محدود کننده آسانسور | قیمت ، کارت آسانسور ، قیمت محدود کننده آسانسور

محدود کننده آسانسور به منظور محدود کردن آسانسور با استفاده از دستگاه های تخصیص دسترسی که مجهز به تگ ، کارت ، ریموت ، اثر انگشت ، تشخیص چهره و ترکیبی از اینها هستند انجام می شود و هدف از این محدودیت دسترسی، افزایش ضریب امنیت ساختمان یا طبقه ، مدیریت پرداخت شارژ ساختمان ، اختصاصی کردن برخی از طبقات می باشد. محدود کننده آسانسور در داخل کابین آسانسور یا شاسی بیرونی آسانسور نصب می شود. هر کاربر که تگ ، کارت ، ریموت ، اثر انگشت تعریف شده و فعال داشته باشد خواهد توانست از این محدودیت عبور کند

محدود کننده آسانسور : محدود کردن دسترسی به طبقات آسانسور با استفاده از دستگاه های محدود کننده باکارت rfid ، تگ rfid ، ریموت و یا اثر انگشت انجام می شود. دستگاه محدود کننده تردد آسانسور می تواند به صورت توکار یا روی پنل و کنار کلیدها نصب شود

محدود کننده آسانسور با کارت یا تگ : دستگاه محدود کننده آسانسور مبتنی بر rfid با کارت و تگ های rfid کار می کنند. این کارت یا تگ ها به دستگاه شناسانده شده و هر کاربر که کارت یا تگ مجاز داشته باشد خواهد توانست از این محدود ساز کنترل تردد آسانسور عبور کند .

محدود کننده آسانسور با ریموت : می توان هر طبقه را مجهز به داشتن ریموت مجاز کرد . دستگاه محدود کننده ریموتی نیز به منظور امنیت یا اجازه استفاده از آسانسور نصب می شود

محدودسازی استفاده از آسانسور با اثر انگشت : یک روش دیگر برای محدود کردن دسترسی به طبقات آسانسور ، استفاده از محدود کننده ها اثر انگشتی می باشد که اثر انگشت هر کاربر در این نوع دستگاه ها شناسانده شده و تا زمانی که این اثر انگشت فعال باشد اجازه عبور از این محدود کننده را خواهد داشت

قیمت محدود کننده آسانسور : قیمت محدود کننده آسانسور از ۱/۴۵۰/۰۰۰ تا ۶/۵۰۰/۰۰۰ تومان می باشد

هزینه نصب محدود کننده آسانسور : هزینه نصب محدود کننده آسانسور ۷۵۰/۰۰۰ تومان است

گارانتی و خدمات پس از فروش محدود کننده های آسانسور : محدود کننده آسانسور دارای دو سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند ( همیار امنیت)

کیت کنترل تردد : دستگاه که به منظور نظارت بر کنترل تردد آسانسور ، دربازکن و گیت های گوناگون بکارگیری می شود را کیت کنترل تردد نیز می نامند.

برد کنترل تردد آسانسور : کیت کنترل تردد آسانسور یا همان اکسس کنترل آسانسور از دو بخش تشکیل شده است : بخش برد پردازش و بخش تگ ریدر. هر دو بخش را می توان بصورت توکار زیر پنل کلیدها نصب کرد.

قیمت کیت کنترل تردد : قیمت دستگاه کنترل تردد آسانسور از ۳/۴۰۰/۰۰۰ تا ۵/۷۰۰/۰۰۰ متغیر است که بستگی به امکانات و نوع آن دارد.

قیمت اکسس کنترل آسانسور : بستگی به مدل و قابلیت های اکسس کنترل دارد که در زیر می توانید مشاهده نمایید

کارت آسانسور : به عمل مجهز کردن آسانسور به دستگاه اکسس کنترل rfid ، کارتی کردن آسانسور هم می گوییم. کارت آسانسور دو مدل است مدل مایفر و مدل em که از لحاظ عملکرد شبیه هم هستند اما از لحاظ فنی متفاوتند.

خرید کنترل تردد آسانسور : برای خرید کنترل تردد و محدود کننده شاسی های آسانسور به فروشگاه همیار امنیت مراجعه کنید

محدود کننده آسانسور مدل ۸ کانال توکار فول :

محدود کننده طبقات آسانسور تک کانال :

محدود کننده تردد آسانسور تا ۱۶ طبقه نصب توکار:

محدود کننده آسانسور ۸ کانال رمزی و کارتی :

محدود کننده آسانسور ۱۶ طبقه کارت و رمز :

محدود کننده آسانسور مدل مایفر غیرقابل کپی :