سپتامبر 21, 2021 توسط sobhan Off

کلید امنیتی آیفون | امن سازی آیفون | قیمت ، فروش ، نصب

امنیت آیفون پایین است! به هنگام خروج از منزل ، هر شخص بدخواهی می تواند از طریق دستکاری پنل آیفون درب ورودی آپارتمان را به راحتی باز کرده و به داخل ساختمان نفوذ کند . چاره راه امن سازی آیفون است. افزودن دربازکن کارتی در زیر پنل آیفون اولین گام و گام دوم استفاده از کلید امنیتی آیفون است که میتوان به چند صورت نصب شود : کلید امنیت وای فای آیفون ، کلید امنیتی بلوتوثی آیفون ، کلید امنیتی ریموتی آیفون ، کلید امنیتی ساده آیفون

افزایش ضریب امنیتی آیفون با استفاده از دربازکن کارتی : وقتی دربازکن کارتی به پنل آیفون اضافه می شود پارامتر امنیتی «سردرگمی / confusion » افزایش می یابد که تاخیر و تخصص به وجه امنیت افزوده می شود.

حذف کلید آهنی : حتما در مورد شاه کلید شنیده اید! برای اینکه بطور کلی کلید و مغزی را حذف کنید بایستی یک دستگاه دربازکن کارتی بعلاوه برق اضطراری ups اضافه شود. در این حالت دغدغه شاه کلید رفع می شود

کلید امنیتی آیفون – مدل وای فای : با استفاده از گوشی تلفن همراه و با استفاده از ارتباط وای فای ، آیفون را غیر فعال می کند .

کلید امنیتی آیفون – مدل بلوتوث : با استفاده از گوشی تلفن همراه و با استفاده از ارتباط بلوتوث ، آیفون را غیر فعال می کند .

کلید امنیتی آیفون – مدل ریموتی : با استفاده از ریموت ، آیفون را غیر فعال می کند .

این کلید برای ساختمان های مناسب است که یا تک واحد بوده و یا ورود و خروج همه ساکنین همزمان است .

استفاده از کلید امنیتی آیفون برای ساختمان های اداری که ساعات کاری مشخصی دارند مناسب است .

قیمت کلید امنیتی آیفون بستگی به مدل آن دارد .

همانطور که گفته شد یکی از راه های تامین امنیت کامل آیفون استفاده از کلید امنیتی آیفون است . یک روش دیگر ارسال تبادل فرمان با کد است که کد خوان در بخش داخلی بوده و عمل دیکدینگ فرمان را به قفل برقی منتقل نماید . برای این منظور ، آیفون و سیستم هوشمند بایستی این قابلیت را داشته باشد . معمولا ارتباطات در این حالت توسط پروتکل ویگند انجام می شود .

امن سازی آیفون با استفاده از سیم کشی : یک راه دیگر برای تامین امنیت آیفون و جلوگیری از باز کردن درب ورودی با استفاده از بازگشایی پنل آیفون ، انتقال رله آیفون به داخل ساختمان است . برای تامین امنیت کامل آیفون با متخصصان « همیار امنیت » رایگان مشاوره کنید . کلیه خدمات امنیتی ساختمان انجام می شود.

اگر بچه آیفون را زد و درب ناخواسته باز بماند چه کنیم ؟ در این حالت پیشنهاد ویژه همیار امنیت استفاده از کلید امنیتی آیفون است بطوری که اگر شخصی که بیرون وایستاده است تا در مدت زمان مشخص کلید را نفشارد آیفون عمل نخواهد کرد . و نیز بعد از مدتی فرمان آیفون بی اثر می شود.

فروش وپنصب انواع کلیدهای امن سازی آیفون

پکیج کامل امن سازی خانه و ویلا

برای نصب انواع کلید امنیتی آیفون و سیم کشی امن آیفون با ما تماس بگیرید .