طبقه از طریق آسانسور سخت و وقت گیر باشد.

برای نصب و روش مخفی سازی و به عبارتی امن سازی ، مدل های مختلفی وجود دارد که حین و در هنگام اجرا به اطلاع مدیر ساختمان خواهیم رساند . (در اینجا از ذکر آن خودداری می شود)

برای مشاوره ، خرید و نصب کنترل تردد آسانسور مدل ریموتی تماس بگیرید :