جولای 7, 2022 توسط sobhan Off

امن سازی درب راه پله | قفل راه بند شیشه ای | خرید و نصب

قفل درب شیشه ای راه پله چندین مدل دارد که هم می توان از مدل های الکترونیکی که با تگ و کارت باز می شوند استفاده کرد و هم از قفل های آفلاین و کلیدی . معمولا برای درب های شیشه ای از قفل مگنت شفتی یا آهنربایی مقابل مگنت استفاده می کنند. استفاده از قفل مقابل مگنت یا شفتی بستگی به مدل درب سکوریت دارد. برای امن سازی و تامین امنیت درب های سکوریت راه پله استفاده از اکسس کنترل و قفل مگنت توصیه می شود.

قفل مقابل مگنت : وقتی درب سکوریت دو تیکه است این نوع قفل پیشنهاد می شود. قفل مقابل مگنت نیاز به سوراخ کاری درب شیشه ای ندارد.

قفل شفتی الکترونیکی : این نوع قفل دارای یک براکت مادگی و یک قفل شفتی استوانه ای است که با عمل کردن قفل ، شفت داخل براکت مادگی قرار می گیرد و برعکس .

امنیت درب شیشه ای راه پله : وقتی که آسانسور مجهز به دستگاه کنترل تردد کارتی می شود و به عبارتی تردد افراد غیر مجاز منوط به داشتن تگ با کارت برای آن اکسس کنترل لغو می شود تنها راه نفوذ به واحد ها از طریق راه پله است. در این حالت درب راه پله را باید امن سازی کرد که فقط افراد مجاز بتوانند از راه پله استفاده کنند.

دستگاه ups شیشه سکوریت : قفل الکترونیکی مگنتی درب سکوریت باید مجهز به ups باشد که هنگام رفتن برق قفل همچنان عمل کند. لازم به تذکر است که قفل های مگنتی در حالت بدون ups ، هنگام رفتن برق به طور اتوماتیک باز می شوند.

قیمت قفل مقابل مگنت : قیمت قفل های مقابل مگنت به سایز آن ها بستگی دارد . قیمت قفل مگنتی براکت دار در حال حاضر از ۱/۸۰۰/۰۰۰ تا ۲/۸۵۰/۰۰۰ تومان می باشد .

قیمت قفل شفتی الکترونیکی : قیمت قفل مگنتی شفتی ۱/۶۵۰/۰۰۰ می باشد.