اکسس کنترل تشخیص چهره | خرید ، قیمت ، نصب | آبان ۱۴۰۱

نصب اکسس کنترل تشخیص چهره ( نصب دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ) خرید اکسس کنترل تشخیص چهره ، قیمت اکسس کنترل تشخیص چهره ، face recognition یا face detection دستگاهی است که با استفاده از پردازش تصویر چهره افراد مجاز را شناسایی کرده و درب ورودی را باز می‌کند. همچنین از این تکنولوژی برای کنترل تردد و کنترل دسترسی (اکسس کنترل) نیز استفاده می شود . قیمت و هزینه نصب دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره آبان ۱۴۰۱

سرعت و دقت تشخیص چهره مهمترین پارامترهای نرم افزاری اکسس کنترل های مبتنی بر تشخیص چهره می باشند . کیفیت ساخت دربازکن های تشخیص چهره ، فاصله شناسایی ، حافظه و … سایر پارامترهای مهم در انتخاب دربازکن ها و سیستم های کنترل تردد مبتنی بر تشخیص چهره هستند .

ساختمان های که از اکسس کنترل تشخیص چهره یا دربازکن چهره نگار استفاده می کنند با به ups مجهز باشند تا در صورتی که برق اصلی قطع شد دربازکن قابل استفاده باشد.

انواع اکسس کنترل تشخیص صورت : یک دربازکن الکترونیکی می تواند همزمان سه قابلیت کارت ریدر ، اثر انگشت و تشخیص چهره را داشته باشد .

بهترین برند اکسس کنترل تشخیص صورت/چهره : بهترین برند اکسس کنترل مبتنی بر تشخیص چهره برندی است که با سرعت بالا ، کمترین خطا را داشته و نیز کیفیت المان های آن بالا باشد . از جمله برندهای خارجی دربازکن ها و کنترل تردد مبتنی بر تشخیص چهره برند manta ، Time office ، Time access و ZKTeco است . برخی از مدل های این برندها به سه قابلیت وای فای ، اثر انگشت و تشخیص چهره مجهز هستند که قیمت آنها حدود ۶۰۰۰ دلار به بالا می باشد (در آمازون) .

خرید اکسس کنترل تشخیص چهره: برای خرید اکسس کنترل تشخیص صورت و نیز مشاوره خرید اکسس کنترل تشخیص صورت با «همیار امنیت» تماس بگیرید و یا از فروشگاه خرید نمایید .

اکسس کنترل تشخیص چهره : اکسس کنترل تشخیص چهره بیشتر برای ورود به اتاق های خاص ، شرکت ها ، آسانسور و گیت های ورودی استفاده میشود . با استفاده از اکسس کنترل تشخیص چهره کلید و تگ حذف می شوند و سهولت قابل توجهی به وجود می‌آورد. بهترین برند اکسس کنترل تشخیص چهره را می توان در میان محصولات شرکت ZK یافت .

بهترین برند اکسس کنترل تشخیص چهره : بهترین برند یا بهترین تولید کننده اکسس کنترل تشخیص چهره را باید با توجه به واردات مورد بررسی قرار داد . اکثر برندهای اکسس کنترل تشخیص چهره تولید خارج هستند و شرکت های داخلی اکثرا در مراحل تکمیل تحقیقات هستند . از این رو بهترین برند اکسس کنترل تشخیص چهره مربوط به محصولات خارجی هستند . در این میان و با توجه به موجودی، برند zkteco بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

قابلیت توام تشخیص چهره و اثر انگشت : پنل دربازکن اگر قابلیت توام اثر انگشت و تشخیص چهره را داشته باشد هم سرعت افزایش یافته و می تواند به افزایش امنیت نیز کمک کند . گاهی نور کافی وجود نداشته باشد اثر انگشت راه گشا خواهد بود . همچنین در برخی از سیستم های اکسس کنترل وجود صفحه کلید برای وارد کردن رمز عبور نیز وجود دارد که فرمان با وارد کردن رمز اجرا می شود .

امنیت اکسس کنترل تشخیص چهره: اکسس کنترل تشخیص چهره و نیز اکسس کنترل های مبتنی بر تشخیص صورت تا زمانی که اشتباه نکنند بسیار امن هستند . اگر برای شناسایی فرد مجاز از دو پارامتر اثر انگشت و تشخیص چهره استفاده شود ، دربازکن یا کنترل دسترسی امنیت بسیار بالا خواهد داشت . امنیت اکسس کنترل تشخیص چهره از امنیت تگ/کارت بالا تر است و امنیت تگ یا کارت از امنیت کلید های سنتی بالاتر می باشد .

قیمت اکسس کنترل تشخیص چهره : از ۳ میلیون تومان به بالا

نصب اکسس کنترل تشخیص چهره : برای نصب اکسس کنترل تشخیص چهره و اثر انگشت جهت حضور و غیاب ، دربازکن ، کنترل تردد کارتی و تگ با ما تماس بگیرید .

هزینه نصب اکسس کنترل تشخیص چهره : قیمت نصب دربازکن تشخیص چهره برای هر یونیت ۵۵۰ هزار تومان

اکسس کنترل تشخیص چهره به عنوان دربازکن نیز مورد استفاده قرار می گیرد . از جمله این اکسس کنترل ها zkteco مدل ۳۰۲ و ۳۰۳ است که روی درب اتوماتیک و سایر درب های که امنیت فیزیکی دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله مهمترین کاربردهای اکسس کنترل های تشخیص چهره ، استفاده به عنوان دستگاه حضور غیاب است که تا ۲۰۰۰ چهره قابل شناسایی و تمییز است.

خرید اکسس کنترل تشخیص چهره : برای مشاهده و خرید اکسس کنترل تشخیص چهره و اثر انگشت به بخش فروشگاه مراجعه کنید.