اکسس کنترل درب شیشه‌ ای برقی | اکسس کنترل درب اتوماتیک | اکسس کنترل درب ریلی

اکسس کنترل درب شیشه ای برقی با نام های اکسس کنترل درب ریلی ، اکسس کنترل درب اتوماتیک و اکسس کنترل درب برقی نیز نامیده می‌شود . برای درب شیشه ای اتوماتیک می توان از اکسس کنترل کارتی ، اثر انگشت و یا تشخیص چهره استفاده کرد که البته به امنیت فیزیکی خارج بستگی دارد . خدمات نصب اکسس کنترل درب شیشه ای اتوماتیک و نیز تعمیرات اکسس کنترل درب اتوماتیک انجام می شود . مجهز کردن درب اتوماتیک به اکسس کنترل

دقت شود که امنیت کامل درب شیشه ای برقی اتوماتیک را نباید به اکسس کنترل موکول کرد بلکه بایستی از دیگر قابلیت های امنیتی نیز بهره برد . اکسس کنترل درب اتوماتیک بیشتر برای کنترل تردد استفاده می شود .

اکسس کنترل درب شیشه‌ای برقی با تگ یا کارت ، اثر انگشت و تشخیص چهره روی هر مد کاری درب امکان پذیر است.

هنگام خرید دستگاه کنترل تردد برای درب شیشه ای به ضخامت درب دقت کنید معمولا درب های شیشه ای دارای ضخامت ۹ تا ۱۲ میلیمتر هستند.

دو مدل قفل برقی می توان روی درب های سکوریت نصب کرد ، مدل بولت یا شفتی و مدل اکسس کنترل های چاکدار که در زیر آورده آیم .

اکسس کنترل درب شیشه ای ریموتی : معمولا یکی از کدهای کاری درب های اتوماتیک ، فرمان گرفتن در با ریموت است . توأم کردن درب اتوماتیک ریموتی با اکسس کنترل برای افزایش امنیت انجام می‌شود . با توجه به اینکه اکثر درب های اتوماتیک کشویی باتری بکاپ ups هم دارند لذا هنگام نصب اکسس کنترل بایستی به نحوه سیم‌کشی دقت کرد .

باز و بسته شدن درب شیشه ای شیشه‌ای با تگ و کارت ( تگ درب اتوماتیک ریلی ) : برای سهولت و محدودیت تردد درب شیشه‌ای یا درب ریلی برقی ، می توان از دستگاه اکسس کنترل RFID استفاده کرد . این دستگاه های کنترل تردد با تگ یا کارت RFID فعال شده و رله بسته می شود.

نصب اکسس کنترل یکپارچه روی درب کشویی شیشه‌ای : آیا درب شیشه‌ای برقی قبلاً با آیفون ( اغلب در بیمارستان ها ) کنترل می‌شده است یا چشمی ( اغلب در اداره ها ، بانک ها ، شرکت ها و … ) ؟ اگر درب کشویی با آیفون کنترل می شود ، اکسس کنترل نیز مانند دربازکن های معمولی روی آیفون بسته می شود . در غیر اینصورت بایستی رله اکسس کنترل در مسیر موازی چشمی قرار گیرد .

نصب اکسس کنترل دو تیکه روی درب شیشه‌ای : در این حالت تگ ریدر در بیرون ( بخش عمومی ) و برد پردازش یا رله در داخل ( بخش محافظت شده داخلی ) نصب می شود .

امنیت اکسس کنترل درب اتوماتیک : اگر محیط خارجی درب کشویی ریموتی دارای امنیت فیزیکی است استفاده از هر اکسس کنترلی مجاز خواهد بود . اما اگر محیط خارجی امنیت لازم را ندارد به بخش امنیت اکسس کنترل مراجعه کنید

رله اکسس کنترل بایستی روی فرمان باز و بسته شدن درب شیشه‌ای شیشه‌ای برقی بسته شود .

نصب اکسس کنترل لمسی درب اتومات شیشه‌ای

نصب اکسس کنترل دو تیکه امن روی درب شیشه‌ای

نصب ریموت کنترل روی در شیشه ای اتومات

دستگاه های کنترل تردد امن برای درب های سکوریت : امن ترین دستگاه این است که مدل rfid انتخاب شود که تگریدر از برد اصلی جدا باشد . دو مدل زیر از این نوع هستند :