آگوست 8, 2021 توسط 0

عوض کردن رمز اکسس کنترل | ریست رمز تگ آسانسور ، کنترل تردد ، آیفون کارتی ، کپی کارت مستر

نحوه عوض کردن رمز اکسس کنترل یا ریست کردن اکسس کنترل به مدل آن بستگی دارد . ریست رمز تگ آسانسور یک پارچه معمولا با وصل کردن سیم ریست به ولتاژ مثبت و خاموش روشن کردن اکسس کنترل انجام می شود (درصورتیکه رمز اصلی فراموش شده باشد). برای تغییر رمز دستگاه کنترل تردد کارتی و رمزی روش های زیر را مطالعه کنید. کپی کارت مستر آیفون ها ، ریست دربازکن کارتی و نحوه شناسایی کارت مستر به دربازکن کارتی

تعریف مستر کارت برای انواع آیفون سیماران ، تابا ، آلدو ، الکتروپیک و …

برای ریست کردن اکسس کنترل به برگه راهنما مراجعه کنید . در برخی از مدل های اکسس کنترل با استفاده از رمز اصلی و سپس شماره کلید مربوطه ریست انجام می‌شود. در برخی دیگر از اکسس کنترل ها ریست کردن بصورت سخت افزاری و کلید تعبیه شده روی آن انجام می‌شود .

برای تعویض رمز اکسس کنترل به برگه راهنما مراجعه کنید . اگر موفق نشدید مدل اکسس کنترل یا عکس آن را به واتسآپ ارسال کنید .

نصب ، تنظیمات ، ریست و تغییر رمز اکسس کنترل :

نصب ، ریست و تنظیمات اکسس کنترل

انواع روش های تغییر رمز اکسس کنترل و دستگاه کنترل تردد آسانسور و دربازکن کارتی

مشاوره امنیتی با 《 همیار امنیت 》رایگان است .

۰۹۱۲۴۶۰۴۸۹۹

تعریف مستر کارت سیماران : جامپر را به دو پین پایینی برد پایین وصل کنید و کارت را جلوی تگ ریدر بگیرید . شنیدن صدای بوق یعنی کارت مستر تعریف شده است.

تعریف کارت مستر ماژول دربازکن کارتی لگزو : چون مراحل کمی پیچیده است لطفاً تماس بگیرید. بطور کلی هنگامی که کارت مثبت و منفی دربازکن کارتی لگزو گم می شود و نیاز به تعریف مجدد کارت مستر است : ابتدا تغذیه را قطع می کنید و هنگام وصل مجدد در وسط بوق های ممتد کلید روی برد را میفشارید تا بوق ها تمام شود . سپس ۴۵ ثانیه صبر می کنید. سپس تغذیه را قطع کرده و مجددا وصل می کنید. سپس با بوق ممتد مواجه خواهید شد آنگاه کارت اول را به تگ ریدر نزدیک کنید این کارت مثبت خواهد بود. سپس کارت دوم را نزدیک کنید این کارت منفی خواهد شد.

تعریف تگ برای آیفون آلدو : میکروسوییچ پایینی را بصورت فشرده نگه دارید و تگ (ها) را جلوی تگ ریدر بگیرید.

تغییر رمز اکسس کنترل لمسی : اگر رمز مستر را دارید از راست به چپ:

مربع. رمز قبلی. مربع. صفر. رمز جدید. مربع . رمز جدید

تغییر رمز اکسس کنترل طرح لمسی (مشکی نقره ای): اگر رمز مستر را دارید از راست به چپ :

مربع. رمز قبلی. مربع. صفر. رمز جدید. مربع . رمز جدید

اگر رمز مستر ( مدیریت ) یا کارت مستر را ندارید در واتساپ پیام دهید.