آژاکس ( فروش ، نصب ، تعمیرات ) Ajax

آژاکس Ajax که آجاکس نیز نوشته و خوانده می شود یک سیستم هوشمند ، قابل اعتماد و سریع برای هوشمندسازی بلادرنگ و امن خانه و اماکن است . آجاکس فقط به خطرات واقعی واکنش نشان می دهد ، نه به هشدارهای کاذب ! اگر اتفاقی بیفتد ، آژاکس ( آجاکس ) در مدت زمان بسیار کوتاه به شما اطلاع می دهد و از مشکلات بزرگ جلوگیری می کند. فروش آژاکس ، نصب آژاکس و تعمیرات سیستم های آجاکس در فروشگاه و خدمات امنیتی «همیار امنیت»

بدون نیاز به سیم‌کشی ، با استفاده از آژاکس یک خانه هوشمند داشته باشید .

Ajax system : سیستم هوشمند آژاکس بصورت عامه به سیستم هوشمند بیسیم نیز شهرت دارد . آژاکس مبتنی بر اینترنت و وای فای بوده و دارای یک پروتکل امن می باشد که ارتباط بین اجزا را برقرار می کند .

با آژاکس به راحتی و از هرکجا سیستم BMS کامل و نیمه هوشمند اداره ، خانه و یا ویلای خود را با امنیت بالا کنترل و مدیریت نمایید. آژاکس یک سیستم وایرلس هوشمند مورد تایید اروپا است .

آجاکس از الگوریتم های رمزگذاری و شناسایی قوی استفاده می کند که با پردازش قوی آنچه را که واقعیت دارد ارائه می کند . امنیت و تشخیص آژاکس بی نظیر است .

آژاکس Ajax از ابتدا با استفاده از ترکیب فناوری قبلی که وجود نداشت با طراحی کاربردی ، در حالی که از بهترین اجزای موجود استفاده شده است ، دیولوپ شده است . این رویکرد سازش ناپذیر امکان ایجاد یک سیستم امنیتی کاربرپسند را فراهم کرده است که قابلیت اطمینان آن را به متخصصان ثابت کرده باشد.

خانه و ویلای خود را با یک کلید امن کنید :

برنامه Ajax سیستم امنیتی شما را به یک دستگاه مدیریت آسان تبدیل می کند. آژاکس فقط با چند ضربه ! قبل از رسیدن به خانه لوازم خانگی را روشن کنید. اعلان های فوری را از طریق SwiftAlerts دریافت کنید ، پروتکلی که حتی پیام رسان های مدرن نیز باید به آن حسادت کنند !

آژاکس در گوگل پلی و آپ استور

با ورود به سیستم رویداد در برگه اعلانات به روز شوید

نوتیفیکیشن در اجاکس

دریافت آلارم های لحظه ای با استفاده از نوتیفیکیشن ، پیامک یا تماس تلفنی

مانیتورینگ بلادرنگ با آجاکس

مانیتور کردن آشکارسازها و سایر تجهیزات بصورت بلادرنگ

یادآوری های تفکیکی با آژاکس

دریافت یادآوری های واکنشی و غیر واکنشی

پیکربندی تجهیزات با آژاکس

مدیریت پیکره بندی تجهیزات از هر نقطه دنیا

هیچ مزاحمی بدون تشخیص باقی نمی ماند : آشکارسازهای آژاکس در کمتر از یک ثانیه نفوذ را شناسایی و به آنها هشدار می دهند. دستگاه ها مجهز به الگوریتم های دیجیتالی و مدل های چند عاملی برای تشخیص تهدید هستند از این رو احتمال زنگ خطر کاذب منتفی است.

امنیت هوشمند : امنیت هوشمند آژاکس در بروز اولین نشانه نشت آب ، آب را قطع می کند و در صورت ورود افراد غیرمجاز به منطقه ، چراغهای روشنایی را روشن می کند. خاموش کردن چراغ ها طبق برنامه ؛ گرمایش را خاموش کرده و امنیت را فعال کنید. این خانه هوشمند است که می توانید از آن استفاده کنید .

فروش آجاکس : با توجه به نوظهور بودن این نام تجاری برای هوشمندسازی ساختمان ها و ویلا ، برای خرید سیستم آژاکس به وبسایت فروشگاه آژاکس مراجعه کنید .

نصب آجاکس : در صورتی که می خواهید آژاکس را در شرکت ، خانه و یا ویلای خود داشته باشید با تیم تخصص «همیار امنیت» تماس بگیرید .

تعمیر آژاکس : نمایندگی آژاکس در ایران پشتیبان سیستم هوشمند آژاکس می باشد . هر گونه تعمیر و پشتیبانی سیستم های آجاکس با هماهنگی نمایندگی های مجاز مقدور می باشد .