امن و امان

حوزه فعالیت امن و امان/ سکیوریتی هلپر :

  • هوشمند سازی امن
  • توسعه سیستم های پردازشی
  • طراحی و اجرای پکیج های امنیتی
  • تجهیزات و تعمیرات

لازمه امنیت وجود آگاهی و اقدامات هوشمندانه امن در مراتب زیر است:

  • شناخت دقیق داشته ها (دارایی های مالی، اطلاعات شخصی، سلامتی روانی و جسمی)
  • مشخص کردن تهدیدات مربوط به هر دارایی با توجه به تکنولوژی و جهان حاضر
  • شناسایی آسیب پذیری ها با توجه به تکنولوژی و جهان حاضر
  • یافتن روش های مقابله با تهدیدات و رفع نقاط آسیب پذیری
  • انتخاب روش مناسب و مقرون به صرفه
  • ارتقاء و بروزرسانی سطح آگاهی و علمی خود همگام با گذر زمان و بازنگری دوره ای انتخاب ها و روش ها

رهنمودها و الزامات امنیتی وبسایت

در بخش امنیت وبسایت یا امن سازی وب، رهنمودهایی تحت عناوین جامع امنیت پروتکل، امنیت افزونه ها، امنیت کد و قالب ها و امنیت هاست ارائه می شود. نصب پکیج امنیتی وبسایت ، شناسایی ضعف های وبسایت و راهنمایی در خصوص طراحی و پشتیبانی پرتال از جمله فعالیت های امن و امان در زمینه تامین امنیت وبسایت است .

چارچوب امنیت وبسایت

سیستم امنیت

به منظور امن سازی یک سیستم ارتباطی بایستی با شناخت کاملی از دارایی ها، خط مشی امنیتی را بصورت فرآیندی پیاده سازی نمود. در این راستا لایه های امنیت و ابعاد آن مدنظر قرار گیرند و با درک صحیحی از آسیب پذیری ها، تهدیدات و حملات امنیت را با توجه به هزینه و نیازها تامین نمود. تهیه الزامات و چک لیست های امنیتی بخش های مختلف سیستم ها از جمله سیستم های مخابراتی از جمله فعالیت های وبسایت همیار امنیت / سکوریتی هلپر است .

ابعاد و لایه های امنیت

طراحی و پیاده سازی الگوریتم های نرم افزاری

در طراحی و پیاده سازی الگوریتم های رمزنگاری (رمزگذارها، توابع چکیده ساز، احراز هویت و امضا) بین سه پارامتر امنیت، کارایی و هزینه بده بستان (trade-off) وجود دارد. این مسأله بیشتر در طراحی ها و پیاده‌سازی های سبک وزن اهمیت می یابد و در صورت اولویت داشتن هر سه پارامتر امنیت، کارایی و هزینه آنگاه طراحی و پیاده‌سازی دشواری خاص خود را خواهد داشت.

طراحی سبک‌وزن: معاوضه امنیت، کارایی و هزینه

انتخاب سخت افزار و نرم افزار مناسب

هنگام انتخاب و خرید تجهیزات امنیتی اعم از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری، علاوه بر تامین امنیت، دو پارامتر کیفیت (طول عمر و پشتیبانی) و هزینه اهمیت بسزایی دارند که مورد توجه خاص کاربران هستند. در این راستا، برند معتبر، تجربه های مشتریان و تحقیقات راهنمای امنیتی خوبی خواهند بود.

انتخاب ابزارها و تجهیزات امنیتی مناسب

هوشمند سازی امن

همانطور که جهان پیش رو نشان می دهد تخصص و آگاهی در تمام زمینه ها غیر ممکن است. بر همین اساس، خرید از مراکز اختصاصی و مشاوره با افراد متخصص منجر به انتخاب بهتری خواهد شد. همیار امنیت با تمرکز بر روی فروش ابزارها و تجهیزات امنیتی این تجربه را به منظور مناسب ترین خرید چه از لحاظ انتخاب مناسب، کیفیت مناسب و هزینه متناسب به مشتریان گرامی ارائه می نماید. در خصوص خدمات هوشمند سازی امن ، طراحی و نصب تجهیزات هوشمند سازی و پکیج های امنیتی از جمله فعالیت های سکیوریتی هلپر می باشد .

مقوله امنیت در حوزه رمز ارزها (Cryptocurrency)

بستر بلاکچین، تولید و تجارت رمز ارزها هر یک در برگیرنده خصوصیات نرم افزاری و سخت افزاری هستند که در این راستا، مقوله امنیت جزء لاینفک دنیای رمز ارزها است که دانستن استانداردها و الزامات امنیتی پیرامون هر یک، برای طراحان، تولید کنندگان و تریدرها امری ضروری است. همیار امنیت با توجه به اهمیت موضوع و جهانی شدن کریپتو کورنسی ها، موضوعات مهم امنیت رمز ارزها را تشریح کرده و نکات ارزشمندی مبتنی بر تحقیقات و تجربه ارائه می نماید. امن سازی کیف پول، طراحی کیف پول، مشاوره امن سازی و الزامات امنیتی حوزه رمز ارزها از جمله مهمترین موضوعاتی هستند که به آنها خواهیم پرداخت.

و کلام آخر ، هر آنچه در کانون زندگیمان است منشاء امنیت، هدایت، حکمت و قدرت ما خواهد بود. امنیت نمایانگر احساس ارزشمندی و هویت و لنگرگاه عاطفی و احترام به خود و قدرت اساسی یا عدم آن در وجود انسان است. این چهار عامل امنیت، هدایت، حکمت و قدرت دارای ارتباط متقابل هستند. امنیت و هدایت روشن، حکمت می آورد و حکمت جرقه یا عاملی برای عیان ساختن و تعیین مسیر قدرت می شود. وقتی این چهار عامل با هم حضور داشته و توسط یکدیگر هماهنگ وزنده شوند نیروی عظیمی برای شخصیتی اصیل و منش متوازن و فردی منسجم را ایجاد می کنند. ایمنی و امنیت و به اختصار اصطلاح امن و امان دو مقوله جدانشدنی از انسان به منظور تامین آسایش و سلامتی وی است. ایمنی منجر به پیشگیری از آسیب بدنی و روحی می شود و امنیت باعث آرامش خاطر و پیشرفت. ما در سکیوریتی هلپر امن و امان را آنگونه مورد توجه قرار دادیم تا به حداقل خواستگاه خود یعنی سهیم در امنیت و ایمنی جهان برسیم. دنیای مملو از امن و امان، آرزوی هر بشر و غیر بشری است. امیدواریم در این راستا رهنمودها و خدمات امنیتی ما در سکیوریتی هلپر، هرچند به اندازه قطره ای در دریا، کمک یار و همیار ایمنی و امنیتی شما باشد.