فوریه 6, 2019 توسط sobhan 0

شرکت هوتای HAUTAI – پخش عمده دزدگیر هوتای

شرکت هوتای یک شرکت طراح و تولید کننده سیستم های هشدار اتفاق و دزدگیر خودرو است. این شرکت چینی از سال ۱۹۹۶ شروع به فعالیت کرده و تمام سیستم های ضد سرقت خودرو را ساخته است و بیش از ۷۰۰ مدل ریموت در لیست محصولات خود دارد. این شرکت متشکل از ۳۰ کارمند متخصص بوده و بروزترین محصولات را در سراسر جهان عرضه می کند. سرتیفیکیشن های ISO 9001:2008 و ISO/TS16949:2009 و همچنین تاییدیه های CCC، FCC، CE، RoHS و E-Mark را اخذ کرده است. شرکت هوتای در ایران نیز بازار خوبی دارد و دزدگیرهای آن شامل دزدگیرهای ساده و ارزان هوتای تا دزدگیرهای پیشرفته می باشد. در مورد کیفیت و خرابی دزدگیرهای هوتای می توان به کیفیت پایین برخی از ریموت های دزدگیر هوتای اشاره کرد. به توجه به بررسی صورت گرفته توسط«همیار امنیت/سکیوریتی هلپر» یکی از ضعف های دزدگیر های هوتای مربوط به ریموت آنها است. فاصله/برد ریموت دزدگیرهای هوتای پس از مدتی کاهش مییابد که البته به مدل و قیمت آن بستگی دارد. در هر صورت نسبت کارآیی دزدگیرهای هوتا نسبت به هزینه مقرون به صفه است و در استفاده های غیر حرفه پیشنهاد خوبی است.

خرید کارتنی دزدگیر هوتای : در حال حاضر دزد گیر معمولی شرکت هوتای قیمت حدود 360 تا 400 هزار تومان دارند . که برای خرید تعداد دزدگیر هوتای می توانید به بخش عمده فروشی دزدگیر هوتای در وبسایت همیار امنیت مراجعه کرده و سفارش خود را ارسال کنید.

خرید عمده دزدگیر هوتای

برای خرید عمده دزدگیر هوتا و اطلاع از قیمت کارتنی دزدگیر هوتای به لینک زیر مراجعه نمایید :

خرید کارتنی عمده تعداد دزدگیر هوتای شرکت هوتای – ( قیمت عمده دزدگیر هوتای )


قیمت عمده دزدگیر هوتای به تعداد سفارش بستگی دارد . لطفا تعداد مورد نظر را اعلام و از طریق واتسآپ سفارش دهید . قیمت و فاکتور خدمتتان ارسال خواهد شد.