ژانویه 16, 2022 توسط sobhan 0

اکسس کارت آسانسور | قیمت ، نصب ، تعمیر | مرداد ۱۴۰۱

اکسس کارت آسانسور به منظور کنترل تردد آسانسور و ایجاد امنیت برای درب ورودی آسانسور ( احضار کلیه طبقات آسانسور ) و نیز نیز ایجاد استفاده اختصاصی از کلیدهای آسانسور نصب و بکار می رود. قیمت اکسس کارت ، نصب اکسس کارت و تعمیرات اکسس کارت ، مرداد ۱۴۰۱

اکسس کارت آسانسور : اکسس کارت مانند کلیدی است برای حفظ امنیت و نیز محدودیت تردد آسانسور . اکسس کارت روی کلیدهای احضار طبقات و نیز در داخل کابین قابل نصب است .

اکسس کارت کابین آسانسور : در این حالت اکسس کارت بصورت توکار برای مدل های دو تیکه متشکل از تگ ریدر و برد کنترل قابل پیاده سازی است. اگر رمز اهمیت دارد استفاده از اکسس کارت رمزی آسانسور پیشنهاد می شود.

اکسس کارت کلید احضار آسانسور : برای اینکه ورود به آسانسور محدود شود اکسس کارت طبقه یا اکسس کارت کلید احضار آسانسور پیشنهاد می شود . اکسس کارت احضار هم بصورت توکار و هم بصورت روکار قابل اجراست . اگر علاوه بر کارت یا تگ به رمز نیاز نیز است استفاده از اکسس کارت رمزی گزینه مناسبی است .

اکسس کارت آسانسور مدل توکار : با توجه به نوع پنل و فضای پشت آن می توان برای امنیت بیشتر و جلوگیری از دستکاری ، اکسس کارت توکار نصب کرد . در این نوع دستگاه تردد آسانسور هیچ قسمتی در بیرون قرار نمی گیرد. اکسس کارت دو تیکه و نیز برخی از مدل های یکپارچه قابلیت نصب دارند.

اکسس کارت روکار یا رمزی : وقتی برای تردد به آسانسور به رمز نیز احساس نیاز شود دستگاه اکسس کارت که در کنار یا روی پنل کلیدها نصب می شود گزینه خوبی است .

بهترین اکسس کارت آسانسور : بسته به نیاز می توان از اکسس کارت آسانسور روکار رمزی و یا توکار کارتی استفاده گردد. اگر امنیت حرف اول شماست اکسس کارت توکار بهترین نوع می باشد.

قیمت اکسس کارت آسانسور : قیمت اکسس کارت آسانسور با توجه به قابلیت ها و نیز نوع آن از ۲۸۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰۰ تومان متغیر است .

تعمیر اکسس کارت : برای تعمیر اکسس کارت آسانسور و اکسس کارت آیفون ( اکسس کارت دربازکن ) با ما تماس بگیرید.

خرید اکسس کارت آسانسور : برای خرید اکسس کارت آسانسور به بخش فروشگاه مراجعه کنید.