آگوست 3, 2022 توسط sobhan Off

کارتی کردن آیفون | کوماکس ، الکتروپیک ، سیماران ، تابا | تگ ، کارت

کارتی کردن آیفون ( تصویری و صوتی ) به دلیل افزایش امنیت و نیز راحت باز کردن درب انجام می شود. کارتی کردن آیفون کوماکس ، الکتروپیک ، سیماران و تابا روی کلیه مدل ها قابل اجرا است. تگ آیفون با تگ دار کردن آیفون هم روی آیفون تصویری و هم ساده قابل انجام است . دربازکن کارتی بصورت توکار نصب می شود . تگ آیفون الکتروپیک ، تگ آیفون سیماران ، تگ آیفون تابان ، تگ آیفون تابا ، تگ آیفون کوماکس ….

کارتی کردن آیفون کوماکس : از برق مستقیم خود آیفون استفاده می شود. معمولا تگ ریدر را نمیتوان در داخل مثلا زیر شیشه نام قرار داد و می توان آن را کنار آیفون یا از طریق سوراخ ، روی آیفون نصب کرد.

کارتی کردن آیفون الکتروپیک : دستگاه از برق آیفون استفاده کند. تگ ریدر زیر شیشه کلیدها قرار می گیرد. اگر پشت آیفون برای قرار دادن دستگاه فضای کافی نداشت بایستی کنده کاری کرد

کارتی کردن آیفون تابا : در برخی مدل های آیفون تابا ، تگ ریدر را می توان کنار دوربین قرار داد. اگر این کار امکان پذیر نباشد تگ ریدر را باید کنار آیفون قرار داد.

کارتی کردن آیفون سیماران : دستگاه دربازکن کارتی بصورت توکار نصب می شود و تگ ریدر را می توان کنار دوربین قرار داد. ولتاژ لازم از آیفون تامین می شود.

کارتی کردن آیفون سوزوکی : در این نوع آیفون نیز دستگاه دربازکن کارتی توکار نصب شده و تگ ریدر هم می تواند در زیر دوربین و یا کنار آیفون قرار گیرد. تغذیه دستگاه از ولتاژ آیفون تامین می شود.

تگ آیفون : دستگاه های کارتی آیفون یا از تگ مایفر و یا ro125khz استفاده می کنند.

تگ آیفون سیماران : اکثر آیفون های سیماران از تگ ۱۲۵ کیلوهرتز استفاده می کنند . برای خرید تگ آیفون سیماران از بخش فروشگاه اینترنتی همیار امنیت قدام نمایید

تگ آیفون الکتروپیک : آیفون های الکتروپیک کارتی ،همگی با تگ های ۱۲۵ کیلوهرتز کار می کنند

تگ آیفون تابا : آیفون های تابا با کارت و تگ ان اف سی کار می کنند